Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بسیج دانشجویی تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی را ماموریت این سازمان دانست. ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴ سیاسی سیاست ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی، محمدجواد نیک‌روش، مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور، با نصیربیگی، مسئول سازمان بسیج هنرمندان، پیرامون بررسی راهکارهای افزایش تعامل و همکاری بین اقشار بسیج و نیل به اهداف سازمان بسیج مستضعفان با رویکرد مسئله محوری دیدار و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیک‌روش در این دیدار گفت: در سازمان بسیج دانشجویی رشد و تکامل افراد مهم‌ترین هدف است که تحقق آن کارویژه فعالیت ما در این سازمان است.

راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک در سازمان بسیج دانشجوییپیشنهاد 222 دفتر بسیج دانشجویی به سران قوا درباره وضعیت مشاغل آسیب پذیر37 دفتر بسیج دانشجویی: مانع تصویب بودجه 99 بدون اصلاحات اساسی شوید

وی افزود: کلان انتظارات از بسیج دانشجویی مبتنی بر منظومه فکری مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی به معنای جوان مؤمن انقلابی و ایفای نقش در عرصه های مختلف برای حل مسائل انقلاب اسلامی است که این دو مأموریت دغدغه اصلی ما است و تمامی برنامه‌ها و عملکرد خود را در فاصله با این دو مأموریت می‌بینیم. 

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور بیان کرد: اراده مردم در جریانات و آینده کشور را نمی توان نادیده گرفت، هنر مدیریت این است که این اراده را به صورت نرم در جهت منافع اسلام و انقلاب تغییر دهیم. بسیج دانشجویی در دهه چهارم خود با این هدف بر روی مراحل 5 گانه نظام مسائل سرمایه‌گذاری می‌کند که شامل مسئله شناسی، پاسخ یابی مسئله، گفتمان سازی، مطالبه گری و اقدام میدانی است تا دانشجویان در تمامی مقاطع تحصیلی به کارگیری شوند و موجبات اعتلا و پیشرفت کشور را فراهم سازند.

نصیربیگی مسئول سازمان بسیج هنرمندان در ادامه این دیدار عنوان کرد: به لحاظ فکری مشخص است برای طرح اعتلای سازمان بسیج دانشجویی وقت گذاشته شده و مبانی جدیدی بیان شده است و به ابعاد مختلف بسیج دانشجویی توجه شده است. امیدوارم طرح اعتلا برای سایر اقشار نیز منشأ اثر شود. 

وی خاطرنشان کرد: سازماندهی گروه‌های هنری را باید در دستور کار داشت. می‌بایست پروژه‌های نوپا در جهت انقلاب و گروه‌های هنری را با استفاده از امکانات موجود حمایت و هدایت کرد. منشور هنر مطابق با بیانات رهبری احصا نشده است لذا پاسخ مناسبی هم برای مسائل نداریم و بعضا وادار به امور واکنشی می‌شویم.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان تاکید کرد: در تمامی بخش‌ها جزیره‌ای عمل کردن آفتی است. برای مثال بسیج هنرمندان استان باید در ارتباط کامل با دانشگاه هنر آن استان باشد و این ارتباطات باید سازمان یافته شکل گیرد و ختم به عملیات مشترک در سطوح مختلف شود. 

در ادامه دیدار مسئول سازمان بسیج دانشجویی و بسیج هنرمندان، جهانی معاون فرهنگ‌سازی سازمان بسیج دانشجویی توضیحاتی در خصوص مأموریت‌های این معاونت و جامعه مخاطب آن ارائه کرده و گفت: مخاطبین این معاونت تمامی دانشجویان می‌باشند و بدین منظور با برگزاری برنامه‌هایی عمومی و جذاب سیر ارتباط‌گیری تشکل بسیج دانشجویی با دانشجویان طی سال تحصیلی اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

R1011173/P/S1,1412/CT12 واژه های کاربردی مرتبط محمد جواد نیک روش بسیج دانشجویی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسیج دانشجویی بسیج دانشجویی سازمان بسیج دانشجویی مسئول سازمان بسیج بسیج هنرمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۶۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمان در خصوص عدم حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان در جمع دانشجویان علیرغم قول و هماهنگی‌های قبلی، بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمان در خصوص عدم حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان علیرغم قول و هماهنگی‌های قبلی در جمع دانشجویان دانشگاه‌های استان کرمان، بیانیه‌ای صادر کرد.

متن کامل بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

همه باید به مسئولیت خودشان توجه داشته باشند و خود را در مقابل این مسئولیت‌ها پاسخگو بدانند؛ این وظیفه همه‌ی ماست. 
 مقام معظم رهبری ۱۳۸۳/۰۸/۰۶

با توجه به ضرورت پاسخگویی و حضور مسئولین در جمع قشر نخبگانی و تاکیدات مقام معظم رهبری جهت استفاده از نخبگان در مسیر پیشبرد سیاست‌ها و مسائل اجرایی کشور، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمان در راستای این امر جلسه‌ای با آقای دکتر رحمان جلالی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان در تاریخ ۱۴۰۲/۰۲/۰۶ ساعت ۹:۳۰ تنظیم کرده و علیرغم هماهنگی‌های چند باره با دفتر ایشان و اعلام آمادگی وی جهت حضور، ایشان در جلسه مذکور حضور نیافتند و تماس‌های مکرر با دفتر و شخص آقای جلالی بی پاسخ ماند.

شایان ذکر است اعضای شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان‌های استان کرمان از سراسر استان جهت شرکت در این جلسه حضور بهم رساندند.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمان خواستار پاسخگویی و شفاف سازی معاون محترم استاندار کرمان، جناب آقای دکتر رحمان جلالی در خصوص علت عدم حضور می‌باشد.

والسلام علیکم ورحمت الله وبرکاته

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمان

 

شایان ذکر دانشجویان سراسر استان کرمان علیرغم بارندگی‌ها و شرایط جوی نامناسب و لغزنده بودن جاده‌ها، خود را از شهرستان‌های مختلف جهت شرکت در این جلسه به شهر کرمان رسانده بودند، که عدم حضور معاون استاندار در این نشست ، موجب گلایه مندی آن‌ها شد.

دیگر خبرها

  • ما نیازمند معلمان تراز انقلاب هستیم
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان
  • محسن رضایی:باید از ظرفیت فرماندهان ارشد جنگ برای تربیت راویان جوان بهره برد
  • لزوم آمادگی بسیج فرهنگیان برای حل مسائل آموزش و پرورش
  • ریل جذب در آموزش و پرورش توسط فرهنگیان جوان انقلابی تغییر کرد
  • نظر و رضایت مردم در انجام ماموریت مسئولان مهم است
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • ضرورت گره گشایی از مسایل محلات و تربیت نیروی انسانی تراز انقلاب
  • آئین نامه مدرسه تراز سند تحول نهایی شد
  • ۲۳۰ مربی در سپاه و بسیج استان سمنان فعالیت می‌کنند