Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  امیر سرتیپ دوم حمزه بیدادی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد نظامی ارتش در جنوب غرب کشور یکشنبه در حاشیه رزمایش با ولایت تا شهادت قرارگاه پدافندی زیستی مقابل با ویروس کرونا در منطقه جنوب غرب کشور در جمع خبرنگاران خاطر نشان کرد: ارتش پتانسیل‌های بسیار بالایی برای مقابله با ویروس کرونا دارد که به عنوان مثال در بحث گندزدایی، ضدعفونی شهرها، مجموعه بهداشت و درمان در بخش بیمارستانی و ساخت بیمارستان‌های سیار یا ایستگاه‌های نقاهت و تشخیص بیماری در سراسر کشور کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد ارتش در جنوب غرب کشور گفت: ارتش در منطقه جنوب غرب، قرارگاهی را به مرکزیت اهواز تشکیل داده که حوزه فعالیت این قرارگاه به عنوان معین سه استان لرستان، ایلام و خوزستان است.

امیر سرتیپ دوم بیدادی افزود: امروز نقاطی را که لازم است ارتش نیرو‌های خود را در آنجا مستقر کند مشخص می‌شود و ایستگاه‌های غربالگری و تشخیص بیماری برپا می‌شود تا مردم بتوانند با مراجعه به این مراکز خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد نظامی ارتش در جنوب غرب با بیان اینکه در پادگان‌ها تمهیدات لازم برای کنترل ویروس کرونا در نظر گرفته شده است، یادآور شد: در ورودی پادگان‌ها یک مرکز کنترل درمان مستقر شده که شامل یک تیم پزشکی و آمبولانس است و هر شخصی که وارد پادگان می‌شود توسط این افراد کنترل و تب سنجی می‌شود تا در صورت وجود علایم بیماری به مرکز درمان منتقل شود.

او ادامه داد: موارد ضدعفونی در کل پادگان از جمله سرویس‌های بهداشتی، اماکن تردد و تجمع سربازان و ... به صورت زمان بندی شده انجام می‌گیرد و نیز برای آشپزخانه‌ها تمهیداتی برای مقابله با ویروس اندیشیده شده است، تمام تلاش ارتش این است که خانواده‌ها بدانند که فرزندان آن‌ها در کمترین معرض خطر قرار دارند.

رزمایش با ولایت تا شهادت قرارگاه پدافندی زیستی مقابل با ویروس منحوس کرونا در منطقه جنوب غرب کشور صبح امروز یکشنبه با حضور امیر سرتیپ دوم حمزه بیدادی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد ارتش در جنوب غرب، فرماندهان و کادر درمان بیمارستان شهید نیاکی اهواز در محل بیمارستان برگزار شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران نیروی زمینی ارتش ضد عفونی کننده ویروس کرونا کرونا ویروس فرمانده قرارگاه منطقه ای و ارشد ارتش در جنوب غرب جنوب غرب کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۵۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۰۰ یادواره محله محور و خانه محور برای شهدای استان برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حمید خرم‌دل ظهر پنجشنبه در اجلاسیه ۹۲ شهید شهرستان باشت افزود: بحث جهاد تبیین در راستای دستاوردهای انقلاب اسلامی و دشمنی دشمنان و ظرفیت‌های کشور، در مدارس و دانشگاه‌های استان انجام می‌شود.

وی بیان داشت: در راستای این کنگره ۲۰۰ جلد کتاب از عملیات و خاطره‌ها و عملیات بزرگی که رزمندگان استان رقم زدند، نیز تدوین و منتشر می‌شود.

فرمانده سپاه فتح استان تصریح کرد: تولید فیلم سینمایی مربوط به شهید طیب، یکی دیگر از کارهای فاخر است که در بنیاد شهید، بنیاد روایت فتح و سپاه و بسیج مشغول برنامه‌ریزی برای ساخت آن هستیم و تلاش می‌کنیم که برای جشنواره فجر نیز اکران شود

خرم‌دل تصریح کرد: رزمایش بزرگ فرهنگی در استان نیز هم‌زمان با اجلاسیه نهایی به مدت ۱۵ شب در مرکز استان برگزار می‌شود.

وی افزود: این رزمایش بزرگ، تاریخ خلقت بشریت را به‌صورت هنرمندانه و عالمانه مطرح می‌کند که در آن، بخشی از مجاهدت‌های رزمندگان استان نیز به نمایش گذاشته خواهد شد.

خرم دل با بیان اینکه نمایشگاه بزرگی نیز در جوار این برنامه تدارک دیده خواهد شد، گفت: در راستای این کنگره تندیس شهدا در معابر مهم شهرهای استان نصب می‌شود که طراحی هنرمندانه‌ای دارد و تمثال هر شهیدی نیز در شهرستان خودش نصب خواهد شد.

وی افزود: همچنین به تعداد، دوهزار شهید استان، دو هزار جهیزیه تقدیم مردم خواهد شد و سعی شده از همه ظرفیت‌های استان به‌ویژه حوزه هنری استفاده شود و این فیلم‌ها و کلیپ‌ها به دست هنرمندان هم استانی ساخته شود.

کد خبر 6095088

دیگر خبرها

  • خطر سیل در کمین نان مردم جنوب کشور
  • پنتاگون اعلام کرد پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند
  • پنتاگون پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند
  • شهادت ۱۳ نیروی ارتش سوریه در حمله داعش به استان حمص
  • ارتش ایران در اوج آمادگی و اقتدار است
  • ۲۵۰۰ یادواره محله و خانه محور برای شهدای استان برگزار می شود
  • ۲۵۰۰ یادواره محله محور و خانه محور برای شهدای استان برگزار می شود
  • خودکفایی ارتش در ساخت تجهیزات و ادوات مورد نیاز
  • ارتش به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات رسیده است
  • سومین یادواره ۳۵۷ شهید گتوند برگزار گردید