Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری تاس براساس یافته‌هایی از متخصصان گزارش داد که متوسط نرخ مرگ و میر ناشی از کرونا در چین 3.95 درصد و در خارج از چین 3.71 درصد است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، خبرگزاری تاس روسیه گزارش داد که شمار مبتلایان به ویروس کرونا در خارج از چین از شمار مبتلایان در داخل این کشور، که منشا این ویروس بود، پیشی گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

براساس یافته‌های خبرگزاری تاس از متخصصان، تا کنون 81028 نفر ابتلا به کرونا در چین گزارش شده است و 81321 مورد نیز در خارج از این کشور. 

نرخ مرگ و میز ناشی از ویروس کرونا در چین کمی بالاتر از بقیه کشورهای جهان است. نرخ تلفات(تا این لحظه) در چین 3.95 درصد است در برابر 3.79 درصد در خارج. با این حال خبرگزاری تاس می‌گوید که این محاسبات تا زمان پایان این اپیدمی در سراسر جهان و بهبود مبتلایان چندان دقیق نیست. 

این گزارش افزود: بدترین شرایط در زمینه نرخ مرگ و میر مربوط به ایتالیا است که تا کنون بیش از 1000 نفر کشته شده‌اند و نرخ تلفات آن 7.31 درصد است.

تا روز یک شنبه، ویروس کرونا در 139 کشور جهان گزارش شده است که بیشترین موارد در ایتالیا، ایران، کره جنوبی، اسپانیا، آلمان، فرانسه، سوئیس، ژاپن، انگلیس و نروژ است. 

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: روسیه چین مرگ ویروس کرونا خبرگزاری تاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۹۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسب تروجان

ویروس رایانه‌ای به نام استاکس‌نت محصول مشترک آژانس امنیت ملی آمریکا و یگان ۰۰۸۲ رژیم صهیونیستی است که هدف از ساخت این ویروس آلوده کردن رایانه‌های مراکز مهم ایران می‌باشد.

     

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3081670 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ۱۰ استان کشور از تنش آبی خارج شد
  • اسب تروجان
  • کاهش تلفات جاده ای از مهمترین اولویت های کشور است
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • وزارت دفاع انگلیس هک شد
  • افزایش شمار تلفات نظامی صهیونیست‌ها در حمله به پایگاه کرم ابوسالم
  • ارتش رژیم صهیونیستی درباره تلفات زیاد در کرم شالوم تحقیق می کند
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • افزایش تلفات عملیات ضدصهیونیستی کرم ابوسالم
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ