Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@04:52:18 GMT

کاهش ۳ درصدی وقوع جرم و ۵ درصدی کشف جرم

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۸۵۴۳۸

کاهش ۳ درصدی وقوع جرم و ۵ درصدی کشف جرم

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین رحیمی صبح امروز در گردهمایی (ویدئو کنفرانس) فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اظهار کرد: مجموعه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در سال ۹۸ در حوزه سرقت سه درصد کاهش وقوع و ۵ درصد افزایش کشف داشته است.

وی افزود: همچنین نسبت به سال قبل در حوزه سرقت از طلافروشی ۷۵ درصد، سرقت از بانک ۱۰۰ درصد، سرقت از مغازه ۳۰ درصد، سرقت از منزل ۳ درصد، سرقت اتومبیل ۱ درصد، سرقت موتورسیکلت ۱۴ درصد، کیف‌قاپی و موبایل‌قاپی ۳ درصد و سرقت‌های مهم ۵ درصد کاهش داشته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: در زمینه اقدامات شرارت‌آمیزی و قتل، سال گذشته ۲۷۸۵ فقره داشته‌ایم که امسال این عدد به ۸۹۸ فقره کاهش یافته یعنی کاهش ۶۸ درصدی وقوع جرم در این حوزه.

رحیمی گفت: بیش از ۲۲ تن مواد مخدر کشف شده و ۳۷ درصد در حوزه کشف مواد مخدر افزایش داشته‌ایم. همچنین ۵۲۲ قبضه سلاح در امسال کشف شده است.

وی با اشاره به اقدامات پلیس راهور فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: بالغ بر ۶۵ نفر کشته در تصادفات درون شهری در پایتخت نسبت به سال گذشته کاهش داشته‌ایم.

رئیس پلیس پایتخت گفت: در بحث کسب رضایتمندی مردم، پلیس پایتخت رتبه برتر را در کشور کسب کرده است.

اقدامات پلیس پایتخت برای چهارشنبه آخر سال

رحیمی با اشاره به اقدامات پلیس پایتخت برای چهارشنبه آخر سال اظهار کرد: از ۱۶ بعدازظهر فردا مأموران ما در تیپ‌ها و قرارگاه‌های مختلف در سطح خیابان حضور دارند و با افرادی که سعی در بر هم زدن آرامش و امنیت شهروندان را داشته باشند، برخورد سخت و قاطع می‌کنند. در اینجا باید بگویم در حوزه کشف مواد محترقه غیرقانونی و دست‌ساز ۱۰۰۰ درصد افزایش کشف داشته‌ایم.

به گفته وی، پلیس پایتخت به هیچ عنوان اجازه تجمع برای برپایی مراسم چهارشنبه‌سوری نه در سطح شهر، نه در کافه‌ها و نه در هیچ نقطه دیگری را نمی‌دهد.

رئیس پلیس پایتخت ادامه داد: افرادی که با خودروهای خود در چهارشنبه آخر سال اقدام به مزاحمت، حرکات مخاطره‌آمیز، پرتاب نارنجک و مواردی از این قبیل کنند، خودرویشان توقیف و تا پایان فروردین ماه در پارکینگ نگهداری می‌شود.

اقدامات پلیس پایتخت برای نوروز ۹۹

وی با اشاره به اقدامات پلیس پایتخت برای نوروز ۹۹ گفت: از ۲۸ اسفند ماه طرح ویژه پلیس پایتخت برای نوروز ۹۹ آغاز می‌شود. ۲۱۷ ایستگاه نوروزی از سوی پلیس پایتخت فعال شده است.

رئیس پلیس پایتخت افزود: ۱۴۵۰ گشت خودرویی و موتوری در دو شیفت ۱۲ ساعته فعال شدند. همچنین ۴۰۰ گشت پیاده برای خدمات‌دهی و تحت نظر داشتن شهر، در این طرح فعال شده‌اند.

بیش از ۱۱ هزار معتاد و زندانی به دلیل شیوع ویروس کرونا آزاد شدند

وی اظهار کرد: بیش از ۱۱ هزار معتاد و زندانی از زندان و مراکز نگهداری و بازپروری معتادان به دلیل شیوع ویروس کرونا آزاد شدند که این موضوع کار پلیس پایتخت را سخت می‌کند.

رحیمی بیان کرد: به تمام همکاران نیروی انتظامی گفته‌ایم که به هیچ عنوان اجازه خارج شدن از شهر را ندارند و زمان‌هایی که شیفت نیستند، باید در منازل خود در حالت آماده‌باش باشند.

کد خبر 4879902 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین رحیمی چهارشنبه آخر سال پلیس پایتخت کرونا شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش شورای شهر تهران شهر تهران آموزش مکمل نوروز احتکار نیروی انتظامی ضدعفونی آتش نشانی دستگیری سارق سیدابراهیم رئیسی محسن هاشمی قوه قضاییه اقدامات پلیس پایتخت انتظامی تهران بزرگ داشته ایم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۵۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۲ درصدی حجم مخازن سد‌های لرستان

داریوش حسن‌نژاد  با اشاره به آخرین وضعیت سد‌های لرستان، گفت: حجم کل مخزن سد مروک ۱۰۵.۵۸ میلیون مترمکعب و حجم آب فعلی این سد ۲۷.۸۴ میلیون مترمکعب است.

او با بیان اینکه ۲۶ درصد مخزن سد مروک هم‌اکنون پر است، اضافه کرد: حجم آب این سد در مدت مشابه سال گذشته ۲۸.۱۲ میلیون مترمکعب بود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان با ذکر اینکه حجم آب فعلی سد ایوشان ۵۰.۱۵ میلیون مترمکعب است، بیان کرد: ۹۷ درصد مخزن این سد هم‌اکنون پر است.

بیشتر بخوانید
۵۸ درصد ظرفیت سد‌های لرستان خالی است

او یادآور شد: حجم آب فعلی سد تنگ هاله ۲.۹۵ میلیون مترمکعب، سد خان‌آباد ۵.۲۷ میلیون مترمکعب، کزنار ۰.۶ میلیون مترمکعب و سد حوضیان ۷.۵۱ میلیون مترمکعب است.

حسن‌نژاد اعلام کرد: ۸۳ درصد سد تنگ هاله، ۳۸ درصد سد خان‌آباد، ۰.۶ درصد سد کزنار و ۷.۵۱ درصد سد حوضیان هم‌اکنون پر است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان خاطرنشان کرد: حجم کل مخازن سد‌های این استان ۲۰۸.۷۱ میلیون مترمکعب است، اما حجم فعلی این سد‌ها به کاهش ۹۴.۳۲ میلیون مترمکعبی رسیده است.

او با اشاره به کاهش دو درصدی حجم مخازن سد‌های لرستان نسبت به سال گذشته، گفت: حدود ۴۵ درصد مخازن سد‌های این استان هم‌اکنون پر است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • انهدام ۲ باند سرقت و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • انهدام ۲ باند سارقان و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • پیوستن اداره‌های دولتی پایتخت به پویش کاهش مصرف آب
  • بیش از ۹۰ درصد جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد
  • کاهش ۲ درصدی حجم مخازن سد‌های لرستان
  • کاهش ۱۶ درصدی سرقت‌ها در آذربایجان شرقی
  • باند سارقان خودرو در نهاوند منهدم شد
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • ۱۹ دستگاه لپ تاپ مسروقه در کاشان کشف شد