Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان عضو شورای سلامی شهر رویدر به بیان آخرین جزئیات زلزله ۵.۴ ریشتری بامداد امروز در این منطقه پرداخت.

عبدالسلام جمالی در گفت و گو با ایسنا، افزود: خوشبختانه در زلزله بامداد امروز نیز تلفات جانی نیز در منطقه رویدر به وقوع نپیوسته است.

وی با بیان اینکه به چندین واحد مسکونی خسارت وارد شده است، تصریح کرد: ترک خوردگی در برخی منازل روستایی منطقه رویدر آسیب های جزئی از ۱۰ تا ۵۰ درصد وارد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمالی با اشاره به اینکه این زلزله نیز سبب مصدومیت دو نفر شده است، اضافه کرد: یکی از مصدومین به دلیل ریزش شیشه و اصابت به آن که به مرکز درمانی رویدر انتقال داده شده و دیگری نیز بر اثر اضطراب ناشی از صدای ریزش صخره نیز در حال مداواست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۹۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار و تخریب دو منزل مسکونی در ملایر بر اثر نشت گاز

ایسنا/همدان مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی ملایر گفت: صبح امروز نشت گاز شهری در منزل مسکونی واقع در محله ولی بخشی ملایر منجر به انفجار و تخریب دو ساختمان و خساراتی به ساختمان‌های اطراف شد.

محمودرضا ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح این خبر اظهار کرد: حادثه ساعت ۱۰:۳۰ امروز به وقوع پیوست که پس از اعلام شهروندان به سامانه ۱۲۵ نیروهای امدادی و عملیاتی سازمان در کوتاه‌ترین زمان خود را به محل حادثه رساندند.

ملکی ادامه داد: نیروهای امدادی ضمن اطفاء حریق دو نفر مصدوم را به پرسنل اورژانس ۱۱۵ برای اعزام به بیمارستان قرار دادند و پس از ایمن‌سازی، محل تحویل عوامل نیروی انتظامی شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی ملایر یادآور شد: در این حادثه دو نفر مجروح شدند که حال یکی از آنها وخیم گزارش شده و دو ساختمان تخریب و خساراتی به ساختمان‌های اطراف وارد شده است؛ شیشه‌های ساختمان‌های اطراف تا شعاع ۲۰۰ متری نیز دچار شکستگی شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انفجار و تخریب دو منزل مسکونی در ملایر بر اثر نشت گاز
  • مشخصات و مکان زلزله امروز بعدازظهر در تهران +تصویر
  • نصب ۳۵ هزار پلاک‌ آبی هوشمند در منطقه ۵ اصفهان
  • برخورداری ۸۷ درصدی خانوارهای روستایی شهرستان پیرانشهر از راه آسفالت
  • مصالحه ۷۸ درصدی پرونده‌های مرکز مشاوره پلیس ایلام
  • مصالحه ۷۸ درصدی پرونده‌ها در مراکز مشاوره پلیس ایلام
  • ۲۰ هزار تن گندم استان فارس از آسیب باران و سیل در امان ماند
  • بامداد امروز بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری بود
  • خبر امیدوارکننده نکونام از دو مدافع مصدوم
  • بمباران سراسر نوار غزه طی بامداد امروز