Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-28@22:29:29 GMT

آمریکا یک تمرین نظامی در خلیج فارس برگزار کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۷۶۸۸۵

به گزارش فارس، آمریکا از انجام یک تمرین در خلیج فارس در روزهای  اخیر به منظور حفظ آمادگی نیروهای خود خبر داد.

به نوشته وبگاه «دیفنس بلاگ» در این تمرین کشتیهای گشتزنی «سایکلون» وهواپیماهای گشتزنی «پوسایدون» اولین تمرین مشترک با هواپیماهای تهاجمی «ای سی-130 استینگر» را  برگزار کردند.

به گفته مقامات نظامی آمریکا، این تمرین که برای اولین بار برگزار شد برای افزایش قابلیتهای نظامیان آمریکایی طراحی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمریکا به جزئیات بیشتر این تمرین هیچ اشاره ای نکرده است. آمریکا مدتی است که به بهانه تامین امنیت در منطقه، حضور دریایی خود را در خلیج فارس و اطراف آن را افزایش داده است.

به نوشته دیفنس بلاگ، یک مقام آمریکایی در زمینه برگزاری این رزمایش با استفاده از نام جعلی خلیج ع ر ب ی به جای خلیج فارس گفت، ما به همکاری با نیروهای ائتلاف برای تقویت بیشتر نیروهای خود و مقابله با انواع تهدیدها در خلیج عربی، دریای سرخ و آبهای مجاور ادامه می دهیم.

در روزهای اخیر ناوهای هواپیمابر فرانسه و آمریکا مستقر در دریای مدیترانه  تمرین مشترکی را برای حفظ آمادگی نیروهای خود به ویژه خلبانان مستقر در این دو ناو انجام دادند.

ناوهواپیمابر «یو اس اس آیزنهاور» و «شارل دوگل» فرانسه در این تمرین شرکت کردند و طی آن خلبانان این دو ناو تمرین‌های پرواز و فرود در عرشه‌های همدیگر را انجام دادند.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۶۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پسوند آبی‌ها عوض می‌شود؛ استقلالِ خلیج فارس برابر تیم‌های عربی!

ظاهرا قرار است پسوند استقلال عوض شود.

طرفداری | استقلالِ با پسوندی جدید در مسابقات شرکت می‌کند.

چند وقت پیش بود که استقلال به هلدینگ خلیج فارس واگذار شد و حالا خبر جدیدی به گوش می‌رسد.

ظاهرا قرار است پسوند استقلال، از تهران به خلیج فارس تغییر کند و آبی‌ها از این پس با نام استقلال خلیج فارس برابر سایر تیم‌های آسیا قرار بگیرند.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • پسوند آبی‌ها عوض می‌شود؛ استقلالِ خلیج فارس برابر تیم‌های عربی!
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس
  • لحظات تست هدف قرار دادن ناوهواپیمابر توسط موشک ایرانی
  • لحظات تست هدف قرار دادن ناوهواپیمابر
  • حمایت دانشجویان دانشگاه خلیج‌فارس از دانشجویان آزادی‌خواه آمریکایی
  • عملیات «وعده صادق» گوشه‌ای از اقتدار نیروهای مسلح کشور بود
  • پرواز پاراگلایدرها در آستانه روز ملی خلیج فارس
  • کاهش حضور آمریکا در آفریقا / حاکمان جدید ساحل آفریقا در پی کاهش روابط سیاسی و نظامی با فرانسه و آمریکا هستند/ نیجر حضور نیروهای آمریکایی را غیرقانونی اعلام کرد +فیلم    
  • صنایع استان بوشهر به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنند
  • قرارداد ۶میلیارد دلاری تسلیحات و تجهیزات آمریکا برای اوکراین