Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@04:29:57 GMT

هیچ مشکلی در عرضه کالا وجود ندارد

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۸۵۲۶۰

هیچ مشکلی در عرضه کالا وجود ندارد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ، امین زاده رییس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی روز دوشنبه در بازدید از تعدادی از انبار‌های کالا‌های اساسی تبریز، گفت: آذربایجان شرقی مشکلی در عرضه هیچ گروه کالایی ندارد و اجناس مورد نیاز شهروندان به اندازه کافی ذخیره سازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه رفع نیاز‌های اساسی و تامین مایحتاج شهروندان در این روز‌ها با حساسیت بیشتری توسط سازمان صنعت و معدن استان در حال پیگیری است، گفت: موجودی محل‌های ذخیره سازی در مراکز عمده فروشی با هدف خدمات رسانی بهینه به آحاد مردم به صورت روزانه در حال رصد است.

امین زاده از مردم آذربایجان شرقی درخواست کرد ضمن رعایت موازین و توصیه‌های بهداشتی مورد تاکید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، خرید‌های خود را مدیریت کرده و کمتر در مراکز خرید و محیط‌های عمومی حاضر شوند.

او افزود: همزمان با رصد و کنترل موجودی انبار‌های استان، نظارت و بازرسی از واحد‌های صنفی خرده فروشی نیز در حال انجام است.

امین زاده گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه گران فروشی و به ویژه کم فروشی و عدم عرضه از سوی برخی واحد‌های صنفی، موضوع را به سامانه تلفنی ۱۲۴ اطلاع دهند تا در سریع‌ترین زمان ممکن پیگیری و نتیجه آن به اطلاع شهروندان رسانده شود.

او گفت: حدود ۴۰۰ واحد صنفی عمده فروشی کالا‌های اساسی در خیابان دارایی تبریز فعالیت دارند که اقلام مورد نیاز شهروندان را تامین و توزیع می‌کنند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انبار کالاهای اساسی واحدهای صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۵۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجم استقلال به بازی با ذوب‌آهن رسید

مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران مشکلی برای همراهی تیمش در دیدارهای پیش رو ندارد.

به گزارش ایسنا، آرمان رمضانی که به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه مچ پا دیدار تیمش مقابل تراکتور را از دست داده بود این روزها در تمرین‌های استقلال بدون مشکل حضور دارد.

او مشکلی برای همراهی استقلال در دیدار با ذوب‌آهن ندارد و در صورت صلاحدید کادر فنی می‌تواند برای آبی‌پوشان به میدان برود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برخورداری ۸۷ درصدی خانوارهای روستایی شهرستان پیرانشهر از راه آسفالت
  • هشدار ستاد مبارزه با قاچاق کالا به صاحبان مالها
  • شرایط خرید کامیونت فورس در بورس کالا ابلاغ شد
  • پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد
  • مهاجم استقلال مشکلی برای بازی با ذوب‌آهن ندارد
  • ◄ انتخاب راه مشترک برای موفقیت: همکاری حمل و نقلی ازبکستان و آذربایجان
  • مهاجم استقلال به بازی با ذوب‌آهن رسید
  • بازداشت ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • شهروندان در آذربایجان‌غربی در ارتفاعات و مسیر رودخانه‌ها اتراق نکنند
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های تعزیراتی در حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز