Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@23:31:39 GMT

پایانه‌های مرکزی و پارک‌سوار شمالی در قم تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۸۴۹۸۸

پایانه‌های مرکزی و پارک‌سوار شمالی در قم تعطیل شد

مدیرعامل سازمان پایانه‌های شهرداری قم با تأکید بر رعایت قرنطینه خانگی گفت: با توجه به کاهش درخواست سفر از طرف مردم تمام فعالیت‌های پایانه مرکزی و پارک‌سوار شمالی به حالت نیمه تعطیل در آمده است. ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

رضا پوریا فر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به اهمیت توجه به شرایط ایجادشده و همکاری شهروندان با مسئولان در رعایت مسائل بهداشتی اظهار داشت: شهر قم در روزهای حساسی قرار داشته و نیازمند همکاری کامل مردم با مدیران شهری و استانی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی سازمان پایانه‌های شهرداری قم را در آماده‌باش کامل اعلام کرد و افزود: از همان روزهای نخست اعلام شیوع ویروس کرونا در کشور و انجام آزمایش‌های اولیه در شهر قم سازمان‌های پایانه‌های شهرداری قم اقدامات پیشگیرانه را آغاز کرده است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های شهرداری قم ضدعفونی کردن پایانه مرکزی و پارک‌سوار شمالی را از جمله اقدامات اولیه شهر در ضدعفونی مکان‌های عمومی دانست و گفت: سالن‌های انتظار مسافران، سرویس‌های بهداشتی، نمازخانه به صوت روزانه ضدعفونی می‌شد.

وی ادامه داد: علاوه بر موارد ذکرشده حتی خوابگاه رانندگان اتوبوس‌ها و غرفه‌های عرضه خوراکی و کالا نیز به صوت کامل ضدعفونی شده و تمام‌وقت نظارت‌های لازم انجام می‌شد.

بیش از 20 هزار زائر از پایانه مرکزی قم به مرز عراق اعزام شدندمسیر دسترسی خط اصلی مترو شیراز به پایانه مرکزی افتتاح شدانتقال پایانه مرکزی اراک به میدان ارگ لغو شد

پوریافر دومین اقدام سازمان پایانه‌های شهرداری قم را کم کرده فعالیت پایانه‌ها اعلام و خاطرنشان کرد: حفظ امنیت شهروندان مهم‌ترین دغدغه‌ای است که در سازمان پیگیری شده و در اولویت تمام برنامه‌ها قرارگرفته است.

وی کم شدن فعالیت شرکت‌های مسافربری و کنترل مسافران هنگام ورود و خروج را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: در حال حاضر به علت کاهش درخواست سفر تمامی فعالیت‌های پایانه مرکزی و پارک‌سوار شمالی به‌صورت نیمه تعطیل درآمده و مردم از حمل‌ و نقل عمومی برای سفر استفاده نمی‌کنند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های شهرداری قم با درخواست از مردم از عدم سفر در ایام نوروز و رعایت قرنطینه خانگی تأکید کرد: سفر با خودرو شخصی نمی‌تواند مانع از سرایت ویروس کرونا به افراد خانواده و یا مناطق دیگر شود.

وی تنها راه کنترل این بیماری را قطع زنجیره انتقال بیماری و قرنطینه خانگی عنوان کرد و گفت: خانه نشستن و رعایت مسائل بهداشتی تنها راه حفظ جان خود و عزیزانم است و باید این بیماری را جدی بگیریم.

انتهای پیام/450/ح

R7854/P/S6,62/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان پایانه های شهرداری قم پایانه مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۴۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه گذاری اوقاف در حوزه دانش بنیان‌ها موجب ایجاد انگیزه می شود

فاطمه شیرازی، حافظ، قاری و داور مسابقات قرآن با حضور در نمایشگاه دستاوردهای وقف در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، گفت: اولین سالی است که در این نمایشگاه حضور پیدا می‌کنم و مشتاق هستم تا بدانم عرصه‌های فعالیت سازمان اوقاف در بخش‌های مختلف به چه صورت است. البته با فعالیت قرآنی سازمان از سال ۱۳۷۴ آشنا هستم از چهاردهمین دوره مسابقات بین المللی قرآن همراه اوقاف بوده ام و کاملاً به فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی سازمان اشراف دارم.

وی اظهار کرد: اما در زمینه حمایت اوقاف از شرکت‌های دانش بنیان و اهدافی که برای وقف بیان شده که موقوفه حفظ شود و در راستای نیت واقف باشد، مسلماً در اقداماتی که در عرصه علمی صورت می‌پذیرد به عنوان مثال در حوزه تولید وسایل پزشکی که تکنولوژی آن در دست کشورهای اروپایی است مانند فیلتر دیالیز که در دوران تحریم به مشکل برخوردیم و در این نمایشگاه مشاهده کردیم که یکی از شرکت‌ها در این زمینه فعالیت می‌کند و باعث خرسندی است اگر اوقاف در این زمینه سرمایه گذاری کند. قطعاً واقفان نیز خشنود خواهند شد.

شیرازی بیان کرد: امید است اوقاف در عرصه‌های فرهنگی و قرآنی مستدام باشد. در عرصه کمک به فناوری و هر آنچه باعث شود ایران ما یک پله بالاتر رود ارزشمند است و باید مردم مشارکت داده شوند. ما مردم خالص و مخلص و جوانان نخبه داریم که باید به کار گرفته شوند و مسئولان اهتمام داشته باشند که بتوانیم ایران را ارتقا دهیم و در دنیا بدرخشد.

وی تصریح کرد: یکی از مسایلی که جای کار دارد بحث تأمین دارو است که با فعالیت شرکت‌های دانش بنیان و حمایت سازمان اوقاف می‌توانیم در این زمینه به خودکفایی برسیم. البته قبل از هر اقدامی باید حول محور پیشگیری فعالیت شود و اوقاف نیز می‌تواند در این زمینه ورود کند.

کد خبر 6092189 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • افزایش ۹۰ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار
  • ورود مسافران خارجی از مرز بیله‌سوار ۱۰۳ درصد افزایش یافت
  • ترمینال و پایانه‌های مسافربری تبریز کجا هستند؟
  • هوشمندسازی ۴ پارکینگ هسته مرکزی شهر قم
  • منابع محدود بانک‌های خراسان شمالی مشکل‌زا‌ شده است
  • راه‌اندازی پارک علم و فناوری در عراق با استفاده از ظرفیت‌های پارک فناوری تهران
  • مشاهده یک قلاده پلنگ در پارک ملی گلستان
  • ۱۰۸ شعبه یک رستوران آمریکایی در مالزی تعطیل شدند
  • سرمایه گذاری اوقاف در حوزه دانش بنیان‌ها موجب ایجاد انگیزه می شود
  • کی اف سی ۱۰۸ شعبه خود را در مالزی تعطیل کرد