Web Analytics Made Easy - Statcounter

ضمیر گفت: برای جلوگیری از شیوع کرونا ۱۱ هزار نفر در شهرستان مراوه تپه تب سنجی شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «امانگلدی ضمیر» شامگاه امروز (یکشنبه 25 اسفند) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: به فضل خدا و با همت و همراهی مردم و بازاریان و مسئولان شبکه بهداشت، سپاه پاسداران و خیرین تاکنون بیمار مبتلا به کرونا در شهرستان مراوه تپه گزارش نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار  مراوه تپه ادامه داد: به منظور جلوگیری از شیوع کرونا در ورودی شهرستان مراوه تپه به همت نیروی انتظامی، بسیج و شبکه بهداشت و درمان ایستگاه تب سنجی راه اندازی شده است، گرچه تب یکی از فاکتورهای ابتلا به کرونا است اما ما برای اطمینان خاطر و امنیت روحی و روانی شهروندان اقدام به راه اندازی ایستگاه تب سنجی کردیم.

 

ضمیر از تب سنجی 11 هزار نفر در شهرستان مراوه تپه خبر داد و بیان کرد: در تب سنجی های انجام شده چند فرد مشکوک به کرونا شناسایی شدند که پس از ارجاع به مراکز درمانی خوشبختانه مبتلا به کرونا نبوده اند.

 

وی از توزیع بسته های بهداشتی بین مستضعفان و افراد کم بضاعت خبر داد و یادآور شد: شهرستان مراوه تپه فاقد هر گونه امکانات بیمارستانی است لذا با توجه به شرایط موجود و عدم مشاهده بیمار مبتلا به کرونا و پایداری سلامت در این شهرستان شکننده است و مردم باید نسبت به رعایت مسائل پیشگیرانه اهتمام بیشتری داشته باشند.

 

فرماندار مراوه تپه ابراز داشت: در شهرستان مراوه تپه 8 هزار عشایر از استان های خراسان شمالی و جنوبی زندگی می کنند و بسیاری از ورودی های ما از استان خراسان شمالی و رضوی هستند و درخواست داریم که مردم این استان ها در شرایط فعلی از سفر به شهرستان مراوه تپه خودداری کنند.

 

ضمیر با بیان اینکه به منظور پیشگیری از کرونا برگزاری نماز جمعه اهل سنت لغو شده است، بیان کرد: از مردم درخواست می کنم در شرایط فعلی از دید و بازدید و سفرهای نوروزی به مراوه تپه پرهیز کنند.

 

وی با بیان اینکه کرونا بسیاری از مشاغل را متضرر کرده است، افزود: با وجود آسیب هایی که به برخی مشاغل وارد شد اصناف برای حفظ سلامتی مردم همکاری خوبی داشتند.

 

پایان پیام/695

منبع: شبستان

کلیدواژه: کرونا ویروس مقابله با کرونا پیشگیری از کرونا پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ضمیر فرماندار مراوه تپه ویروس کرونا کرونا شهرستان مراوه تپه تب سنجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۷۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن سابق در سال ۲۰۲۱ به لاوال در لیگ دو فرانسه پیوست اما پس از مصدومیت‌های پرشمار در اواخر فصل گذشته مجبور به بازنشستگی شد.

مهاجمی که اکنون بازنشسته شده استدلال کرده است که او نه یک نظریه‌پرداز با توهم توطئه است و نه یک ضد واکسن، اما او مایل است دادگاه بررسی کند که آیا ارتباطی بین آسیب‌دیدگی او و واکسن وجود دارد یا خیر.

او گفت:«می‌خواهم بفهمم چرا دیگر بدنم به خوبی کار نمی‌کند.» این بازیکن سابق مدعی شد که در همان زمانی که در برابر بیماری واکسینه شده بود، صدمات و مصدومیت‌های زیادی متحمل شده است.

او علاوه‌بر اینکه از شرکت‌های فایزر و بیونتک که تولید واکسن کرونا را برعهده داشتند، شکایت کرده، بلکه علیه فدراسیون فوتبال فرانسه هم اقدام قانونی انجام داده. وکیل این بازیکن گفت:«ابتدا واکسن برای همه اجباری نبود اما بعد از مدتی واکسیناسیون برای بازیکنان حرفه‌ای هم اجباری شد. من فکر می‌کنم که فدراسیون فوتبال در این ماجرا مسئولیت دارد.»

جلسه‌ای در دوم ژوئیه در پاریس برگزار می‌شود که در آن دادگاه به کمک هیئتی از کارشناسان تصمیم خواهد گرفت که آیا بین مصدومیت‌های وی و واکسیناسیون رابطه علت و معلولی وجود دارد یا خیر.

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • صهیونیست‌ها خواهان استعفای فرماندهان رده بالا شدند
  • سطح اعتبار سنجی تسهیلات خرد دقیق‌تر می‌شود+ فیلم
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان
  • کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵ هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • خوزستان عاری از بیماری مالاریا
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود