Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@20:05:57 GMT

کمپین دل‌‌پیرو برای کمک به مبارزه با ویروس کرونا

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۸۲۳۱۵

کمپین دل‌‌پیرو برای کمک به مبارزه با ویروس کرونا

الساندرو دل‌پیرو اسطوره فوتبال ایتالیا اعلام کرد به همراه هم‌تیمی‌هایش در تیم ملی ایتالیا که قهرمان جام جهانی 2006 شدند برای صلیب سرخ ایتالیا کمک‌های مالی مردمی جمع‌آوری خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، الساندرو دل‌پیرو اسطوره فوتبال ایتالیا اعلام کرد به همراه هم‌تیمی‌هایش در تیم ملی ایتالیا که در جام جهانی 2006 قهرمان دنیا شده و جام جهانی را بالای سر بردند در پویشی برای کمک به صلیب‌سرخ ایتالیا شرکت کرده و برای کمک به مبارزه با ویروس کرونا کمک‌های مالی مردمی را جمع‌‌آوری خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دل‌پیرو با انتشار یک پست اینستاگرامی اعلام کرد به همراه ستاره‌های تیم ملی ایتالیا در جام جهانی 3006 از جمله فرانچسکو توتی، فابیو کاناوارو و جیان‌لوئیجی بوفون در این پویش شرکت خواد کرد. دل‌پیرو چهره اصلی این پویش خواهد بود.

 

 

دل‌پیرو در اینستاگرام خطاب به 3.7 میلیون دنبال‌کننده خود نوشت:" من به همراه دیگر هم‌تیمی‌هایم در تیم ملی ایتالیای حاضر در جام جهانی 2006 که توانست قهرمان دنیا شود دوباره با چالشی جدید به میدان خواهیم آمد. هدف ما جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای صلیب سرخ ایتالیا است تا در شرایط اضطراری ناشی از ویروس کرونا به کشورمان کمک کنیم. شما هم بخشی از تیم ما هستید. ما با اتحاد دوباره پیروز خواهیم شد".

 

دل‌پیرو که این روزها در لس‌آنجلس زندگی می‌کند همچنین در مصاحبه‌ای با اسکای ایتالیا به آمریکا هشدار داد که باید احتیاط بیشتری در مقابل ویروس کرونا در پیش بگیرد و این ویروس را دست‌کم نگیرد. دل‌پیرو در این باره گفت:" الان در آمریکا شرایط به گونه‌ای است که دو سه هفته پیش در ایتالیا شاهدش بودیم. این روزها دولت توصیه‌های روشن و صریحی برای مردم ندارد و بنابراین شاهد خریدهای پراضطراب مردم در سوپرمارکت‌ها هستیم. ما ایتالیایی‌ها چون اخبار کشورمان را دنبال می‌کردیم الان آماده‌تر هستیم. آمریکا از ویروس کرونا در امان نخواهد بود".  

 

 

الساندرو دل پیرو ویروس کرونا استرالیا اف سی سیدنی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اخبار کرونا الساندرو دل پیرو ویروس کرونا استرالیا اف سی سیدنی تیم ملی ایتالیا ویروس کرونا جام جهانی دل پیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۲۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میکا ریچاردز و گزارش فوتبال به سبک ایتالیایی ها و واکنش دل پیرو (زیرنویس فارسی)

میکا ریچاردز سعی می کند به سبک ایتالیایی ها فوتبال را گزارش کند که با واکنش الساندرو دل پیرو مواجه می شود.

دانلود (1.9MB)

دیگر خبرها

  • ایمن‌سازی کودکان زیر ۵ سال با قطره فلج اطفال اجرا شد
  • دبیرکل جمعیت مبارزه با دخانیات: مالیات مهم‌ترین عامل برای کنترل مصرف دخانیات است
  • انسان نخستین بار کی سرما خورد؟
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • تشکیل کمپین آموزشی و مراقبتی‌های بهداشتی سالمندان در آبادان
  • میکا ریچاردز و گزارش فوتبال به سبک ایتالیایی ها و واکنش دل پیرو (زیرنویس فارسی)
  • پیشگیری از آنفولانزای فوق حاد پرندگان با تزریق واکسن ایران‌ساخت
  • تداوم خیزش جهانی ضداسرائیل / حمایت میلانی‌ها از فلسطین در هوای بارانی
  • تداوم خیزش جهانی ضداسرائیل/ حمایت میلانی‌ها ازفلسطین درهوای بارانی
  • تداوم خیزش جهانی ضداسرائیل/حمایت میلانی‌ها ازفلسطین درهوای بارانی