Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@14:35:03 GMT

آخرین قیمت انواع ژل و محلول‌های ضدعفونی‌کننده دست

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۷۸۰۸۳

آخرین قیمت انواع ژل و محلول‌های ضدعفونی‌کننده دست

اسماعیل مهدی‌پور مدیرکل نظارت بر محصولات بهداشتی، دارویی و تجهیزات پزشکی سازمان حمایت مصرف کندگان و تولید کنندگان اعلام کرد: حداکثر قیمت مصوب انواع ژل و محلول‌های ضدعفونی‌کننده دست که قبلاً در سامانه ۱۲۴ این سازمان ثبت و ملاک عمل بازرسان قرار داشت، به تصویب کارگروه مقابله با کرونا نیز رسیده است.

وی گفت: حداکثر نرخ مصرف‌کننده انواع ژل و محلول‌های ضدعفونی‌کننده دست به لحاظ مالیات به ارزش افزوده به شرح زیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ژل ۶۰ میلی‌لیتر با بسته‌بندی تیوپ حداکثر قیمت مصرف‌کننده ۷۵ هزار ریال

ژل ۱۰۰ میلی‌لیتر درب فیلیپ تاپ حداکثر قیمت مصرف‌کننده ۸۰ هزار ریال

ژل ۵۰۰ میلی‌لیتر پمپ‌دار حداکثر قیمت مصرف‌کننده ۳۰۰ هزار ریال

ژل ۴۵۰ میلی‌لیتر پمپ‌دار حداکثر قیمت مصرف‌کننده ۲۹۴ هزار ریال

ژل ۸۸۰ میلی‌لیتر پمپ‌دار حداکثر قیمت مصرف‌کننده ۵۸۰ هزار ریال

ژل ۲۷۰۰ میلی‌لیتر، گالنی حداکثر قیمت مصرف‌کننده یک‌میلیون و ۷۰۰ هزار ریال

محلول ضدعفونی‌کننده دست ۵۰۰ میلی‌لیتری پمپ‌دار حداکثر قیمت مصرف‌کننده ۲۰۰ هزار ریال.

این مقام مسئول تأکید کرد: قیمت‌های اعلام شده می‌بایست از سوی کلیه تولیدکنندگان بر روی محصولات درج و ملاک عمل در سطح عرضه قرار گیرد.

مهدی‌پور متذکر شد: هرگونه فروش بالاتر از قیمت‌های مصوب تخلف گرانفروشی محسوب شده و با واحد‌های خاطی برخورد قاطع صورت خواهد پذیرفت.

مدیرکل نظارت بر محصولات بهداشتی، دارویی و تجهیزات پزشکی سازمان حمایت یادآور شد: با توجه به شرایط کنونی کشور و بحث شیوع کرونا و افزایش تقاضای مصرف‌کنندگان برای خرید مواد بهداشتی و ضدعفونی‌کننده دست، در جهت رفاه حال هموطنان عزیز، قیمت‌های مذکور در سامانه قیمت ۱۲۴ این سازمان، اپلیکیشن‌های مربوطه و موبایل نیز قابل دسترسی است.

منبع: شاتا

منبع: پارسینه

کلیدواژه: محصولات بهداشتی قیمت محلول های ضدعفونی گرانفروشی پارسی خبر ضدعفونی کننده دست هزار ریال ژل میلی لیتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۸۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سرهنگ بدری گفت: در راستای اجرای طرح ۴۸ ساعته تشدید مبارزه با کالای قاچاق با اولویت مقابله با خودروهای شوتی، حمل کالاهای قاچاق با ۲ دستگاه خودروی سواری و چهار دستگاه وانت نیسان، برای ماموران محرز شده و رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی قضایی در حین کنترل نامحسوس خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی استان خودروهای مذکور را  متوقف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان ادامه داد: در بازرسی از خودروهای مذکور در مجموع تعداد ۲۱۰ کارتن هفت کیلوگرمی تنباکو قاچاق (جمعا ۱۴۷۰ کیلوگرم تنباکو)، ۱۰ هزار و ۹۷۷ عدد انواع کالای بهداشتی و آرایشی خارجی، ۹۵۰ ثوب روسری خارجی و هفت راس دام سنگین (گوساله) فاقد مجوز دامپزشکی و حمل کشف شد.

سرهنگ بدری ادامه داد: کارشناسان ارزش مجموع اقلام مکشوفه فوق را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند که در این خصوص ۶ نفر متهم دستگیر و به همراه پرونده متشکله به مراجع قضایی معرفی شدند.


رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان ضمن قدردانی و تشکر از آحاد جامعه در همکاری با پلیس از مردم خواست، در صورت مشاهده و آگاهی از هرگونه جرایم اقتصادی، قاچاق کالا و ارز و ... موضوع را به ستاد خبری پلیس امنیت اقتصادی به شماره ۰۹۶۳۰۰ و یا مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان
  • ۱۳ میلیون خودروی فرسوده روزانه ۶۳ میلیون لیتر سوخت مصرف می‌کنند
  • تولید روزانه تراکتور در کشور به ۱۵۰ دستگاه رسید
  • کشف ۱۰ میلیارد ریال سوخت قاچاق در بندرلنگه
  • کشف ۳۲ هزار و ۷۰۰ لیتر سوخت قاچاق درشهرستان خاتم
  • توقیف ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در نایین
  • میزان برداشت سالانه آب در خراسان رضوی بیش از ۱۴ هزار لیتر در ثانیه است
  • ۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند
  • هشت هزار و ۴۱۳ تن برنج و شکر به نرخ دولتی در لرستان توزیع شد
  • کمبود این ویتامین سبب یبوست می‌شود