Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@10:34:56 GMT

ضدعفونی در ایام تعطیل بی‌وقفه ادامه می‌یابد

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۸۲۶۹۷

ضدعفونی در ایام تعطیل بی‌وقفه ادامه می‌یابد

رئیس ستاد پیشگیری از ویروس کرونا در شهرداری تبریز گفت: خدمات ستاد پیش گیری و مقابله با شیوع بیماری کرونا و تمامی ارگان ها و سازمان ها اعم از نیروهای خدمات شهری شهرداری و نیروهای سازمان های متولی و نیروهای مسلح در ایام تعطیل بدون وقفه و با آماده باش کامل انجام خواهد شد.

به گزارش ایمنا، محمدحسین حسن زاده در نشست کمیته تدفین و ضد عفونی ستاد پیشگیری از بیماری کرونا اظهار کرد: در طول شبانه روز تمامی سطوح شهر و مبلمان شهری که محل تردد اکثریت شهروندان محسوب می‌شود به طور کامل ضدعفونی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به ازدیاد تردد در پیاده روها ضد عفونی این مکان‌ها بیش از پیش افزایش یافته و ورودی مغازه‌ها، خود پردازها و نرده‌ها مورد توجه بیشتر قرار می‌گیرد.

حسن زاده گفت: خدمات ستاد پیش گیری و مقابله با شیوع بیماری کرونا و تمامی ارگان‌ها و سازمان‌ها اعم از نیروهای خدمات شهری شهرداری و نیروهای سازمان‌های متولی و نیروهای مسلح در ایام تعطیل بدون وقفه و با آماده باش کامل انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: جداسازی و شست وشوی فوت شدگان به صورت مرگ طبیعی از اموات ناشی از بیماری کرونا با تجهیزات ایمنی لازم و لباس‌های مخصوص، جهت پیشگیری از شیوع این بیماری و حفظ ایمنی کادر غسالخانه انجام می‌گیرد.

کد خبر 415193

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کلانشهر شهر ضدعفونی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق بیماری کرونا سازمان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۲۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!

اخیرا محققان هلندی خبر فوت مردی که ۶۱۳ روز به بیماری کرونا مبتلا بود گزارش کردند. این مرد به‌دلیل ابتلا به نقص ایمنی نتوانست بیماری کرونا را شکست دهد.

این مرد ۷۲ ساله هلندی، که نام او فاش نشده است، به نقص ایمنی شدیدی مبتلا بود و سال ۲۰۲۲ گرفتار یکی از گونه‌های ویروس کرونای اُ-میکرون شد. او پیش از ابتلا چند بار واکسن کوید۱۹ هم زده بود. از همان زمان او هر بار که آزمایش کرونا می‌داد، مثبت می‌شد و این بیماری آنقدر ادامه یافت تا سرانجام مرد نگون‌بخت اکتبر سال گذشته فوت کرد.

بیماری کرونای این مرد ۲۰ ماه طول کشید که طولانی‌ترین مورد در نوع خود بوده است. پزشکان برای کمک به او درمان‌های گوناگونی را پیشنهاد داده بودند که متاسفانه هیچ‌کدام فایده نداشت.

سیستم ایمنی بدن او آنقدر قوی نبود تا بتواند با ویروس کرونا مبارزه کند. حتی داروهای پادتن هم به‌کارش نیامدند.

بیماران مبتلا به کرونا معمولا پس از گذشت چند روز یا نهایت چند هفته درمان می‌شوند اما این مرد ۷۲ ساله، ۶۱۳ روز گرفتار این بیماری بود.

محققان در بررسی‌های این بیمار متوجه وجود حدود ۵۰ جهش ویروس کرونا در بدن شده بودند. این جهش‌ها توانسته بودند در سیستم ایمنی بدن این مرد اختلال ایجاد کنند که در نهایت جان او را گرفتند.

دیگر خبرها

  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • حماس: فعالیت آنروا باید زیرنظر سازمان ملل ادامه یابد
  • مرکز جامع پیشگیری ، کنترل و بیماریهای غیر واگیر  در مرکز خدمات جامع سلامت گلها راه اندازی شد
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • خراسان رضوی دومین استان دارای خدمات روانشناسی
  • الحوثی: بندر ایلات در پی حملات یمن به طور کامل تعطیل شده است
  • جستجوها برای کودک غرق شده فلاردی ادامه دارد/ پنج روز تلاش بی‌وقفه نیروهای امدادی
  • تعداد عوامل اجرائی دور دوم انتخابات در حوزه ورامین کاهش می یابد
  • تجلیل از فعالان عرصه سلامت چهارمحال و بختیاری