Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@02:55:18 GMT

۶۷۹ بسته حمایتی از محل موقوفات خراسان جنوبی توزیع شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۸۳۵۵۷

۶۷۹ بسته حمایتی از محل موقوفات خراسان جنوبی توزیع شد

حجت الاسلام پرویز بخشی پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ارزش این بسته‌های حمایتی ۹۲۰ میلیون ریال بوده که از محل ۲۹ موقوفه و چهار بقعه متبرکه استان تامین شده است.

وی گفت: طرح دست‌های مهربانی با استفاده از ظرفیت موقوفات، بقاع متبرکه و کمک‌های مردمی برای اقشار نیازمند در آستانه عید نوروز اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی بیان کرد: این طرح در راستای رویکرد جدید سازمان اوقاف و امور خیریه مبنی بر تقویت کارکردهای اجتماعی و خدمت رسانی به اقشار محروم و همچنین براساس رسالت ذاتی سازمان مبنی بر اجرای امینانه نیات واقفان در آستانه عید نوروز با توجه به شیوع بیماری کرونا و تعطیلی بسیاری از فعالیت‌های اقتصادی خانوارهای کم درآمد و مشکلات اقتصادی اجرا می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی ادامه داد: با توجه به لغو برنامه‌های فرهنگی در بقاع متبرکه، طرح آستان مهربانی با محوریت مراکز افق در بقاع متبرکه استان برگزار شد که در این طرح نیز خانواده‌های نیازمند توسط مراکز افق بقاع متبرکه شناسایی و از آنها حمایت می‌شود.

وی گفت: بسته‌های حمایتی شامل مواد غذایی و البسه مورد نیاز خانوارها در شب عید و همچنین بسته‌های بهداشتی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا است.

شیوع ویروس کرونا که از چین آغاز شد و به ۱۴۵ کشور دنیا و ۳۱ استان ایران سرایت کرده، تاکنون یکصد مبتلا به کرونا و ۱۰ فوتی در استان خراسان جنوبی داشته است.

برچسب‌ها سازمان اوقاف و امور خیریه ویروس کرونا خراسان جنوبی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان اوقاف و امور خیریه ویروس کرونا خراسان جنوبی سازمان اوقاف و امور خیریه ویروس کرونا خراسان جنوبی خراسان جنوبی بقاع متبرکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۳۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر

حامد اسماعیل پور در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در طرح قرار دوازدهم به نیت گرامیداشت مقام امام زمان (عج) از محل درآمد موقوفات منطبق، کمک خیرین و نذورات امامزادگان در روز دوازدهم هرماه خدمات اجتماعی متعددی به گروه‌های مختلف نیازمندان ارائه می‌شود.

وی افزود: در این طرح خدمات اجتماعی چون کمک‌های معیشتی، تهیه جهیزیه، توزیع غذای گرم، کمک برای تهیه دارو و تأمین هزینه درمان افراد کم‌برخوردار، تهیه لوازم ضروری زندگی، توزیع نان رایگان در مناطق محروم و کم‌برخوردار، تهیه پوشاک و لوازم ضروری زندگی و وسایل کمک آموزشی این گروه‌ها انجام می‌شود.

اسماعیل پور با بیان اینکه بر همین اساس ۳۱۳ بسته کمک معیشتی هر کدام به ارزش تقریبی ۵ میلیارد ریال بین نیازمندان شهرستان رودسر توزیع شد، گفت: این برنامه به صورت شاخص هر ماه در یکی از شهرستان‌ها اجرا می‌شود که برنامه شاخص این ماه استان گیلان در شهرستان رودسر و به میزبانی آستان مقدس امامزادگان امیر بنده کلاچای برگزار شد.

کد خبر 6094419

دیگر خبرها

  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • افزایش ۱۷ درصدی توزیع کود کشاورزی در آذربایجان غربی
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • وظیفه جدید وقف کمک به حل مسائل جامعه است
  • بیش از ۳ هزار مشترک نهاد‌های حمایتی از نعمت گاز بهره‌مند شدند
  • یکی از عملکردهای مثبت سازمان اوقاف در نهضت ملی مسکن است
  • بهره‌مندی ۳۷۴۱ مددجوی خراسان جنوبی از خدمات رایگان شرکت گاز
  • توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی