Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناشران، کتابفروشان، توزیع کنندگان، فروشگاه های اینترنتی کتاب و فعالان بازار نشر برای استفاده از خدمات ارسال کتاب به سراسر کشور در سامانه پست کتاب (تا ۲کیلوگرم فقط ۳هزار تومان) می توانند به سامانه پست کتاب یا سایت خانه کتاب  مراجعه کنند.

به گزارش روابط عمومی موسسه خانه کتاب، مراحل عضویت، ثبت نام و دریافت پنل پستی به شرح زیر است: 
- ثبت نام و عضویت در سامانه پست کتاب یا سایت خانه کتاب      
- تکمیل اطلاعات متقاضی و ارسال الکترونیکی مدارک.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ثبت درخواست پنل پستی

- کنترل مدارک و تأیید ثبت نام اولیه توسط خانه کتاب (ظرف ۲۴ساعت کاری بعد از ثبت نام و تایید مدارک)

- تأیید مدارک و فعال سازی موقت پنل پستی به مدت دو هفته.

- دانلود قرارداد، مهر و امضای دو نسخه از آن و ارسال به خانه کتاب (بخش اطلاع رسانی). گفتنی است در صورتی که ظرف دو هفته قرارداد به خانه کتاب ارسال نشود پنل غیرفعال خواهد شد. 

- تأیید قرارداد و فعال سازی نهایی بعد از دریافت قرارداد: 
در این سامانه یک پیشخوان مجازی پستی ۲۴ ساعته در اختیار کاربران قرار می گیرد که می توانند تمامی مرسولات پستی خود را با تخفیف ویژه در شبکۀ پستی ارسال کنند.  

- نشانی خانه کتاب برای ارسال یا تحویل قرارداد:  تهران، خیابان انقلاب اسلامی، بین خیابان فلسطین و خیابان برادران مظفر جنوبی، پلاک ۱۰۸۰ ، واحد اطلاع رسانی - تلفن پشتیبانی و راهنمایی : ۶۶۴۱۴۹۵۰ ، داخلی ۲۰۷ و ۲۰۴.

به گزارش ایرنا، بر اساس این طرح، برای ارسال هر بسته پستی کتاب در سامانه پست کتاب تا دو کیلوگرم صرفا مبلغ ۳۰هزار ریال دریافت خواهد شد و مابقی مبلغ از محل یارانه کتاب توسط خانه کتاب به شرکت پست پرداخت می شود. 
 این موسسه با همکاری معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور غنی ساختن ایام در خانه ماندن ناخواستۀ هموطنان در اثر تهدید ویروس کرونا، بر آن شد بخشی از یارانۀ کتاب را به حمایت از «سامانۀ پست کتاب» اختصاص دهد تا از این طریق هزینۀ ارسال کتاب از طریق پست تا پایان فروردین ۱۳۹۹ با حدود ۵۰ درصد تخفیف محاسبه شود. 
گفتنی است سامانۀ پست کتاب، از حدود یک سال پیش، برپایۀ تفاهم نامۀ میان معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با شرکت پست، توسط خانۀ کتاب راه اندازی شد و در حال حاضر بیش از ۴۰۰ ناشر و فروشگاه کتاب در آن عضویت دارند. این سامانه صرفاً به ارسال کتاب اختصاص دارد.
اگرچه در شرایط کنونی که به دلیل پرهیز از ترددهای غیرضروری مراجعه به فروشگاه های کتاب میسر نیست، به لطف اینترنت و زیرساخت های تجارت الکترونیک و وجود فروشگاه های فراوان اینترنتی، آگاهی از کتاب های تازه منتشر شده یا جستجو و یافتن کتاب مورد علاقه و خرید اینترنتی و غیرحضوریِ آن کار دشواری نیست، به نظر می رسد مشکل اصلی «رساندن کتاب» به دست خریدار است، امری که موجب افزایش قیمت تمام شدۀ کتاب نیز می شود.
امید می رود با این طرح، صنعت نشر و بازار کتابفروشان بتوانند تاحدی از شرایط حساس کنونی حاکم برکشور عبور کنند.

برچسب‌ها اتحادیه ناشران و کتابفروشان موسسه خانه کتاب ایران کتاب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اتحادیه ناشران و کتابفروشان موسسه خانه کتاب ایران کتاب فلسطین اتحادیه ناشران و کتابفروشان موسسه خانه کتاب ایران کتاب خانه کتاب پست کتاب ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۷۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان برگزاری نخستین جشنواره پایان‌نامه برتر حقوقی

با توجه به اهمیت و نقش برجسته دانشجویان در توسعه علمی و پژوهشی کشور، پژوهشکده حقوق و قانون ایران با هدف تشویق و پشتیبانی از دانشجویان حوزه حقوق در مراحل پایانی تحصیلات دانشگاهی، تصمیم به برگزاری نخستین جشنواره ملی پایان نامه برتر حقوقی گرفته است. این جشنواره با هدف تشویق دانشجویان به ارائه پایان نامه‌های با کیفیت و ارزشمند در حوزه حقوق، ترویج فعالیت‌های پژوهشی در این زمینه و شناسایی و تقدیر از بهترین پایان نامه‌های دانشجویی در سطح کشور برگزار می‌گردد.

محورهای موضوعی جشنواره حقوق بین الملل و گرایش های مرتبط حقوق خصوصی و گرایش های مرتبط حقوق عمومی و گرایش های مرتبط حقوق کیفری و گرایش های مرتبط شرایط حضور در جشنواره فقط دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری که از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۳/۰۶/۳۱ از پایان نامه و رساله خود دفاع کرده یا دفاع خواهند کرد، می‌توانند در این جشنواره شرکت نمایند. پایان نامه باید در محورهای موضوعی جشنواره باشد. پایان نامه باید از نظر اصالت و اختصاصی بودن تایید شده باشد. هر دانشجو فقط می‌تواند یک پایان نامه را برای ارزیابی ارسال کند. پایان نامه باید به زبان فارسی باشد. پایان نامه باید حاوی تمامی بخش‌های مربوطه از جمله صفحه‌ عنوان، فهرست مطالب، متن اصلی، جداول، تصاویر و فهرست منابع باشد. هیچ تغییری در پایان نامه پس از ارسال آن برای ارزیابی مجاز نمی‌باشد. هیچ پایان نامه‌ای پس از گذشت مهلت ارسال، برای ارزیابی مورد پذیرش قرار نخواهد گرفت. فرآیند انتخاب برگزیدگان ارزیابی پایان نامه‌ها توسط هیات داوران انتخاب پایان نامه‌های برتر از بین مجموعه ارسالی. اعلام نتایج و تقدیر از برگزیدگان. دبیران علمی جشنواره

تقدیر از برگزیدگان جشنواره

پایان نامه‌های برگزیده از هر محور موضوعی مورد تقدیر قرار گرفته و به نویسندگان آن‌ها «تندیس پایان نامه برگزیده» اهدا می‌شود. همچنین، پایان نامه‌هایی که موفق به کسب امتیاز لازم شده‌اند، توسط انتشارات پژوهشکده حقوق و قانون ایران به صورت کتاب، چاپ خواهند شد.

زمان بندی جشنواره مهلت ارسال مقالات: ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ اتمام مراحل داوری: ۱۵ آبان ۱۴۰۳ اعلام برگزیدگان و تقدیر از آنان: آذر ۱۴۰۳ راه های ارتباطی با دبیرخانه جشنواره شماره تماس: ۶۳۸۷۰۰۰۰ (داخلی ۷) فضای مجازی (تلگرام، واتساپ و ایتا): ۰۹۹۶۱۱۲۵۵۶۵ ایمیل: info@illrc.ac.ir

دیگر خبرها

  • ارسال ۴۳۴ اثر به دبیرخانه جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان
  • عدم مسئولیت پذیری تیپاکس
  • زمان برگزاری نخستین جشنواره پایان‌نامه برتر حقوقی
  • امین مدنی:‌ «وعده صادق»؛ عبور از قوی ترین نقطه پدافندی جهان
  • طرح پیشنهادی تعیین وضعیت اراضی پادگان جی به کمیسیون ماده پنج ارسال شد
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاههای کتابخوانی تمدید شد
  • زندگی با آل‌احمد در شیوه نگارش سیمین دانشور تاثیر نداشت
  • زندگی با آل‌احمد در شیوه نگارش سیمین دانشور تاثیر نگذاشت
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟
  • قم در ارائه خدمات مکان محور رتبه نخست کشور را در اختیار دارد