Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان قم ضمن قدردانی از تصمیات اقتصادی شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا، طرحی را به منظور یاری رساندن و کمک بیشتر به مردم و اصناف به این شورا ارائه کرد.

نامه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان قم به سران قوا

نامه

به گزارش حوزه تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان قم طی نامه‌ای ضمن قدردانی از تصمیات اقتصادی شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا در شرایط کنونی، طرحی را به منظور یاری رساندن و کمک بیشتر به مردم و اصناف و کاهش آلام این ویروس به سران قوا ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

متن این نامه به شرح زیر است:

شورای محترم  هماهنگی اقتصادی سران قوا

 سلام علیکم

با احترام همانگونه که مستحضر هستید با توجه به شرایط خاصی که بعد از شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور به وجود آمده است، باعث شده در ایام منتهی به آخر سال که مردم و اصناف از رونق اقتصادی بهره مند بودند، دچار تعطیلی، عدم کسب در آمد و رکود شدید و بی سابقه شوند.

ضمن تقدیر و تشکر از مصوبات و تصمیمات شورای محترم اقتصادی سران قوا در این ایام، از قبیل بخشودگی مالیات و نیز تمدید مهلت باز پرداخت وام ها، که باری از دوش مردم برداشت. 

دانشجویان بسیجی استان قم به منظور یاری رساندن و کمک بیشتر به مردم و اصناف و کاهش آلام این ویروس منحوس طرحی را به شرح زیر جهت بررسی و کار کارشناسی دقیق تر خدمتتان تقدیم می دارند.

امید است که با توکل برخداوند قادر متعال، همچنانکه بیش از 40 سال است ملت شریف ایران پیروزمندانه از امتحانات و مشکلات عبورکرده اند، این بار نیز با تدبیر دولتمردان از این گردنه نه چندان سخت نیز به سلامتی عبور کنند.

طرح اول:

پرداخت مبلغ یک میلیون تومان به سرپرست خانوار هایی که یارانه دریافت می کنند (به جز کارکنان دولت و بخش های که حقوق ثابت دارند) تا زمانی که کشور به شرایط عادی برگردد و باز پرداخت آن هم در شرایط عادی از حساب یارانه معیشتی کسر گردد. حتی المقدور خانوارهای تحت پوشش سازمان بهزیستی  و کمیته امداد امام خمینی(ره) یک میلیون تومان نیز بلاعوض دریافت کنند.

طرح دوم:

در صورت عدم وجود بودجه کافی برای اجرای طرح اول، پرداخت یارانه به اصنافی که در این ایام تعطیل شده اند که اطلاعات آنها در اتاق اصناف وجود دارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قم بسیج دانشجویی سران قوا اصناف اقتصادی سران قوا بسیج دانشجویی استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۵۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان

به گزارش خبرگزاری مهر، آیین تکریم و معارفه فرمانده حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان با حضور غلامرضا خاکساری سپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان، حجت الاسلام رضا محمدی مسول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان، حمید پورحسینی مسئول بسیج دانشجویی استان همدان برگزار شد؛ در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات حسین زیادی، محمد حسین عزیزی به عنوان فرمانده حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان معرفی شد.

کد خبر 6092430

دیگر خبرها

  • انتشار نماهنگ زیبای نامه‌ای برای تو +فیلم
  • کارگران با روحیه ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام حرکت می کنند
  • اقساط مالیاتی اصناف بلندمدت‌تر می‌شود
  • بیش از ۷۰ درصد مردم از عملیات وعده صادق احساس غرور کردند/ تغییر نام جزیره ابوموسی
  • بیش‌ از ۷۰ درصد مردم از عملیات وعده صادق احساس غرور کردند
  • چرا عمده مردم از دریافت وام بانکی محروم اند؟/سو استفاده بانک ها
  • زکات مستحبی گره های اقتصادی جامعه را می گشاید
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • اصناف در مهار تورم نقش مهمی دارند