Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس به نقل از وزارت اقتصاد، رییس کل بیمه مرکزی با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، طی بخشنامه ای به تمامی شرکت های بیمه ای کشور، ضمن صدور دستور برای ایجاد امکان خرید بیمه نامه برخط از شرکت های بیمه ای، از آنان خواست نسبت به تجدید بیمه نامه های صادره آن دسته از بیمه گذاران که امکان خرید بیمه نامه از طریق سایت الکترونیک شرکت های بیمه ندارند، اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بخشنامه آمده است: با توجه به ضرورت پیشگیری از  شیوع ویروس کرونا در سطح کشور، در راستای کاهش مراجعات هموطنان گرامی به شرکت های بیمه و نمایندگی های آنها به منظور پیشگیری از انتقال ویروس، کلیه بیمه گذاران بیمه شخص ثالث وسایل نقلیه می توانند با مراجعه به سایت شرکت های بیمه نسبت به خرید بیمه نامه برخط اقدام نمایند.

طبق هماهنگی بعمل آمده با شرکت های بیمه و در راستای مسئولیت اجتماعی مقرر شد برای آن دسته از بیمه گذارانی که امکان خرید بیمه نامه از طریق فوق الذکر میسر نباشد، شرکت بیمه ذی ربط، نسبت به تجدید بیمه نامه های صادره شرکت خود که تا ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ منقضی می شوند بصورت یکساله اقدام و مراتب را به روش های مقتضی به بیمه گذاران خود اعلام نماید.

در این صورت میزان تعهدات بیمه نامه هایی که تا پایان سال ۱۳۹۸ منقضی می شوند، بر اساس مبلغ ریالی دیه سال ۱۳۹۸ و بیمه نامه هایی که تاریخ انقضای آنها در سال ۱۳۹۹ می باشد (در صورت افزایش مبلغ ریالی دیه)، بر اساس تعهدات جدید در سال ۱۳۹۹ خواهد بود.

بیمه گذاران مذکور در این دوره موظفند؛ حداکثر تا ۱۵ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۶ نسبت به اخذ بیمه نامه و تسویه حق بیمه مربوط اقدام نمایند. زمان شروع پوشش این گونه بیمه نامه ها بصورت پیوسته و از تاریخ انقضای بیمه نامه قبلی خواهد بود.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: امکان خرید بیمه نامه بیمه نامه شرکت های بیمه بیمه گذاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۷۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هونگچی E-QM۵ در لیست فروش سامانه قرار گرفت+ قیمت

هونگچی E-QM۵ با قیمت یک میلیارد و ۸۰۵ میلیون و ۴۶۰ هزار تومان در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی به فروش می‌رسد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بر اساس اطلاعیه سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی، آن دسته از متقاضیانی که در اسفند 1401 ثبت نام کرده و اولویت آن‌ها مشخص شده می‌توانند از روز یکشنبه 16 اردیبهشت تا ساعت 23:59 روز سه شنبه 18 همان ماه نسبت به انتخاب هونگچی E-QM5 خود اقدام کنند.

هونگچی E-QM5 با توان پیمایش 431 کیلومتر بیشترین بازدهی را در میان رقبای خود دارد. فضای مسافر و راننده و سرنشینان این خودرو بی‌نظیر بوده و بر اساس اطلاعات موجود، هونگچی E-QM5 پرفروش‌ترین خودرو برقی در میان محصولات وارداتی به ایران در کشور سازنده خود بوده است.

در این نوبت هونگچی E-QM5 با قیمت یک میلیارد و 805 میلیون و 460 هزار تومان به فروش می‌رسد؛ البته بر اساس تبصره این طرح فروش « این قیمت، قیمت قطعی در مبادی ورودی بوده و هزینه‌ها و عوارض قانونی پس از ترخیص از قبیل: بیمه شخص ثالث، مالیات بر ارزش افزوده، هزینه‌های شماره گذاری، اسقاط خودروی فرسوده، کرایه حمل و ... به قیمت‌های فوق اضافه می‌شود که واردکنندگان با رعایت آیین‌نامه اجرایی قانون حمایت از مصرف کنندگان خودرو می‌توانند نسبت به دریافت آن اقدام نموده و در موعد مقرر نسبت به تحویل خودرو اقدام کنند.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • هونگچی E-QM۵ در لیست فروش سامانه قرار گرفت+ قیمت
  • آغاز واگذاری زمین در شهرک صنعتی زرند
  • شرایط خرید کامیونت فورس در بورس کالا ابلاغ شد
  • پروژه دریافت لیست هوشمند حق بیمه کارگاه‌ها در استان فارس آغاز شد
  • کره جنوبی در رزمایش سایبری آمریکا شرکت می‌کند
  • امکان نظارت آنلاین معلمان بر صندوق ذخیره فرهنگیان فراهم شد
  • چه کسانی در دوم انتخابات مجلس می‌توانند شرکت کنند؟/ اعتبارنامه منتخبان مجلس و خبرگان رهبری با طراحی جدید ارائه خواهد شد/ همه شعب اخذ رای امکان برخط بودن را دارند و استعلام‌ها به صورت برخط انجام می شود/ از بین ۹۰ نامزد در دور دوم انتخابات مجلس، ۲۵ نفر هم ا
  • شرکت سهام عام پروژه مسیر توسعه مشارکت مردمی در تامین مالی زیرساخت‌های کشور
  • با سامانه خودنویس امکان کنترل قیمت اجاره و حذف واسطه بین مالک و مستاجر فراهم خواهد شد