Web Analytics Made Easy - Statcounter

فعالان کانون فرهنگی هنری نور نبوی در کنار ضد عفونی و گندزدایی مسجد و محله تولید ماسک های بهداشتی را در مسجد حضرت سیدالشهدا (ع) روستای خوی آغاز کردند.

«ابراهیم حبیبی خویی» امروز (دوشنبه ۲۶ اسفند) بابیان اینکه بچه های مسجد عزم خود را برای شکست کرونا جذم کرده اند به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد گفت: کانون های مساجد به عنوان یکی از نهادهای تاثیر گزار برای شکست کرونا محسوب می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول کانون فرهنگی هنری نور نبوی مسجد سیدالشهدا (ع) روستای خوی افزود: این اقدام جهادی فعالان کانون در راستای خدمت رسانی به مردم برای شکست ویروس کرونا صورت گرفته است.

 

وی بابیان اینکه ۱۰ نفر از فعالان کانون نور نبوی برای تولید ماسک های بهداشتی آستین همت بالا زدند ابراز کرد: روزانه بیش از یکهزار ماسک بهداشتی توسط فعالان کانون در مسجد سیدالشهدا (ع) روستای خوی تولید می شود.

 

حبیبی خویی تصریح کرد: ماسک های تولید شده در کانون فرهنگی هنری نور نبوی بین نیازمندان و در بیمارستان های مرکز استان چهارمحال و بختیاری توزیع می شود.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری نور نبوی مسجد سیدالشهدا (ع) روستای خوی گفت: اعضای کانون با این اقدام خط مقدمی دیگر برای شکست کرونا را تشکیل داده اند.

 

وی بابیان اینکه حضور خود جوش مردم برای یاری رسانی به فعالان کانون فرهنگی هنری نور نبوی نشان از اوج وحدت و همدلی است افزود: مردم با دیدن اقدامات جهادی فعالان کانون در تولید ماسک های بهداشتی آمادگی خود را برای خدمت راسانی اعلام می کنند.

 

حبیبی خویی به سایر فعالیت های کانون نور نبوی خوی برای شکست کرونا اشاره کرد و گفت: ضدعفونی روزانه مسجد، گندزدایی محله، اطلاع رسانی روزانه در خصوص ویروس کرونا و توصیه های بهداشتی به مردم، توزیع مهر و جانماز بین نمازگزاران از دیگر اقدامات کانون فرهنگی هنری نور نبوی روستای خوی برای شکست کرونا است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: تولید ماسک پیشگیری از شیوع ویروس کرونا کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون فرهنگی هنری نور نبوی تولید ماسک های بهداشتی برای شکست کرونا روستای خوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۰۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد

زی‌سان: این مرد ۷۲ ساله ناشناس زمانی که در سال ۲۰۲۲ و پس از دریافت چندین واکسن کووید، به نوع اومیکرون (Omicron) ویروس کرونا مبتلا شد، دچار نقص ایمنی شدید بود.

به گزارش زی‌سان، از آن زمان، وی در مجموع ۶۱۳ روز تا زمان مرگش در اکتبر سال گذشته، به طور مداوم تستش به ویروس کرونا مثبت بود.
اگرچه موارد بسیار طولانی کووید-۱۹ در گذشته گزارش شده، اما این طولانی‌ترین موردی است که تاکنون وجود داشته است.

در طول ۲۰ ماه عفونت، پزشکان تمام تلاش خود را برای کمک به مرد مسن انجام دادند، اما هیچ نتیجه‌ای حاصل نشد. بدن او حتی با کمک دارو‌های آنتی‌بادی نمی‌توانست پاسخ ایمنی کافی برای مبارزه با ویروس داشته باشد و سال گذشته به دلیل تشدید یک بیماری زمینه‌ای درگذشت.

بیماران مبتلا به “SARS-CoV-۲” معمولاً ویروس را ظرف چندروز یا چند هفته از بین می‌برند، اما در این حالت شدید، عفونت تقریباً دو سال ادامه داشت.

در طول دوره عفونت، پزشکان مکرراً از مرد نمونه‌برداری کردند تا مواد ژنتیکی ویروس کرونا را تجزیه و تحلیل کنند و دریافتند که نوع اصلی Omicron BA۱ در بدن او بیش از ۵۰ جهش داشته است؛ جهش‌هایی که می‌توانستند از سیستم ایمنی بدن انسان فرار کنند.

خوشبختانه، «هیچ انتقال مستندی» از این مرد به سایر اعضای جامعه وجود نداشت، اما این مورد بر خطرات طولانی‌مدت عفونت SARS-CoV-۲ تاکید دارد.

محققان نوشتند: «این مورد بر خطر عفونت‌های پایدار SARS-CoV-۲ در افراد دارای نقص ایمنی تاکید می‌کند، زیرا ممکن است انواع منحصر به فرد ویروس کووید به دلیل تکامل گسترده، درون میزبان ظاهر شود.»

tags # کرونا سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • پیگیری تولید برنامه های خلاق و پویا ویژه کودک ونوجوان
  • دوره آموزشی «حسنه ماندگار» ویژه خادمیاران و فعالان فرهنگی اجتماعی
  • کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق در اشتهارد
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • نظارت بهداشتی بر تولید تا عرضه فرآورده‌های خام دامی
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد شکست آمریکا در صحرای طبس
  • افزایش خط تولیدِ شیرآلات ساختمانی در گرمی