Web Analytics Made Easy - Statcounter

مانند دوران دفاع مقدس هنوز بعضی‌ها پشت لبشان سبز نشده اما گویی نیرویی ماورا از سن و جنس آنان را به خط مقدم مبارزه با کرونا فراخوانده است. ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۸ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بهبهان، جبهه‌های دیروز پر بود از نوجوانان 16 ساله‌ای که هنوز پشت لبشان سبز نشده بود و برای دفاع از کیان ایران اسلامی به خیال خود شناسنامه‌هایشان را دست کاری کرده بودند تا به لبیک گویان به ندای معمار کبیر انقلاب علیه رژیم تجاوزگر بایستاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما امروز و پس از 30 و اندی سال سربازان خمینی کبیر (ره) از گهواره قد کشیده و  در برابر ترور بیولوژیکی ایستاده‌اند و از ساعات اولیه شب تا پاسی از صبح مجنون وار با لباس رزمی متفاوت به میدان آمده‌اند.

قصه عاشقی ادامه دارد. . .

پای که در خیابان‌های شهر می‌گذاری همه جا خیس است و جوانانی سیاه پوش که آب پاشی زرد رنگ بر شانه دارند و به دقت همه جا را آب پاشی می‌کنند. از پشت شیشه‌های ماشین خوب مشخص نیست اما وقتی پیاده می‌شوم تا خوب تماشایشان کنم بویی خاص دارد، محلول ضد عفونی. . .

کوله به این سنگینی و جثه‌ای که درست به همان سال‌های جنگ شبیه است. در افکارم غوطه ورم که با لحنی شوخ طبعانه می‌گوید «اخوی کت شلوارت نفتی نشود» من هم هم صدا با خودشان میخندم تا بتوانم همراهشان شوم.

چرا مردم بهبهان‌ توصیه‌های بهداشتی را جدی نگرفته‌اند؟ + فیلمفرماندار بهبهان: با محتکران اقلام بهداشتی مماشات نمی‌شودماسک در بهبهان کالای لوکس شد / برخورد قاطعانه با محتکران

می‌گوید علیرضا ویسی هستم و با افتخار امروز در لباس بسیجی به ضدعفونی مشغولم. انگار که نطقش باز شده باشد شروع به طنازی می‌کند و می‌گوید شما رسانه‌ای‌ها نمی‌خواهید آستین بالا بزنید که برایم تلنگری است و فورا آب پاش را از روی شانه‌اش برمیدارم و تا مسیری همراهیش می‌کنم.

علیرضا می‌گوید بیش از یک هفته‌ای است هر شب تا دم دم های صبح همین کارمان است و گروه‌مان پر از بچه بسیجی‌های باحال!

این همراهی توام با ثبت لحظاتی از ضدعفونی معابر بهبهان در پشت پرده گمنامی است که با عم به تماشا می‌نشینیم:

 

مهدی مستوی

انتهای پیام/332/ی

 

R41468/P/S6,57/CT6

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۵۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان قزوین میزبان شهید گمنام

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: مراسم استقبال از شهید گمنام  فردا  یکشنبه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد حجتی تاکستان برگزار می‌شود.

سرهنگ امیری مقدم افزود: ساعت ۱۶ روز دوشنبه هم  پیکر مطهر این شهید دوران دفاع مقدس  از مسجد  حضرت امام جعفر صادق(ع) شهر نرجه تشییع و در بوستان این شهر بخاک سپرده  می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • امیر آراسته: جوانان درس مقاومت را از شهدا فرابگیرند
  • تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در سازمان زندان‌‎ها
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • صنعت و دانشگاه دغدغه فرماندهان دفاع مقدس را رفع کردند
  • دفاع مقدس ما امروز در جنگ نرم است
  • مجموعه انتظامی در خط مقدم جنگ نرم قرار دارد
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اهواز
  • استان قزوین میزبان شهید گمنام
  • قیمت افغانی به تومان امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت درهم امارات امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳