Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد اکبری روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: فعالیت‌های حوزه پرورشی و فرهنگی به صورت مجازی دنبال می‌شود  و فضای آموزش مجازی به طور کامل تحت نظارت کارشناسان آموزشی و پرورشی انجام می‌شود.

وی اظهارداشت: حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی شهرستان ، ضمن رصد فعالیت‌های مدارس در این حوزه و سلامت دانش آموزان، پس از امتیاز بندی و انعکاس فعالیت‌های برتر به اداره کل آموزش و پرورش استان، از برترین‌هاتقدیر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: پیشبرد اهداف پرورشی و اهمیت به سلامتی و تندرستی دانش آموزان و خانواده‌ها، از جمله نکاتی است که مدیران و معلمان شهرستان به خوبی نسبت به آن واقف بوده و در کنار مسائل آموزشی مدنظر دارند.

وی با اشاره به فرصت ها و تهدیدهای فضای مجازی ، افزود: شرایط آموزش کشور در این زمان مستلزم استفاده از همه‌ بسترهای لازم است که فضای مجازی به عنوان یک بستر ارزان و در دسترس برای اغلب خانواده‌ها می‌تواند نقش مهمی در این زمینه ایفا کند.

اکبری ادامه داد: با وجود کارآمدی فضای مجازی برای پیشبرد برنامه‌های آموزشی و پرورشی، عدم نظارت و دقت در محتوای این فضاها می‌تواند آسیب زا و مضر باشد که  با درایت و تجربه مدیران و معلمان شهرستان، این آسیب‌ها حداقل خواهد بود.

وی  افزود: ظرفیت‌های انجمن اولیا و مربیان برای آگاهی بخشی و تزریق آرامش به خانواده‌ها و دانش آموزان، بسیار قابل توجه و مهم بوده که در این ارتباط در اغلب مدارس شهرستان صورت گرفته است.
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش دیلم گفت: از بدو شیوع ویروس کرونا در کشور،  جلسات شهرستانی  با حضور مسئولان و کارشناسان شبکه بهداشت و درمان، مدیران مدارس و خدمتگزاران برگزار و در خصوص شناخت این بیماری و نحوه پیشگیری از آن و همچنین ضدعفونی اصولی سطوح آموزش‌ آموزش لازم داده شد.

شهرستان دیلم در شمالی ترین نقطه استان بوشهر قرار دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا مدارس بندردیلم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مدارس بندردیلم ویروس کرونا مدارس بندردیلم فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۶۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از معلمان و مدیران نمونه شهرستان فامنین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، استاندار همدان در مراسم گرامیداشت و تکریم مقام معلم در شهرستان فامنین گفت: پیشرفت کشور از مسیر توجه به آموزش‌ و‌ پرورش می‌گذرد.

علیرضا قاسمی‌فرزاد افزود: اگر کشوری به سوی پیشرفت قدم بردارد، باید در آموزش و پرورش سرمایه‌گذاری کند تا نسلی همانند ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز و ۴ هزار شهید معلم تربیت شوند که در راه مانایی ایران اسلامی جان خود را هدیه کردند.

او تصریح کرد: سطح فرهنگ‌ها، بینش‌ها و ارزش‌ها در خانواده‌ها متفاوت است از همین رو محلی که می‌تواند یک تعادل خاص بین دانش‌آموزان ایجاد کند، آموزش‌و‌پرورش است تا دلبستگی و وابستگی‌های دینی، ملی، اعتقادات و ارزش‌های جامعه اسلامی را سرلوحه دروس قرار دهد.

استاندار همدان گفت: ایران قوی تمام تلاش و توان خود را برای تقویت آموزش‌و‌پرورش در زمینه ارتقای محتوا با تاکید بر اجرای سند تحول بنیادین و توسعه زیرساخت‌ها به کار بسته است.

دیگر خبرها

  • کمبود ۶۰ هزار مربی پرورشی در مدارس کشور/ ۱۱ هزار مربی پرورشی جذب می‌کنیم
  • تکریم شان معلم در این هفته بسیار مهم است/انتخاب۷معلم نمونه استانی
  • وزیر آموزش و پرورش: جذب ۲۰ درصد معلمان کشور در دولت سیزدهم
  • رشته‌های فنی باید در شهرستان معمولان ارتقا یابد
  • جذب ۲۰ درصد معلمان کشور در دولت سیزدهم
  • تداوم طرح«بازی یادگیری»در استان تهران/‏تأمین مسکن معلمان بررسی شد
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردو‌های تربیتی می‌شوند
  • معلمان آغازگر بزرگترین تحولات فرهنگی و تربیتی در جامعه هستند
  • قدردانی از معلمان و مدیران نمونه شهرستان فامنین
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردوهای تربیتی می شوند