Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار ‌فیروزکوه با اشاره به شتاب گرفتن شیوع کرونا در مناطق همجوار با شهرستان ‌گفت: از کلیه صنوف و مشاغل آزاد که تأثیری در تأمین مایحتاج ضروری مردم ندارند خواستاریم که تا پایان ایام نوروز نسبت به تعطیلی واحدهای خود اقدام کنند. ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۵ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تهران، مهدی یوسفی جمارانی امروز در جمع خبرنگاران با تأکید بر تأثیر نقش اصناف در کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: با توجه به شتاب گرفتن شیوع کرونا در مناطقی همجوار با شهرستان فیروزکوه برای مصون ماندن افراد فعال در واحدهای صنفی و شهروندان از خطر کرونا تصمیماتی در مورد کنترل و محدودیت فعالیت این مراکز گرفته شد که با همکاری اصناف به اجرا درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: از کلیه صنوف، مشاغل آزاد و فروشگاه‌های عرضه‌کننده کالاهایی که نیاز روزمره مردم در مواجهه با کرونا نیستند و تأثیری در تأمین مایحتاج ضروری مردم ندارند خواستاریم که تا پایان ایام نوروز نسبت به تعطیلی واحدهای خود اقدام کنند.

افزایش فعالیت روزانه کشتارگاه‌ها به 18 ساعت/ تعطیلی در کار نیست/دام به اندازه کافی داریمفروشگاه‌های زنجیره‌ای تهران تا 3 بامداد به مردم خدمات‌رسانی می‌کنند / نگرانی بابت تأمین کالاهای اساسی نداریمنانوایی‌ها و فروشگاه‌های موادغذایی در کردستان به هیچ عنوان تعطیل نمی‌شود

فرماندار شهرستان فیروزکوه همچنین افزود: در این راستا شهرداری فیروزکوه نیز موظف شد با همکاری نیروی انتظامی نسبت به تعطیلی و جمع‌آوری دستفروشان شاغل در سطح شهر و همچنین خودروهای سیار و فروشنده اقلام خوراکی و سایر ملزومات اقدام کند.

یوسفی جمارانی در پایان خاطرنشان کرد: از شهروندان تقاضا داریم تا آنجا که می‌توانند در منازل خود بمانند زیرا با این رفتار به مدیریت شهرستان، کادر پزشکی و درمانی و در نهایت کنترل و کاهش شیوع بیماری کرونا کمک می‌کنند.

انتهای پیام/220/ت

R7840/P/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۵۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: در طرح نظارت بر واحدهای صنفی نانوایی، ۴۲۸ مورد بازرسی از ابتدای امسال از نانوایی های مشهد انجام شده که منجر به تشکیل ۵۷ پرونده تعزیری به ارزش بیش از ۱۳ میلیارد ریال شده است.

 محسن صیادی افزود : تخلفات این واحدهای صنفی کم فروشی، گرانفروشی و عرضه خارج از شبکه آرد بوده است که در این زمینه ۲ واحد صنفی نانوایی به دلیل تکرار در کم فروشی و گرانفروشی پلمب شدند.

حدود ۲ هزار و ۳۰۰ نانوایی دارای پروانه کسب در مشهد فعالیت دارند.

 
 

دیگر خبرها

  • واحدهای تولیدی راکد و نیمه‌تعطیل کردستان شناسایی شود
  • حمله روزنامه جوان به تعطیلی شنبه
  • ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی
  • تعطیلی واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • ‏‬زورآزمایی «شنبه» و «پنجشنبه» بر سر تعطیلی
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • همه جا نه، در این یک فقره اما حق با بهروز افخمی بود!
  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • اختلال در ریشه کنی مالاریا در ایران