Web Analytics Made Easy - Statcounter

با وجود انتشار خبر بازداشت گروه ۵ نفره تولید ویدئوهای بارش بادمجان از آسمان، واکنش کاربران نشان می‌دهد که این فیلم‌ها با استقبال آنها در فضای مجازی همراه بوده است.

حوالی ظهر رور گذشته چند ویدئو با فاصله کم در فضای مجازی منتشر شد که بارش بادمجان از آسمان تهران را نشان می‌داد. انتشار این ویدئوها در لحظات اول تعجب کاربران را به همراه داشت و در شرایطی که مردم با ویروس کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند این ذهنیت را ایجاد می‌کرد که در این روزها می‌توان انتظار هر خبری را داشت حتی بارش بادمجان از آسمان را !

اما با گذشت چند ساعت از انتشار این خبر، به مرور، خود کاربران از کنار هم قرار دادن ویدئوها به ساختگی بودن آن پی بردند و در توییتر و اینستاگرام به این موضوع اشاره و یکدیگر را مطلع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبر دیگری که بعد از ساعتی منتشر شد هویت طراح و سازنده این ویدئوها بود و مشخص شد جوانی ساکن کانادا که متخصص در جلوه‌های ویژه است و برای مدتی به تهران آمده، به همراه چند تن از دوستانش در این روزهای کرونایی تصمیم به ساخت این ویدئوها گرفته‌ و به گفته خودشان در حال انجام یک کار تحقیقاتی در بخش جلوه های ویژه بوده‌اند.

در همان لحظات اولیه انتشار ویدئوهای مذکور، موجی از واکنش‌های جالب کاربران در فضای مجازی به راه افتاد و برخی طنازانه از ابتکار تیم سازنده حرف می‌زدند و پست‌ها و کامنت‌هایی به اشتراک می‎گذاشتند که نشان می‌داد فیلم بارش بادمجان از آسمان با استقبال آنها مواجه شده است. اما اواخر شب گذشته خبر رسید که گروه ۵ نفره تولید ویدئوهای مذکور دستگیر شده‌اند. به گفته یک مقام انتظامی این افراد اعتراف کرده‌اند که در حال تحقیق در مورد جلوه های ویژه بوده‌اند و به اشتباه کلیپ را در فضای مجازی پخش کرده‌ و قصد دارند از نگرانی که برای مردم ایجاد کرده‌اند عذرخواهی کنند.

اما پست‌هایی که کاربران از عصر دیروز در توییتر به اشتراک گذاشتند مؤید این نکته بود که انتشار فیلم بارش بادمجان از آسمان آنچنان که گفته می‌شود موجب نگرانی و استرس مردم نشده و آنها بیشتر با نگاه طنز و سرگرم‌کننده به آن نگاه کرده‌اند و چه بسا در این روزهای آغشته به ویروس کرونا، دیدن چنین صحنه‌هایی خالی از لطف هم نباشد. در ادامه بخشی از پست‎هایی را که کاربران در واکنش به این فیلم به اشتراک گذاشتند مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

منبع: آنا

کلیدواژه: کاربران فضای مجازی بادمجان بارش بادمجان از آسمان فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۷۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بارش‌های رگباری برای آسمان لرستان

بهروز مرادپور با اشاره به ورود سامانه بارشی به آسمان لرستان از غروب امروز دوشنبه، اظهار داشت: در این راستا بارش پراکنده و رگباری باران، رعدوبرق، رگبار تگرگ، وزش باد نسبتاً شدید تا شدید، خطر اصابت صاعقه برای استان پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه فعالیت این سامانه بارشی تا روز شنبه هفته آینده در استان ادامه خواهد داشت، گفت: لغزندگی سطح جاده‌ها، اختلال در تردد، ایجاد رواناب و آب‌گرفتگی معابر، مه آلودگی هوا و کاهش میدان دید افقی و… در استان پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی لرستان بر لزوم احتیاط در تردد به‌ویژه در مسیرهای کوهستانی، عدم فعالیت‌های کوهنوردی، عدم توقف در بستر مسیل‌ها و حاشیه رودخانه‌ها، اطمینان از استحکام سازه‌های موقت و سست، احتیاط عبور عشایر و چرای دام در نواحی کوهستانی و سایر اقدامات پیشگیرانه لازم تأکید کرد و گفت: پتانسیل بارشی این سامانه بارشی در ساعاتی از روزهای چهارشنبه و جمعه نمود بیشتری خواهد داشت که وقوع اغلب مخاطرات در محدوده هشدار نارنجی پیش‌بینی می‌شود.

منبع: مهر 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • ترویج کودک همسری در اینستاگرام برای تبلیغ آرایشگاه زنانه
  • بازداشت مروج کودک همسری برای تبلیغ آرایشگاه زنانه در اینستاگرام
  • بازداشت مروج کودک‌همسری برای تبلیغ آرایشگاه زنانه دراینستاگرام
  • پیش بینی بارش های رگباری برای آسمان زنجان
  • مسدودسازی بیست و هشت صفحه هنجارشکن در فضای مجازی
  • (ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی
  • آسمان عراق نارنجی شد | ویدئو
  • جرم انتشار عکس جعلی وایرال شده از ترانه علیدوستی و پدرش چیست؟
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری برای آسمان لرستان
  • کاربران دیوار چطور به حفظ زمین کمک کردند؟