Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات دوومیدانی خراسان رضوی که از مربیان و ملی پوشان اسبق این رشته است گفت: شور و شوقی که در جامعه دو و میدانی به راه افتاده اصلح بودن داوری را اثبات میکند او مدیری با تجربیات ارزنده و ارتباطات عالی است که میتواند به روح دوومیدانی کمک می‌کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، امیرعلی سعادتمند در خصوص برگزاری مجمع انتخاب رئیس فدراسیون دوومیدانی و حضور یک فرد جدید در راس این فدراسیون گفت: انتخابات فدراسیون با حواشی بسیاری برگزار شد و البته بهتر که این اتفاق افتاد چون بلاتکلیفی فدراسیون به هیات‌های استانی و ورزشکاران صدمه می‌زد، خداروشکر که فضای مجازی و دامنه اطلاعات وسیعی که در  آن به اشتراک گذاشته می‌شود وجود دارد تا کسی نتواند پنهان کاری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به دلیل بیماری نتوانستم در تهران حضور پیدا کنم و دبیر و عضو هیات رییسه به عنوان نماینده خراسان رضوی در مجمع حاضر شد، می‌دانستم که امکان لغو مجمع با شیطنتهایی وجود دارد و از طریق فضای مجازی اخبار را دنبال کردم و خوشبختانه مجمع  به همت و تصمیم قاطع دکتر علی نژاد معاون محترم وزیر ورزش و جوانان برگزار شد که وظیفه دارم مراتب سپاس خود را به ایشان تقدیم کنم.

سعادتمند ادامه داد: می‌توانید سری به فضای مجازی بزنید و خواهید دید که پس از انتخاب داوری به عنوان رئیس فدراسیون ورزشکاران و مربیان چقدر از آمدن او خوش حال شدند و جانی دوباره به دوومیدانی کشور بخشیده شد.

رئیس هیات دوومیدانی خراسان رضوی در خصوص وضعیت شاهین مهردلان گفت: ما تا کنون با هزینه هیات و بودجه استان از او و مربی‌اش حمایت کردیم و حالا تبدیل به یکی از رکوردداران کشور و آسیا شده است اما از این پس داوری قول حمایت کامل از وی داده است.

وی ادامه داد: من داوری را به خوبی می‌شناسم و با او کار کردم، او مرحله به مرحله سطوح مدیریتی را طی کرده و ارتباطات خوبی دارد، البته نباید فراموش کنیم او ورزشکار همین رشته بوده و از زمین‌های خاکی کارش را آغاز کرده و حالا به جایی رسیده که با شناخت کامل از مشکلات و خواسته‌های مربیان، ورزشکاران و هیات‌های استانی می‌تواند مشکلاتشان را به درستی تحلیل و چاره اندیشی کند، از آمدن او خوشحالم و امیدوارم دوباره دوومیدانی و ورزشکاران خوبی که در این عرصه داریم با برنامه ریزیهای صحیح به جایگاههای بالای آسیا و جهان دست یابند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: داوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۱۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت‌های آزاد دوومیدانی به تعویق افتاد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، بر اساس اعلام فدراسیون دوومیدانی رقابت‌های آزاد دوومیدانی که قرار بود در روزهای ۱۲،۱۳ و ۱۴ اردیبهشت ماه و در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شود، با درخواست تعدادی از ورزشکاران مبنی بر تاثیر برگزاری مسابقات در کسب سهمیه المپیک، به تعویق افتاد.

تاریخ برگزاری این رقابتها متعاقبا از سوی فدراسیون دوومیدانی اعلام خواهد شد.

کد خبر 6091081

دیگر خبرها

  • رؤسای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران تنیس مشخص شدند
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • معتمدی: در انتخابات دوومیدانی بی‌طرف هستیم
  • سرپرست فدراسیون دوومیدانی: من و وزارت نظری در مورد انتخابات نداریم/ معتمدی: انتخابات کمیسیون ورزشکاران باطل شد+ فیلم
  • مدیر تیم‌های ملی دوومیدانی انتخاب شد
  • معتمدی: رکورد المپیک برای دوومیدانی ایران دست نیافتنی است
  • رقابت‌های آزاد دوومیدانی به تعویق افتاد
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد