Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران با بیان این که صبح امروز تعدادی از داوطلبان جمعیت هلال احمر این استان، خون خود را اهداء کردند، گفت: یک هزار نفر در کمپین قرار مهربانی با شعار «اهدای خون، نجات زندگی انسان‌ها است» حضور خواهند داشت.

شاهین فتحی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران امروز در حاشیه بازدید از مرکز انتقال خون وصال در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس، اظهار کرد: با توجه به کمبود بانک خونی که به سبب شیوع ویروس کرونا و کاهش مراجعه هموطنان به مراکز انتقال خون ایجاد شده است، با هماهنگی‌های لازم با اداره کل انتقال خون استان تهران مقرر شد داوطلبان هلال احمر استان تهران در طرحی با عنوان قرار مهربانی، خون خود را اهداء کنند و تکمیل کننده زنجیره کمک به بیماران نیازمند خون باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های بهداشتی و ترددی که ایجاد شده است و حضور و مشارکت داوطلبان ما را نیز در مراکز انتقال خون با مشکل و تهدید مواجه می‌کرد در روزهای آینده و در چند مرحله و در قالب گروه‌های چند نفره با مراجعه به مراکز سازمان انتقال خون در استان تهران، خون خود را اهداء می‌کنند تا از هرگونه تجمع جمعیتی که باعث شیوع ویروس کرونا می‌شود جلوگیری بعمل آمده و مشارکت به نحو مطلوبی صورت پذیرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران خاطر نشان کرد: امروز هم حدود ۱۰۰ نفر از کارکنان و داوطلبان هلال احمر استان تهران در مرکز انتقال خون وصال شهر تهران حضور پیدا کرده تا در این شرایط خاص و حساس، خون خود را برای نیازمندان اهداء کنند.

فتحی اضافه کرد: این طرح در تهران و شهرستان‌های استان ادامه خواهد داشت و از تمام هموطنان نیز درخواست داریم با رعایت اصول بهداشتی، به مراکز انتقال خون مراجعه کنند.

انتهای پیام/۶۷۰۲۹/م/س/ر

منبع: فارس

کلیدواژه: استان تهران اهدای خون مشارکت جمعیت هلال احمر جمعیت هلال احمر استان تهران انتقال خون خون خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۶۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماشای رودخانه فصلی در سربیشه جان یک نفر را گرفت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: تماشای رودخانه فصلی در دهستان لانو از توابع بخش درح شهرستان سربیشه جان مرد ۵۵ ساله را گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی و به نقل از روابط عمومی هلال احمر استان، محمدعلی کاوسی با بیان خبر فوق اظهار کرد: بنابر گزارش مرکز هماهنگی و کنترل عملیات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، امروز یکشنبه شانزدهم اردیبهشت، گزارشی مبنی بر غرق شدن یک مرد ۵۵ ساله از دهستان لانو، بخش درح شهرستان سربیشه در رودخانه فصلی دریافت شد.

وی گفت: بلافاصله یک تیم از هلال احمر سربیشه برای جست‌وجوی جسد فرد مذکور به محل اعزام و نسبت به بیرون آوردن جسد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ادامه داد: این مرد روستایی از بالای سیل‌بند در حال تماشای جاری شدن رود فصلی بود که در اثر سرخوردگی پا، به داخل رودخانه افتاده است.

کد خبر 750891

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به بیش از ۵۳۰۰ تن در سیل و آبگرفتگی ۱۷ استان
  • تماشای رودخانه فصلی در سربیشه جان یک نفر را گرفت
  • کاروان سلامت هلال احمر تالش در روستاهای بخش مرکزی تالش اجرا شد
  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل کرمانشاه
  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل در کرمانشاه
  • امدادرسانی هلال‌ احمر خراسان‌جنوبی به ۲۵۶ نفر گرفتار در سیل
  • امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به ۲۵۶ نفر گرفتار در سیل
  • امدادرسانی هلال احمر در خراسان‌جنوبی به سیل‌زدگان
  • امدادرسانی هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد به ۲۴۰ سیل زده
  • آبگرفتگی و سیلاب در ۸ شهر استان کرمانشاه