Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی دادگستری البرز، علی بستانی روز دوشنبه در حاشیه بازدید از تعدادی از واحدهای تولیدی مواد ضد عفونی شهرک صنعتی اشتهارد اظهار داشت: برای تحقق این امرز تاکنون مشکلات زیادی از صنایعی که در این حوزه فعالیت دارند حل شده و موانع تولید آنها برطرف شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه در این بازدیدها، مشکلات به صورت محسوس تر دیده می‌شود قطعا دستورات و تصمیمات صحیح تری نیز اتخاذ می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس دادگستری اشتهارد با تقدیر از تدابیر، دستورات، حمایت و نظارت به عمل آمده توسط رئیس کل دادگستری استان البرز و دبیر شورای تحول دادگستری استان اظهار کرد: اگر ورود جدی دستگاه قضایی استان البرز و شهرستان اشتهارد و آگاه سازی ها نبود تامین نیاز داروخانه ها و بازار استان البرز به صورت جدی با مشکل روبه رو می شد.

بستانی همچنین از صدور دستورات برای تامین مواد اولیه و تخصیص اعتبار و سرمایه برای واحدهای تولیدی اقلام بهداشتی و ضدعفونی در جران بازدیدهای متعدد از واحدهای صنعتی این شهرستان خبر داد.

شهرستان اشتهارد با برخورداری از ۲ هزارو۵۰۰ واحد تولیدی و صنعتی قطب صنعتی استان البرز است.

برچسب‌ها ویروس کرونا استان البرز بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا استان البرز بهداشت و سلامت ویروس کرونا استان البرز بهداشت و سلامت استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۸۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متلاشی شدن شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان

به گزارش خبرنگار مهر، سینا بنی اسد، صبح جمعه در تشریح جزئیات این خبر به خبرنگاران گفت: پس از انجام یکسری اقدامات فنی و اطلاعاتی مشخص شد یک شبکه توزیع مواد مخدر صنعتی به سرکردگی یک زن و شوهر اقدام به تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه می‌نمایند.

وی با بیان اینکه بلافاصله دستورات قضائی لازم جهت دستگیری اعضای این باند صادر گردید افزود: سرانجام در یک عملیات هماهنگ، نیروهای پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان پس از اخذ دستورات قضائی با ورود به کارگاه تولید مواد مخدر صنعتی در حاشیه شهر ماهان، موفق به کشف و ضبط بیش از کشف ۳۶ کیلو مواد مخدر شامل شیشه، هروئین و بیش از ۵۰ کیلوگرم پیش سازهای مواد مخدر صنعتی از سوداگران مرگ شدند.

بنی اسد، ارزش ریالی مواد مخدر کشف شده در این عملیات را بیش از ۷۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این رابطه یک واحد منزل مسکونی پلمب و دو متهم بازداشت و دستورات قضائی لازم جهت دستگیری سایر اعضای این باند که شناسایی شده‌اند صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه طبق ماده ۸ قانون مبارزه با مواد مخدر مجازات‌های سنگینی در انتظار سوداگران مرگ وجود دارد، گفت: عزم دستگاه قضائی در برخورد با سوداگران مرگ مرتبط با مواد مخدر جدی است و به تولیدکنندگان و فروشندگان مواد مخدر هشدار می‌دهیم که هیچ گونه اغماضی در برخورد با این جرایم وجود ندارد.

دادستان شهر ماهان با اشاره به اینکه با همکاری مردم و سایر نهادهای مسئول، تلاش برای پاکسازی جامعه از آلودگی مواد مخدر دوچندان خواهد شد افزود: از تمامی شهروندان می‌خواهیم که در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک، بدون تردید موضوع را با پلیس در میان بگذارند.

کد خبر 6088926

دیگر خبرها

  • سردار هداوند خبرداد: کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد در اشتهارد
  • متلاشی شدن شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان
  • کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق در اشتهارد
  • اتصال ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی به شبکه سراسری گاز در کردستان 
  • ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی کردستان به شبکه سراسری گاز متصل شدند
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • تکمیل ۱۵۰۰واحد نیمه‌تمام صنایع تبدیلی اولویت وزارت جهاد کشاورزی
  • حضور واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • حضور واحدهای تولیدی استان اردبیل در نمایشگاه ایران «اکسپو»
  • صنعتگران اردبیلی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران