Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعیدرضا قنبری زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با مثبت اعلام شدن نتیجه آزمایش ۱۷ بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا، روند افزایشی این بیماری را در منطقه شاهد هستیم.

وی اضافه کرد: با افزایش تعداد آزمایشگاههای کووید ۱۹، شاهد اعلام سریعتر نتایج آزمایشها هستیم و روند صعودی بیماران مبتلا به ویروس کرونا، موید این مطلب مهم و اساسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه از اقشار مختلف مردم خواست با درک شرایط کنونی و ماندن در خانه، به سلامت خود و خانواده هایشان کمک کنند.

قنبری زاده افزود: مردم می‌توانند با مراجعه به سامانه خودکنترلی به آدرس salamat.gov.ir در طرح غربالگری و شناسایی بیماران مشکوک به کووید ۱۹ شرکت کنند.

وی ادامه داد: افزایش آمار مبتلایان قطعی به کووید ۱۹ در روزهای اخیر یک هشدار جدی است و مردم باید به آن توجه کنند و مراقب سلامت خود باشند.

براساس آخرین آمار رسمی، با اضافه شدن ۱۴۳ مورد ابتلای جدید، تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در خراسان رضوی به ۵۶۸ نفر رسید.

دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه به ۳۶۳ هزار نفر از مردم شهرستانهای تربت حیدریه، زاوه و مه ولات خدمات ارایه می دهد.

مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

برچسب‌ها ویروس کرونا تربت حیدریه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تربت حیدریه بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا تربت حیدریه بهداشت و سلامت ویروس کرونا تربت حیدریه بهداشت و سلامت تربت حیدریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۵۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا،  مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی صبح امروز با حضور زالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد.

این مرکز رشد با ارائه یک مدل تحقیقات محور و پتانسیل علمی بالا، یکی از پیشتازان تولید دانش در حوزه سلامت است. این مرکز قادر است توانایی خود را به صورت عملی در پشتیبانی از تبد یل دانش به فناور‌ی های دانش محور حوزه سالمت به ویژه در حوزه، تکنولوژ‌ی های نوین پزشکی، هوش مصنوعی، تجهیزات پزشکی، بیوتکنولوژی، روش‌های جد ید درمانی، پزشکی دقیق و ... به کار برد و با هدف حمایت از بنگاه‌ها‌ی نوآور و کارآفرین و تبد یل آنها به محصولات مبتنی بر نوآوری، بازاریابی و تجاری سازی آنها در بازار‌های داخلی و بین المللی
و کمک به ایجاد فرصت‌های شغلی برای جوانان، خودکفایی در تولید تجهیزات و ملزومات پزشکی و به حرکت درآوردن
چرخ‌های اقتصاد ملی اقدام به تاسیس مرکزرشد فناوری‌های بالینی نموده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران/ مشکل افزایش دندانپزشک نیست
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • شرکت ملی نفت منطقه تربت‌حیدریه افزون‌ بر ۷۰۰ بازدید انجام داد
  • کشف و ضبط هشت هزار عدد قرص متادون ۴۰ خارج از شبکۀ توزیع در تربت حیدریه
  • نامگذاری خیابانی در تهران به نام اولین روزنامه نگار شهید ایران
  • افزایش مبتلایان به مالاریا در افغانستان
  • بانک‌ها اعتبارات را به سمت تولید سوق دهند
  • ویزیت رایگان ۷۴ سالمند ساکن در سرای سالمندان تربت حیدریه
  • نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه