Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس ایلام، سردار نورعلی یاری اظهار داشت: پلیس ایلام در راستای پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا و همکاری با مدافعان سلامت برای کنترل و مهار این ویروس از هرگونه تلاشی دریغ نمی کند.

وی با بیان اینکه امروز برخلاف گذشته، برخی افراد، چهارشنبه سوری را به چهارشنبه سوزی و شبی پر مخاطره برای شهروندان تبدیل کرده اند، افزود: پلیس در راستای تامین امنیت و سلامت شهروندان با هرگونه تجمع و آتش بازی در چهارشنبه آخر سال جلوگیری و برخورد خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار یاری یادآور شد: با توجه به تاکید مدافعان حوزه سلامت مبنی بر انتشار سریع ویروس کرونا، پلیس ایلام در راستای پیشگیری از شیوع این بیماری در چهارشنبه سوری اقدام به بستن بام ایلام و منطقه تفریحی چغاسبز خواهد کرد.

وی با بیان اینکه تنوع و گستردگی ماموریت‌های نیروی انتظامی، در هیچ شرایطی نمی‌تواند ما را نسبت به تامین نظم و امنیت شهروندان بی تفاوت کند، اضافه کرد: ماموران انتظامی استان در طول اجرای طرح‌های پیشگیرانه قبل از چهارشنبه سوری تا کنون بیش از ۳۸ هزار عدد انواع مواد محترقه کشف و ضبط کرده اند.

فرمانده‌ نیروی انتظامی استان ایلام با قدردانی از همکاری خوب مردم در پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال، در سال‌های گذشته از شهروندان خواست: با خوداری از شرکت در تجمعات و آتش بازی‌های چهارشنبه سوری از انتشار و مبتلا شدن به ویروس کرونا و ایجاد هرگونه حادثه ناگوار جلوگیری کنند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا بازی تامین امنیت کشف و ضبط مواد محترقه نظم و امنیت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی چهارشنبه سوری پلیس ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۸۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهروندان مراقب پیامک های جعلی باشند

رییس پلیس فتا استان ایلام گفت: پیامک‌هایی با عناوین «حکم جلب شما صادر شد»، «شکایت از شما»، «کالا برگ الکترونیک» و «ابلاغیه قضایی»، در بین شهروندان استان ایلام به صورت انبوه در حال انتشار است.

سرهنگ علیرضا یعقوبی توصیه کرد: در صورت دریافت پیامک حاوی لینک با عناوین مذکور، بدون هیچ اقدامی حذف شود.

وی افزود: این پیامک‌ها با سرشماره شخصی ارسالی می‌شوند که نشان دهنده جعلی بودن آنها است و به قصد کلاهبرداری انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • مرگ موتورسوار در برخورد با کامیون در محور دهدشت-بهبهان
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • مصالحه ۷۸ درصدی پرونده‌های مرکز مشاوره پلیس ایلام
  • مصالحه ۷۸ درصدی پرونده‌ها در مراکز مشاوره پلیس ایلام
  • ۷ میلیارد کلاهبرداری تحت عنوان غصب عناوین انتظامی و قضایی
  • اراذل و اوباش قمه به‌دست در تبریز زمینگیر شدند
  • تجمع ضد آمریکا و انگلیس در بورکینافاسو
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • شهروندان مراقب پیامک های جعلی باشند
  • طرح عملیاتی پلیس برای برخورد با تولید کنندگان محتوای مبتذل