Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@12:51:58 GMT

بسیج آماده کمک به ریشه‌کنی کرونا در استان سمنان است

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۸۷۴۶۱

بسیج آماده کمک به ریشه‌کنی کرونا در استان سمنان است

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان از آمادگی بسیجیان این استان در طرح ریشه‌کنی ویروس کرونا خبر داد و گفت: سپاه و بسیج استان سمنان از همان روزهای نخست شیوع کرونا در این استان, برای مهار و کنترل آن نقش‌آفرینی کرده است. ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

سردار حمید دامغانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سمنان، اظهار داشت: مجموعه بسیج و سپاه استان سمنان آمادگی کامل برای مبارزه و ریشه‌کن‌سازی ویروس کرونا را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: از نخستین روزهای شیوع ویروس کرونا در سطح استان سمنان پاسداران و بسیجیان استان سمنان مشارکت و همکاری لازم را در راستای مبارزه به ویروس کرونا داشته‌اند.

توزیع 2100 بسته کمک معیشتی در یزد توسط سپاه استانبیمارستان صحرایی سپهبد شهید قاسم سلیمانی توسط سپاه پاسداران در کاشان راه‌اندازی شد + فیلمهمکاری سپاه با شهرداری بجنورد برای ضدعفونی مناطق کم‌برخوردار به‌روایت تصاویرفرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان از جمله اقدامات انجام شده به همت مجموعه بسیج و سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان را گندزدایی و ضدعفونی معابر شهری، اماکن عمومب، بیمارستان‌ها، پارک‌ها و بوستان‌ها و... عنوان کرد.

دامغانی تأکید کرد: تمامی مردم استان سمنان باید همراهی لازم را با مسئولان حوزه بهداشت و درمان و تمامی خادمان این حوزه در سطح استان داشته باشند تا هر چه زودتر از گسترش و شیوع این ویروس جلوگیری شده و شاهد کاهش افراد مبتلا به این ویروس باشیم.

وی بیان کرد: مردم باید هشدارها در شرایط فعلی را جدی بگیرند و از حضور و ازدحام در اماکن عمومی خودداری کرده و با عمل به توصیه در خانه بمانیم به مهار ویروس کرونا در سطح استان کمک کنند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: آگاه‌سازی مردم و فرهنگ‌سازی مناسب در بین مردم برای جلوگیری از ایجاد تجمعات مختلف در اماکن گوناگون از راهکارهای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح استان سمنان است.

دامغانی اظهار داشت: مردم باید همکاری لازم را با مسئولان و تلاشگران و جهادگران حوزه بهداشت و درمان داشته باشند.

انتهای پیام/363/ ع

R41366/P/S6,64/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سپاه قائم آل محمد سطح استان ویروس کرونا استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۷۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری

سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: این جشنواره با هدف الگو گیری از مالک اشتر، فرمانده برگزیده سپاه امیرالمومنین حضرت علی(ع) و شناسایی نخبگان برگزار می‌شود.

وی افزود: رشد و کارآمدی و تعالی سازمان و تقدیر از مدیران و مسئولین برتر از نتایج برگزاری جشنواره مالک اشتر است.

سردار اکبری اضافه کرد: ایجاد شور و اشتیاق معنوی و انقلابی و رفع معایب و تقویت محاسن از دیگر آثار جشنواره مالک اشتر به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید

درخشش در پنجمین جشنواره ملی مالک اشتر بسیج

وی بیان داشت: مالک اشتر الگویی برای مدیران و فرماندهان سپاه و بسیج است که در میدان‌های مختلف باعث خوشحالی حضرت علی (ع) و موجب شادی مسلمان، ترس و وحشت دشمنان بود.

سردار اکبری، سند اعتلای ۱۰ ساله بسیج و فعالیت در قرارگاه‌های ۱۱ گانه را یکی از شاخص‌های ارزیابی برای انتخاب رده‌های برتر در جشنواره مالک اشتر عنوان کرد.

وی ادامه داد: آمادگی‌های عمومی ورزمی و توان رزمی از دیگر شاخص‌های انتخاب رده‌های برتر در جشنواره مالک اشتر است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • مطالبات کارگران مازندران پیگیری می شود
  • تجلیل از ۴۴ مربی عقیدتی و هادیان سیاسی بسیج در بندرعباس
  • سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • ببینید | اولین تصاویر از مرحل آماده کردن موشک‌های سپاه برای حمله به اسرائیل؛ نوشته‌های خاص بر روی موشک‌ها
  • عقیدتی سیاسی سپاه به دنبال تعمیق معنویت در علم است
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری
  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟