Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-08@12:07:46 GMT

یک پزشک فداکار گیلانی دیگر شهید راه خدمت شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۸۱۷۴۲

یک پزشک فداکار گیلانی دیگر شهید راه خدمت شد

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم ، دکتر سهیل کیانفر یکی دیگر از پزشکان شریف و مجاهد گیلانی در راه مداوای بیماران مبتلا به ویروس کرونا شهید خدمت شد.

شهید دکتر کیانفر متخصص اورولوژی بود و در بیمارستان آریای رشت به بیماران خدمت‌رسانی می‌کرد که در همین راه و بر اثر عارضه حاد تنفسی دعوت حق را لبیک گفت.

پیش از این وحید منصف کسمایی متخصص طب اورژانس، پزشک مردمی و دانشیار متعهد و دلسوز دانشگاه علوم پزشکی گیلان پس از روزها مبارزه با بیماری کرونا دار فانی را وداع گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی شیخ‌مرادی، غلامرضا وثوقی‌کیا، نرجس خانعلی‌زاده و ناهید نوشاد از دیگر نفرات کادر بهداشت و درمان استان گیلان بودند که تاکنون در راه مبارزه با ویروس کرونا و کمک به بیماران شهید خدمت شدند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس کرونا در ایران حمله بیولوژیکی سرلشکر باقری سردار شعبانی حشد الشعبی پاندمی جشنواره بهاره مجازی پروین اعتصامی مهدی باکری گیلان پزشک فداکار سهیل کیانفر ویروس کرونا ابتلا به کرونا شهید راه خدمت کروناویروس کرونا در ایران حمله بیولوژیکی سرلشکر باقری سردار شعبانی حشد الشعبی پاندمی جشنواره بهاره مجازی پروین اعتصامی مهدی باکری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۱۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدماتی که صندوق صعب‌العلاج به بیماران تالاسمی ارایه می دهد

محمداسماعیل کاملی، به خدمات تحت پوشش بیمه سلامت برای بیماران تالاسمی اشاره کرد و افزود: از پیش از تأسیس صندوق بیماری‌های خاص و صعب العلاج نیز برای این بیماران برخی خدمات رایگان بوده که شامل تزریق خون به بیماران تالاسمی، خدمت MRIT۲، هزینه پمپ دفروکسامین، هزینه عمل جراحی اسپلنکتومی کامل یا ناقص، فیلترخون، تزریق دفروکسامین، یکسری از آزمایشات مرتبط با بیماری و عوارض تزریق خون، چند قلم از داروهای تخصصی (برابر فهرست ابلاغی)، هزینه آزمایشات مرحله اول و دوم تشخیص پیش از تولد جنین در زوج‌های تالاسمی مینور است.

مدیرکل دفتر خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت ایران ادامه داد: با تشکیل صندوق بیماری‌های خاص و صعب العلاج، بیماران دارای تالاسمی نشان دار شده و می‌توانند از مزایای صندوق بهره مند شوند.

وی تاکید کرد: مزایای صندوق شامل آزمایش (۲۶ کد خدمت)، خدمات بستری، پرتو پزشکی، خدمات پزشک، سنجش تراکم استخوان، خدمات روانشناسی، توانبخشی (۴ کد خدمت) و ویزیت (۸ گروه تخصصی) است.

کاملی ادامه داد: در ضمن مبلغ تحت پوشش صندوق به ازای هر بیمار برای خدمات دندانپزشکی در سال ۱۴۰۲ معادل ۸۷ میلیون و ۴۸۰ هزار ریال است که سالانه مبلغی به آن افزوده خواهد شد.

وی اظهار داشت: نکته قابل توجه اینکه بیماران منتسب به نشان تالاسمی می‌توانند با رعایت ضوابطی، از مساعدت‌های موردی تبصره ذیل ماده ۹ اساسنامه صندوق بیماری‌های خاص و صعب العلاج با ارائه مدارک و مستندات به ادارات کل استانی و پس از بررسی و طرح و تأیید در کمیته‌های مربوطه بهره مند گردند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • افزایش حق الزحمه دستیاران پزشک به ۱۵ میلیون تومان
  • خدماتی که صندوق صعب‌العلاج به بیماران تالاسمی ارایه می دهد
  • خدمات صندوق صعب‌العلاج برای بیماران تالاسمی
  • ۱۵۰۰ معلم فداکار در اصفهان شناسایی شدند
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • هوش مصنوعی یک ابزار کمکی است و جایگزین پزشک نمی شود
  • حل معضل کمبود پزشک زن در کشور اولویت مسئولان نیست
  • نبود کارشناس تغذیه در تنها کلینیک دیابت کرمانشاه
  • مهمان داریم/ تشییع یک شهید تازه تفحص شده گیلانی در روز‌های آینده
  • هوش مصنوعی یک ابزار کمکی است و جایگزین پزشک نمی‌شود