Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@16:16:10 GMT

۴۱ قبضه سلاح شکاری غیر مجاز در قزوین کشف و ضبط شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۸۳۹۰۴

مهدی طاهری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون حفاظت ۴۱ قبضه از انواع سلاح‌های شکاری و جنگی غیر مجاز (قاچاق) از متخلفین شکار و صید توسط مأمورین یگان حفاظت محیط زیست استان قزوین صورت گرفت.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان قزوین تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون مأموران یگان حفاظت محیط زیست استان قزوین در حین گشت و کنترل و اجرای قوانین و مقررات سازمان حفاظت محیط زیست که در مناطق چهارگانه و زیستگاه‌های حیات وحش به صورت شبانه روزی به صورت پیاده و خودرویی صورت گرفت موفق به کشف و ضبط و شناسایی ۴۱ قبضه سلاح شکاری و جنگی غیر مجاز (قاچاق) شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طاهری تصریح کرد: پرونده همه متهمان در این خصوص به مراجع قضائی ارسال شده و با متخلفین برخورد قانونی لازم صورت خواهد گرفت.

وی بیان کرد: مأموران یگان حفاظت محیط زیست استان قزوین به صورت مستمر در ایام عید نوروز به صورت شبانه روزی نسبت به پایش محیط زیست و محیط‌های طبیعی اقدام کرده است.

طاهری گفت: همچنین با شناسایی افراد متخلف و فعالیت مخرب محیط زیست نسبت به برخورد قانونی با متخلفین اقدام شده است.

کد خبر 4879792

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد طاهری محیط زیست قزوین اسلحه غیرمجاز بوشهر ایلام شیوع کرونا ستاد مقابله با کرونا گرگان شهرکرد ماسک طبی احتکار قزوین استانداری سمنان شیراز زاهدان بیرجند مشهد یگان حفاظت محیط زیست استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۳۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری دو جستجوگر مسلح گنج در گرمدره

فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز از شناسایی و دستگیری دو حفار غیر مجاز به همراه ادوات حفاری و سلاح گرم در محوطه شناسایی شده میراث‌فرهنگی در گرمدره خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ مهدی داور روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت اظهار کرد: با عنایت به اهمیت حفاظت همه جانبه از مواریث تاریخی استان و به ویژه مناطق دارای اولویت و همکاری همه جانبه نیروهای خدوم فراجا و پرسنل یگان حفاظت میراث‌فرهنگی استان البرز، دو نفر حفار غیر مجاز که درصدد حفاری در محوطه شناسایی شده میرات‌فرهنگی در گرمدره بودند، توسط مأموران دستگیر شدند.

فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز ادامه داد: تمام ادوات حفاری، یک قبضه سلاح گرم به همراه دو عدد خشاب و مقادیر قابل توجهی فشنگ مربوطه کشف و ضبط شد.

او با اشاره به اینکه تجهیزات کشف شده و متهمین در اختیار مقام محترم قضایی قرار گرفته اند، اظهار کرد: هموطنان گرامی می‌توانند هرگونه تعدی به میراث فرهنگی را به صورت شبانه روزی با شماره تلفن های ۰۲۶۳۲۸۲۹۱۱۸ با فرماندهی یگان حفاظت میراث‌فرهنگی استان البرز در میان بگذارند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دستگیری متهمان حفاری غیرمجاز دستگیری ۲۹ نفر به دلیل انجام حفاری‌های غیر مجاز

دیگر خبرها

  • دستگیری ۱۴ شکارچی و متخلف صیادی در مازندران
  • دستگیری دو جستجوگر مسلح گنج در گرمدره
  • دستگیری ۱۴ متخلف شکار و صید در مازندران
  • دستگیری متخلف شکار و صید در شهرستان میناب
  • کشف و ضبط یک قبضه اسلحه غیر مجاز در منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد
  • رفع تصرف ۲ هکتار از اراضی ملی سیاهمزگی شفت
  • نظارت مأموران محیط زیست آذربایجان‌غربی بر بیش از۷۶۰ هزارهکتار ازمناطق تحت مدیریت
  • پلمب یک واحد آلاینده غیر مجاز در ورامین
  • دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در دورود
  • دستگیری دو گروه شکارچی و صیاد غیرمجاز در پلدختر