Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک میلیون جلد کتاب به یک میلیون دانش آموز از طریق وب سایت گاج مارکت اهدا می‌شود.

 به گزارش گروه بازرگانی خبرگزاری دانشجو، مدیران ارشد انتشارات گاج تصمیم گرفتند یک میلیون جلد کتاب را از طریق سایت گاج مارکت در کمپینی ۱۰۰ روزه (از ۲۳ اسفند ۹۸ لغایت ۳۱ خرداد ۹۹) اهداء نمایند تا مسئولیت اجتماعی خود را در شرایط امروزی در راستای تقویت و ارتقاء سیستم آموزشی انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابوالفضل جوکار مدیر عامل گاج در مورد کمپین اهدای کتاب گفت: تصمیم گرفتیم یک میلیون جلد کتاب به ارزش بیش از پنجاه میلیارد تومان را در تمامی پایه‌های تحصیلی،به یک میلیون دانش آموزان اهدا نماییم.

وی افزود: هدف از این کار کمک به دانش آموزان عزیز در این روزهای سخت است و امیدوارم دانش آموزان بتوانند از این کتاب‌ها نهایت بهره را ببرند و از برنامه تحصیلی خود باز نمانند.

جوکار در پایان گفت: گاج نزدیک به ۲سال است که فعالیت های خود را بر بستر آنلاین عرضه می‌کند و در این راستا ۲ اپلیکیشن و وب سایت www.gajmarket.com و www.gajino.com را خلق کرده که گاج مارکت؛ فروشگاه آنلاین کتاب و نوشت افزار است و هدف گاجینو؛ آموزش آنلاین شامل کتاب، فیلم درسی، آزمون آنلاین و...  است.

که هر دو محصول در این روزهای سخت کرونایی بسیار کاربردی است.

شایان به ذکر است گاج در ۲۴ آبان ماه ۹۸ نیز به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی 150.000جلد کتاب را به ارزش 9 میلیارد تومان به خانه کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جهت اهدا به کتابخانه‌های سراسر کشور تحویل داده بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: گاج مارکت انتشارات گاج ویروس کرونا یک میلیون جلد کتاب گاج مارکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۶۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدرسه‌ای در روستای کَش طالقان با سه دانش آموز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ گزارشی ببینید از یکی از کم جمعیت ترین کلاس درس کشور در مدرسه روستای کَش طالقان که با وجود داشتن فقط  سه دانش آموز از تکاپو بازنمونده و فراگیری علم ودانش درآن ادامه دارد.

 

دیگر خبرها

  • مدرسه‌ای در روستای کَش طالقان با سه دانش آموز
  • اهدای هزینه سالگرد اموات، برای کمک به خانواده زندانیان نیازمند
  • ساعت پخش زنده بازی رم و بایرلورکوزن از تلوزیون + شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام‌ + پخش آنلاین
  • اهدای ویلچر به خانه سالمندان توسط دانش‌آموزان مدرسه سمای سبز لاهیجان 
  • ساعت پخش زنده بازی النصر و الخلیج ‌از تلویزیون +شبکه سه و پخش آنلاین
  • ۱۲ طلبه و ۴ مداح که اعضاء بدن‌شان اهداء شد/ انتشار شماره جدید «خیمه»
  • کمتر از یک درصد از افراد واجد شرایط در سیستان و بلوچستان خون اهدا می‌کنند
  • انهدام باند قمار و شرط‌بندی آنلاین در گلستان
  • ماز مارکت؛ بهترین سایت برای خرید کتاب کمک درسی