Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@14:09:37 GMT

رزمایش کادر بهداشتی درمانی ارتش

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۷۷۶۶۹

رزمایش کادر بهداشتی درمانی ارتش

به گزارش  گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جواناز کرمانشاه؛  هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت: به منظور انجام خدمات بهداشتی و درمانی، ارتش و هلال احمر در ورود‌های شهر‌ها مستقر شده و ضمن انجام تست‌های غربالگری، از امروز (۲۵ اسفند) خدمات درمانی نیز در مبادی ورودی شهر‌ها ارائه می‌شود.

استاندار کرمانشاه از نقش حمایتی و پشتیبانی ارتش در ضدعفونی اماکن عمومی شهر نیز قدردانی کرد و گفت: این مهم نیز با همکاری شهرداری، سپاه و نیروی انتظامی به صورت گسترده در تمامی محله‌های شهری در حال انجام است و با ورود دهیاری‌ها و نیرو‌های جهادی و داوطلب در سطح روستا‌ها نیز ضدعفونی شروع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازوند از دستور مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا برای سازماندهی خدمات به مردم با تشکیل قرارگاه بهداشتی درمانی به عنوان یکی از اقدامات مهم جهت مقابله با کرونا یاد کرد وگفت: خوشبختانه با اجرای این دستور شاهد حضور نیرو‌های نظامی و انتظامی به عنوان پشتیبان دانشگاه علوم پزشکی هستیم که سبب تسهیل و تسریع در ساماندهی خدمات به مردم نیز شده است.

مقام ارشد استان افزود: همه امکانات و ظرفیت‌های موجود در دستگاه‌های اجرایی، نظامی و انتظامی برای مقابله با شیوع کرونا ویروس و انجام اقدامات پیشگیرانه پای کار آمده، اما نقش مردم بسیار مهم است و برای اجرای طرح‌ها و کنترل و کاهش آسیب‌ها به مشارکت مردم نیاز داریم.

او یکی از چالش‌های فراروی طرح کنترل و پیشگیری را تردد مسافرین دیگر شهر‌ها ذکر کرد و بیان کرد: از مردم تقاضا داریم به مسافرانی که بیشتر بومی هستند و از دیگر شهر‌ها برای تعطیلات قصد سفر به کرمانشاه را دارند، اعلام کنند که در این بازه زمانی به این شهر سفر نکنند.

بازوند در پایان به نقش مشارکت مردم در پیشگیری و کنترل این بحران اشاره کرد و یادآور شد: مردم با ایفای نقش موثر و پیوستن به پویش " در خانه بمانیم" ضمن کاهش تردد‌های غیرضروری، گام مهمی را در کنترل این بیماری انجام خواهند داد.

در این رزمایش کادر بهداشتی و درمانی ارتش با استقرار در ورودی‌های شهر کرمانشاه، علاوه بر تب‌سنجی، خدمات درمانی نیز ارائه می‌دهد.

 انتهای  پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارتش ویروس کرونا هلال احمر نیروی انتظامی بهداشت و درمان شهر ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۷۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل کمپین آموزشی و مراقبتی‌های بهداشتی سالمندان در آبادان

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله شکری عصر امروز جمعه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: با توجه به اینکه بالغ بر هشت درصد جمعیت شهرستان آبادان را افراد بالای ۶۰ سال تشکیل می‌دهد که این امر مهم حاکی از روند رو به سالمندی جمعیت است و با توجه به نقش این افراد در زندگی خانوادگی به عنوان گنجینه‌های انتقال تجارب و دانش هستند، لذا توجه به سلامت آنها یکی از اهداف مهم مرکز بهداشت است.

وی افزود: در این راستا مراقبت‌های بهداشتی (اندازه‌گیری قد و وزن، FBS ، Chol، مشاوره تغذیه و سلامت روان) ویزیت پزشک و آموزش‌های بهداشتی لازم توسط مراقبان سلامت در مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی، پایگاه‌‎ها و خانه‌های بهداشت به صورت رایگان ارائه می‌شود.

سرپرست مرکز بهداشت آبادان گفت: از همشهریان (به ویژه سالمندان و خانواده‌ها) به منظور شرکت در این فراخوان مراقبتی، در همه مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی دعوت می‌شود.

کد خبر 6095983

دیگر خبرها

  • رزمایش اتمی روسیه با «تسلیحات غیر راهبردی»
  • رفاقت قدیمی‌ با سیروس میمنت باعث بازی‌ام در «نون خ» شد/ در کرمانشاه ۱۰۰۰ نفر تست بازیگری دادند
  • ۶۲ نوزاد غرب خراسان رضوی از سقط نجات یافتند
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی و بهداشتی در لاران
  • قصه زندگی با بودنش آغاز می‌شود + فیلم
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • حج، رزمایش قدرت اسلام در مقابل کفر جهانی است
  • تشکیل کمپین آموزشی و مراقبتی‌های بهداشتی سالمندان در آبادان
  • آواربرداری پس از نقشه‌برداری از خانه‌های آتش‌گرفته / ضرورت تسریع خدمات‌رسانی
  • آغاز مرحله چهارم عملیات‌ ارتش یمن علیه اسرائیل