Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@15:36:23 GMT

لغو مرخصی مدیران گلستان تا ۱۵ فروردین‌ ۹۹

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۷۶۸۴۲

لغو مرخصی مدیران گلستان تا ۱۵ فروردین‌ ۹۹

ایسنا/گلستان جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا در گلستان عصر امروز به ریاست استاندار گلستان و با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.

در این جلسه مصوب شد با توجه به در پیش بودن تعطیلات عید نوروز و نیازمندی مردم برای دسترسی به داروهای مورد نیاز، از تاریخ ۲۹ اسفند ۹۸ لغایت ۱۸ فروردین ۹۹، علاوه بر داروخانه‌های شبانه‌روزی، روزانه ۵۰ درصد داروخانه‌های عادی فعال باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مقرر شد، تمامی مراکز دینی و مذهبی از جمله امامزادگان که در سال‌های گذشته مراسمات تحویل سال در آن‌ها برگزار می‌شد، در این ایام تعطیل شوند.

بر اساس مصوبه این ستاد، ورود هرگونه مهمان غیربومی و بومی به مهمانسراهای دولتی و مأمورسراها تا پایان فروردین سال ۹۹ اکیداً ممنوع شد.

دستگاه‌های اجرایی مرتبط ملزم شدند تمهیدات لازم را برای عدم حضور مردم در ایام تعطیل به‌ویژه ۱۳ فروردین در تمامی تفرجگاه‌ها، مناطق تفریحی و دیدنی فراهم آورند.

بر اساس مصوبه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان، از ۲۹ اسفند ۹۸ تا ۱۸ فروردین سال آینده تمامی درمانگاه‌های بخش خصوصی دارای مجوز به‌صورت شبانه‌روزی نسبت به ارائه خدمات به بیماران اقدام کنند.

همچنین مقرر شد، سازمان نظام پزشکی استان با صدور بخشنامه‌ای خروج پزشکان از استان را بدون مجوز در فاصله زمانی تاریخ ۲۹ اسفند ۹۸ تا ۱۸ فروردین ۹۹ ممنوع اعلام کند. پزشکان خدمت‌رسان در بیمارستان‌های خصوصی و دولتی از شمول این بند مستثنی هستند.

در این جلسه مصوب شد تا پایان فروردین‌ماه تمامی نانوایی‌های آزادپز و یارانه‌دار مکلف به استفاده از پوشش نایلونی تهیه شده از مواد مرغوب و غیر بازیافتی در تحویل نان به مشتریان شدند.

همچنین در این جلسه بر استفاده از ظرفیت بزرگ خیران، سازمان‌های مردم‌نهاد، شوراها و بسیج اقشار جهت تولید ماسک و توزیع بین مردم نیز اشاره شد.

دیگر مصوبه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در گلستان، لغو مرخصی مدیران دستگاه‌های اجرایی استان تا ۱۵ فروردین‌ ماه سال آینده بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی کروناویروس استانداری گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۶۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسلامشهر بیشترین نذورات برای عتبات عالیات در استان تهران را دارد

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود اسماعیل بیگی در جلسه ستاد بازسازی عتبات عالیات اسلامشهر از تلاش‌ها و پیگیری‌های فرماندار و اعضای این ستاد در اسلامشهر قدردانی کرد و گفت: اسلامشهر و یکی دیگر از شهرستان‌های استان سال گذشته بیشترین نذورات را در امر بازسازی عتبات عالیات اهدا کردند که قابل تقدیر است.

جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان تهران با بیان اینکه مؤسس ستاد بازسازی عتبات عالیات سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است، افزود: با همت این شهید والامقام اقدامات بسیاری توسط این ستاد در سال‌های گذشته صورت گرفته است.

وی اظهار داشت: در حال حاضر توسعه حرم حضرت سیدالشهداء (ع) در حال انجام است و مردم می‌توانند در این پروژه مشارکت داشته باشند.

بر اساس این گزارش در ادامه این جلسه حجت الاسلام سراقی رئیس ستاد بازسازی اسلامشهر به ارائه گزارشی از اقدامات این ستاد در سال گذشته جهت جمع آوری نذورات مردم شهرستان پرداخت.

کد خبر 6088706

دیگر خبرها

  • اجراشدن 65 طرح در محلات هدف بازآفرینی خراسان جنوبی
  • چرا کودکان فرانسوی به خوش رفتار و مؤدب بودن مشهورند؟
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی
  • آبشار دائمی «باران کوه»؛ طبیعتی جذاب برای تمامی فصول
  • اسلامشهر بیشترین نذورات برای عتبات عالیات در استان تهران را دارد
  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • پیشرفت پروژه‌های آبی کردستان به تعامل تمامی واحدها بستگی دارد
  • ترکمنستان مقصد۴۸ درصد صادرات گلستان/ خبری از یُد در ۱۰ کالای اول صادرات نیست!
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی