Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@02:21:04 GMT

آماده باش کامل آتش نشانی اراک در شب چهارشنبه پایان سال

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۸۶۶۲۰

آماده باش کامل آتش نشانی اراک در شب چهارشنبه پایان سال

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک از آماده باش کامل آتش نشانان در شب چهارشنبه پایان سال خبر داد.

مسعود آقازیارتی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: شیوع بیماری کرونا، شهروندان و پرسنل مراکز درمانی را به زحمت انداخته و با در نظر گرفتن  اینکه در ایام پایانی سال و چهارشنبه سوری قرار داریم،  انتظار این است که مردم از رفتارهای پُر خطر خودداری کنند، در خانه بمانند و رنج و زحمات کادر درمانی بیمارستان‌ها و آتش نشانان را دوچندان نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: امیدواریم با راه اندازی یک پویش برای جلوگیری از رفتارهای حادثه‌ساز در چهارشنبه پایان سال با عنوان " نه به چهارشنبه سوری خطرناک و خروج از منزل ممنوع" و اجتناب از رفتار پُرخطر در این شب، قدردان زحمات و اقدامات کادر درمانی و کسانی که در دستگاه‌های خدمات رسان و امدادی، جان خود را برای سلامت هموطنان به خطر انداخته‌اند، باشیم.
رئیس سازمان آتش نشانی اراک از آماده باش کامل آتش نشانان در شب چهارشنبه پایان سال خبر داد و گفت: طی برنامه ریزی های انجام شده علاوه بر آماده باش 11 ایستگاه آتش نشانی در شب چهارشنبه پایان سال، چندین اکیپ ویژه با 180 نفر از آتش نشانان و  30 دستگاه خودروی سبک و سنگین آتش نشانی و 4 دستگاه موتورسیکلت برای سه شنبه پایان سال، در سطح شهر آماده باش خواهند بود.
وی با اشاره به اینکه به منظور پیشگیری از حوادث تلخ احتمالی، نیروهای آتش نشانی در سطح شهر اراک و نقاط پرتردد مستقر خواهند شد، ادامه داد: برای تأمین ایمنی شهروندان و همیاری با آنان در شب چهارشنبه پایان سال، ناوگان خودرویی و آتش نشانان در نقاط مختلف سطح شهر اراک از ساعت 15 روز سه شنبه 26 اسفندماه تا پایان این مراسم آماده خدمت رسانی هستند.
آقازیارتی تصریح کرد: در این روز مدیران عملیاتی آتش نشانی با خودروهای سازمانی به طور مستمر در خیابان ها و معابر به گشت زنی پرداخته و وضعیت ایمنی نقاط مختلف شهر را تحت کنترل قرار می دهند.
وی گفت: از هفته گذشته تاکنون، دو مورد حادثه انفجار منزلی مسکونی در اراک داشتیم که چهار نوجوان مشغول ساخت ترقه‌های دست ساز بوده که این کار موجب بروز انفجار و مصدومیت سه نفر از این افراد گشته و با توجه به نگرانی مبنی بر اینکه برخی نوجوانان به دور از چشم والدین دست به انجام اینگونه اقدامات خطرناک بزنند، لازم است خانواده‌ها مراقبت خود را در این زمینه افزایش دهند.
وی افزود: برای جلوگیری از بروز حوادث چهارشنبه آخر سال ۹۸ از یک ماه گذشته مکاتبه‌هایی با اتاق اصناف و اتحادیه‌های خاص مانند صنف رنگ فروشی و ... انجام شده که از فروش تجهیزات مورد نیاز ساخت ترقه دست ساز، جدا خودداری شود.
آقازیارتی تصریح کرد: از عموم شهروندان درخواست می شود ضمن رعایت نکات ایمنی، در هنگام بروز هر گونه حادثه ای، سریعاً مراتب را به سامانه 125 و یا نیروهای آتش نشانی مستقر در سطح شهر اطلاع دهند و در صورت مشاهده خودروهای آتش نشانی حین اعزام به ماموریت، مسیر را برای تردد این خودروها باز نگه دارند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: اراک چهارشنبه سوری آتش نشانی آماده باش شب چهارشنبه پایان سال آتش نشانان آتش نشانی آماده باش سطح شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۶۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش کامل دستگاه‌های اداری، اجرایی و خدمت رسان در زرند

 در پی ورود سامانه بارشی به شهرستان زرند و هشدار سطح نارنجی، فرماندار زرند و رئیس ستاد بحران شهرستان از کلیه مدیران دستگاه‌های دارای و اجرایی خواست، در کنار سیستم‌های خدمت رسان شهرداری ها، دهیاری‌ها و صنایع معادن در آماده باش کامل ‌باشند. 

وی با بیان اینکه در صورت تداوم بارندگی‌ها احتمال وقوع سیل، طغیان رودخانه‌های فصلی و مسیل‌ها و همچنین آبگرفتگی معابر عمومی دور از انتظار نیست، از مردم خواست از حضور در مناطق کوهستانی و حاشیه رودخانه‌ها و حضور در فضای باز در زمان برخورد صاعقه و رفتن به سمت ارتفاعات به سبب رعد و برق شدید و حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها به جهت وقوع سیل پرهیز کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • آماده‌باش شاگردان اوسمار برای نبرد یک‌هشتم
  • آماده‌باش شاگردان اوسمار برای نبرد یک‌هشتم/ پرسپولیس راهی اراک شد
  • آماده‌باش کامل شهرداری کرمان در شرایط جوی ناپایدار
  • رنگ ماه چهارشنبه شب صورتی خواهد شد
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • انجام تعمیرات کامل نیروگاه برق شهرستان ری
  • اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد
  • آماده باش کامل راهداری استان در آماده باش کامل به سر می‌برد
  • آماده باش کامل اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد
  • آماده باش کامل دستگاه‌های اداری، اجرایی و خدمت رسان در زرند