Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید فرقانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به تاثیر شیوع بیماری کرونا بر حوزه سفر و گردشگری افزود: با توجه به اینکه مراجعات مردمی به دفاتر خدمات مسافرتی در این روزها صرفا برای ابطال و استرداد بلیت و تورهای مسافرتی است و ادامه فعالیت درآمدی برای دفاتر ندارد، لذا فعالیت روزانه این دفاتر به حجم هزینه‌های انبوه آنها می‌افزاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: به همین دلیل اکثر دفاتر خواستار تعطیلی موقت هستند تا از بحران و شرایط موجود گذر کنیم زیرا هزینه‌های برق، اینترنت و حقوق کارکنان به صورت روزانه خسارات فراوان به این واحدها وارد می‌کند.

وی با بیان اینکه مبالغ بلیت و تورهای مسافرتی بدون احتساب جریمه و به صورت کامل به مردم باز می‌گردد، گفت: با توجه به اینکه درزمان اخذ بلیت و تور مسافرتی، مبالغ توسط دفاتر خدمات مسافرتی تحویل شرکت‌های هواپیمایی و واحدهای اقامتی شده است، بازگشت این مبالغ زمان‌بر می‌باشد و از مردم تقاضا داریم در این زمینه اندکی صبوری کنند.

هم اکنون ۳۳۰ دفتر خدمات مسافرتی و جهانگردی در استان خراسان رضوی فعالیت دارد که بیش از ۶۰ درصد آنها در مشهد دایر است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان خراسان رضوی اینترنت حقوق خراسان رضوی گردشگری بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی خدمات مسافرتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۷۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحصیل ۷۰ هزار اتباع خارجی در خراسان رضوی

دریافت 53 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6091380

دیگر خبرها

  • مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد
  • خراسان رضوی بیشترین تعداد دفاتر انجمن سینمای جوانان کشور را دارد
  • انحصار فروش بلیت های قطار در اختیار ۳ اپلیکیشن؛ تمام آژانس های مسافرتی بیکار می شوند؟
  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌های خراسان رضوی: هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست
  • برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان
  • تحصیل ۷۰ هزار اتباع خارجی در خراسان رضوی
  • ترجیح آزمایشگاه‌های تشخیص طبی به تعطیلی مراکز تا ادامه فعالیت