Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@07:51:20 GMT

فعالیت ناوگان اتوبوسرانی بوشهر متوقف شود

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۷۸۶۱۱

فعالیت ناوگان اتوبوسرانی بوشهر متوقف شود

رئیس شورای شهر بوشهر خواستار توقف فعالیت ناوگان اتوبوسرانی شهر بوشهر شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، ابوذر دهدار در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به توصیه‌های وزارت بهداشت برای کاهش حضور شهروندان در معابر و اماکن عمومی شهر و اقدامات پیشگیرانه از شیوع ویروس کرونا از جناب شهردار درخواست دارم فعالیت ناوگان اتوبوسرانی شهر بوشهر را متوقف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر افزود:  با توجه  به تعطیلی بازار بوشهر در راستای حمایت از اصناف عوارض و بها خدمات شهرداری کلیه کسبه بازار در ماه‌های اسفند و فروردین معاف شود همچنین عوارض و اجاره بها  اماکن عمومی متعلق به شهرداری که تعطیل شده‌اند در جهت حمایت از این کسبه در ماه‌های اسفند و فروردین اخذ نشود تا این کسبه در شب عید دغدغه اجاره بها نداشته باشند.

دهدار در ادامه گفت: با توجه به شرایط اخیر لایحه جایزه خوش حسابی جهت ماه‌های فروردین و اردیبهشت تمدید شد که نحوه محاسبه باید طبق عوارض سال ۹۸ باشد نه ۹۹ اگر نیاز به مصوبه جدید می‌باشد شهرداری لایحه اصلاحیه به شورا ارسال کند.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر در ادامه خاطرنشان کرد:  فعالیت اتوبوس‌های بین شهری محدود شده اما کاملا متوقف نشده که از مدیریت ارشد استان و جناب علم مدیرکل حمل و نقل پایانه‌ها درخواست دارم جز در عرضه کالا و خدمات تردد کلیه اتوبوس‌های بین  شهری متوقف شود.

وی در پایان با قدردانی از زحمات شبانه روزی مجموعه شهرداری و سازمانهای وابسته، نیروی انتظامی، سپاه، مرکز بهداشت، هلال احمر و مجموعه خانه مشارکت‌های مردمی در مبارزه با ویروس کرونا گفت: امیدواریم با تلاشهای همه مجموعه‌ها و همکاری بیشتر شهروندان شاهد شکست ویروس کرونا باشیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بوشهر وزارت بهداشت شورای شهر عوارض شهر بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۸۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عقب‌ماندگی‌های اجرای طرح فیبر نوری در استان بوشهر جبران شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمدهادی رستمیان ظهر شنبه در نشست هماهنگی در اجرای طرح ملی اتصال منازل و کسب و کارها به فیبرنوری در استان بوشهر، با تاکید بر لزوم خدمت رسانی به مردم گفت: شهرداری‌ها باید ضمن رعایت اصول و قوانین و با نگاه تسهیل گرایانه به شرکت‌های پیمانکار پروژه مربوطه، همکاری کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر افزود: استان بوشهر به دلیل شرایط خاص جوی و مشکلات حوزه مخابراتی در بخش ثابت، باید هر چه زودتر در اجرای پروژه فیبرنوری که یک پروژه ملی است، اقدام لازم را اجرایی کنند و در این زمینه شهرداری و اپراتورها تمام تلاش خود را به کار گیرند.

رستمیان با اشاره به تأخیر اتفاق افتادن در اجرای این طرح در استان تاکید کرد: شرکت‌های پیمانکار طرح فیبر نوری باید با افزایش تجهیزات و اقدامات لجستیکی لازم، این عقب ماندگی از برنامه را جبران کنند.

کد خبر 6090068

دیگر خبرها

  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت
  • وعده‌های عملی نشده شهرداری و دولت درباره خودروهای برقی در حمل و نقل عمومی/ برقی شدن ناوگان به این زودی شدنی است؟ (فیلم)
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت
  • عقب‌ماندگی‌های اجرای طرح فیبر نوری در استان بوشهر جبران شود
  • فعالیت «تلسکوپ فضایی هابل» متوقف شد!
  • علی‌اف: آذربایجان هرگز به اوکراین سلاح نمی‌دهد
  • تا پایان سال آینده تهران ۷۵۰۰ اتوبوس فعال خواهد داشت
  • در پی همکاری برای سرکوب دانشجویان؛ افزایش فشارها برای برکناری رئیس دانشگاه کلمبیا
  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری
  • تمدید مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به الکترونیکی تا ۲۵ اردیبهشت ماه