Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا احمدی  روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، میزان تولید ماهی زینتی در استان در سال جاری را ۳۸۰ هزار قطعه عنوان کرد و اظهار داشت: سال گذشته نیز تولید این محصول زینتی صادراتی کمتر از ۳۰۰ هزار قطعه بود.

به گفته وی، این افزایش تولید با راه‌اندازی دو کارگاه تولید ماهی زینتی  جدید در راستای عملیاتی شدن طرح‌های اقتصاد مقاومتی برای تقویت مشاغل خانگی، پرورش و نگهداری ماهیان زینتی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


احمدی، ماهیان تولیدی استان را شامل گونه‌های گلدفیش، سان‌فیش، آرونا، آنجل و اسکار عنوان کرد و گفت: این استان ظرفیت مناسبی برای افزایش تولید ماهی زینتی دارد.
کارشناس مسئول مدیریت شیلات و آبزیان سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری، افزایش تولید محصولات آبزی‌پروری و حمایت از بهره‌برداران را از سیاست‌های دولت دوازدهم عنوان کرد و افزود: ظرفیت تولید ماهیان زینتی این استان در پایان برنامه ششم توسعه به بیش از ۵۰۰ هزار قطعه در سال افزایش می‌یابد.
کارشناس مسئول مدیریت شیلات و آبزیان سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری، نبود بازاریاب خارجی مناسب برای ماهیان زینتی را مشکل اصلی بهره‌برداران ذکر کرد و گفت: در صورت معرفی محصول تولیدی استان به کشورهای حوزه خلیج فارس، امکان صادرات بخش عمده‌ای از ماهیان زینتی مرغوب استان وجود دارد.
به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری سرچشمه ۲ رودخانه کارون و زاینده رود با داشتن آب و هوای سالم، سالانه با تولید بیش از ۲۳ هزار تن ماهی قزل آلا، رتبه نخست تولید ماهیان سردابی کشور را دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری کشورهای حوزه خلیج فارس اسکار تولید بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری ماهیان زینتی تولید ماهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۶۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه نقدی یک میلیاردی برای واحد تولیدی متخلف

پژوهش اظهار داشت: بر اساس رای صادره توسط دادگاه کیفری در فروردین امسال، یک واحد تولیدی فرآورده خوراک آماده دام، طیور و آبزیان به دلیل تولید کالای بدون علامت استاندارد به پرداخت یک میلیارد و صد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

مدیرکل استاندارد چهارمحال و بختیاری افزود: به استناد ماده ۴۰ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، تولید کالا و ارائه خدمات مشمول مقررات استاندارد اجباری، بدون دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد ایران و یا تاییدیه آن جرم محسوب می‌شود و مرتکبان به مجازات‌های تعیین شده با حکم دادگاه محکوم می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • رقابت داوطلبان تجربی در چهارمحال و بختیاری
  • جریمه نقدی یک میلیاردی برای واحد تولیدی متخلف
  • رفع موانع تولید در ۱۷ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری یازدهمین کنفرانس ملی ماهی شناسی ایران در بندرعباس
  • پیش بینی افزایش ابر در چهارمحال و بختیاری
  • نرخ تورم ماهانه چهارمحال و بختیاری از میانگین کشوری کمتر است
  • اضافه شدن پرواز جدید به فرودگاه شهرکرد
  • ایجاد 13 هزار فرصت شغلی جدید در بخش‌های صنعت، خدمات و کشاورزی در استان
  • افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد
  • بیش از 95 درصد مردم چهارمحال و بختیاری به شاخص‌های سلامت دسترسی دارند