Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی  ایرانسل، همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور، شرایطی فراهم شده است تا ایرانسلی‌ها بعد از نصب اپلیکیشن پزشکت، 30 هزار تومان اعتبار هدیه دریافت کنند و با پزشکان متخصص این سامانه، علائم نگران کننده خود را در میان بگذارند و بدون نیاز به مراجعه حضوری، از تشخیص تخصصی برخوردار شوند.

اپلیکیشن پزشکت، اپلیکیشن تخصصی ویژه ارائه مشاوره آنلاین در حوزه‌های مختلف سلامت است که امکان مشاوره‌های تصویری، صوتی و متنی، اطلاع رسانی عمومی در حوزه بهداشت و سلامت، ارائه مطالب به روز پزشکی و کاربردی، دسترسی آسان به پزشک متخصص، کاهش هزینه‌ها در برخورداری از خدمات پزشکی و مدیریت زمان را در اختیار افراد می‌گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اپلیکیشن از طریق اپ استورهای معتبر برای گوشی‌های اندروید، از طریق وبسایت برای گوشی‌های آیفون و از طریق نسخه وب در دسترس است.

از طریق این اپلیکیشن، امکان استفاده و بهره گیری از مشاوره 35 شاخه مختلف دانش پزشکی اعم از گوش و حلق و بینی، طب فیزیکی و توانبخشی، رادیولوژی، جراحی مغز و اعصاب، پزشکی ورزشی، پزشک خانواده، اورژانس، کودکان، طب سنتی، رادیو انکولوژی، جراحی، پزشک کار، پزشک بیهوشی، ماما، طب هوا و فضا، روانپزشکی، چشم پزشکی، پزشکی هسته‌ای، داروساز، بیماری‌های عفونی و گرمسیری، اورولوژی، قلب و عروق، روانشناسی، پوست و مو، پزشک عمومی، پاتولوژی آسیب شناسی، نورولوژی، کاردرمانگری و فیزیوتراپی، زنان و زایمان، دندانپزشکی، تغذیه و رژیم درمانی، پزشکی قانونی و پزشک اجتماعی در دسترس است.

ایرانسل به عنوان بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، پیش از این نیز این امکان را فراهم کرده بود تا مشترکان بتوانند در شرایط حساس شیوع ویروس کرونا در ایران، نهایت استفاده را از خدمات متنوع دیجیتال نظیر آموزش آنلاین و ... داشته باشند.

2121

کد خبر 1365490

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ایرانسل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۲۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفرخواست متهم قتل یک پزشک در بندرماهشهر صادر شد

دادستان عمومی و انقلاب بندر ماهشهر از صدور کیفرخواست در خصوص پرونده قتل پزشک ماهشهری خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، مهدی محمدی اظهار کرد: سی‌ام بهمن ماه گذشته فردی با تصمیم قبلی و به علت اختلافات شخصی یک پزشک عمومی را در مطب وی با ضرب گلوله به قتل رساند و متواری شد.

محمدی با اشاره به دستورات رئیس کل دادگستری استان خوزستان در مورد موضوع امنیت روانی جامعه و برخورد قاطع و سریع با جرائم خشن، گفت: پس از اطلاع از موضوع بلافاصله با حضور بازپرس در صحنه قتل و بررسی شواهد موجود، پرونده تشکیل و تحقیقات به سرعت آغاز شد.  

وی ادامه داد: پس از انجام تحقیقات اولیه و شناسایی متهم، فرد مظنون در کمترین زمان ممکن دستگیر و پس از بازداشت به جرم خود اعتراف و نحوه قتل و علت آن را تشریح کرد.

دادستان عمومی و انقلاب بندر ماهشهر با بیان اینکه مبارزه با فساد و برخورد مصداقی با جرایم خشن و تأمین امنیت روانی جامعه با دقت نظر و سرعت عمل، از اولویت برنامه‌های این دادستانی است، گفت: پرونده پس از تکمیل تحقیقات ظرف دو ماه با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک استان خوزستان ارسال شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نسخه‌نویسی مرد مهاجر افغان با مهر پزشک زن | تیراندازی و زخمی شدن یک نفر دکتر قلابی را رسوا کرد
  • درخواست تسهیلات طرح پذیرنده ملی هم آنلاین شد
  • هدیه زاکانی به معلمان تهرانی: خدمات رایگان فرهنگی و ورزشی را از طریق اپلیکیشن شهرزاد دریافت کنید
  • صدور کیفرخواست برای‌ متهم قتل پزشک ماهشهری
  • ایموجی صوتی؛ قابلیت بسیار عجیب نرم‌افزار تماس اندروید
  • بسته ویژه اینترنت ۳۰ گیگابایتی دولت برای معلمان
  • کیفرخواست متهم قتل یک پزشک در بندرماهشهر صادر شد
  • (ویدیو) امکان تماس تصویری بدون نیاز به اینترنت در ایران!
  • امکان ذخیره‌سازی میلیو‌ن‌ها فیلم روی یک دیسک فراهم شد
  • زاکانی: ۳۰۰ دستگاه اتوبوس تا چند روز آینده وارد ناوگان حمل و نقل عمومی می شود