Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجلس شورای اسلامی از اکثریت مردم برای ماندن در خانه تشکر کرد.  به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران ضمن قدردانی از اکثریت مردم شریف ایران که در خانه مانده و با لغو سفرهایشان، هشدار‌های مراکز بهداشتی را رعایت کرده اند، اظهار امیدواری کرد که سایر افراد نیز برای حفظ سلامتی خود و جامعه با عموم مردم همراه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین اهتمام مسئولان مجامع عمومی از قبیل: مراکز ورزشی، فرهنگی و مذهبی به سلامت مردم و اجرای دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا را شایسته تقدیر دانست.

لاریجانی در ادامه کنترل بیماری کرونا را مستلزم عزم همگانی آحاد جامعه، همکاری و هماهنگی دستگاه‌ها در سطوح ملی و استانی، اطلاع رسانی دقیق رسانه‌ها با اعلان هشدار‌های بهنگام و سعی حداکثری دولت برای ارائه خدمات اداری به مردم از طریق سامانه‌های الکترونیک عنوان کرد و افزود: از اکثریت مردم شریف ایران که در خانه مانده و با لغو سفرهایشان، هشدار‌های مراکز بهداشتی را رعایت کرده اند، تشکر و قدرددانی می‌کنم و امیدوارم که سایر افراد نیز برای حفظ سلامتی خود و جامعه با عموم مردم همراه شوند. همچنین از دولت می‌خواهم که سعی حداکثری خود را در ارائه خدمات اداری از طریق سامانه‌های الکترونیک به مردم بکار گیرد.

لاریجانی با بیان این که تدابیری نیز برای جبران افت کسب و کار‌ها در سطح ملی اندیشیده شده است، گفت: پس از جمع بندی و با جلب نظر نمایندگان بخش خصوصی، نتایج این اقدامات به اطلاع عموم خواهد رسید.

لاریجانی همچنین از رسانه ملی خواست تا با تولید برنامه‌های جذاب و پرکشش، در خانه ماندن مردم را آسان کرده و حضور طولانی مدت اعضای خانواده در خانه‌ها را از ملال و یکنواختی بزداید.

رییس مجلس شورای اسلامی در پایان ابراز امیدواری کرد که این بیماری هر چه زودتر از کشور رخت بربندد و از خداوند، شفای عاجل مبتلایان این بیماری، رحمت و مغفرت درگذشتگان از آن و صبر و شکیبایی خانواده هایشان را خواستار شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: علی لاریجانی مجلس شورای اسلامی ویروس کرونا بیماری کرونا مجلس شورای اسلامی اکثریت مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۸۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراهای شهر تنها شورای شهرداری نباشند

فرماندار شهرستان میرآباد گفت: شوراهای شهر نباید تنها شورای شهرداری باشند بلکه باید در تمام جنبه‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی فعال باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حسین خضری، امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ در آئین تجلیل از شوراهای اسلامی شهر میرآباد اظهار کرد: خدمت کردن با عشق، اخلاص و بدون منت به مردم سرلوحه همه کارهای شوراها و مسئولان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در هیچ کجای دنیا، مردمانی نظیر مردم این شهرستان وجود ندارد و لایق و شایسته بهترین خدمات هستند، افزود: خدمت کردن با عشق، اخلاص و بدون منت به مردم سرلوحه همه کارهای شوراها و مسئولان قرار گیرد.

فرماندار شهرستان میرآباد با اشاره به اینکه تأسیس نهاد مردمی شوراها یکی از برکات ارزشمند انقلاب اسلامی است تا مردم در فرآیند اداره امور جامعه نقش و مشارکت بیشتری داشته باشند، گفت: شوراهای اسلامی به عنوان نهادی برآمده از رأی مستقیم مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

خضری با تاکید به تعامل و مشارکت آگاهانه شوراهای اسلامی شهر و روستا با مسئولان اجرایی در شهرستان در جهت تحقق سیاست‌های دولت مردمی سیزدهم و گره‌گشائی از مشکلات مردم ادامه داد: تعامل سازنده به یقین راه‌گشا و بنیادین خواهد بود و می‌تواند زمینه را برای توسعه و پیشرفت شهرستان فراهم کند.

وی با تقدیر از اقدامات انجام شده در این دوره شورا نظیر آغاز احداث کمربندی، روکش آسفالت خیابان امام، ساماندهی پارک راهیان نور، زیباسازی شهر و نصب دوربین‌های پایشی گفت: امیدواریم در زمان باقیمانده کارهای نیمه‌تمام به اتمام برسد و پروژه‌های دیگری که ضروری است، شروع شود.

خضری خاطرنشان کرد: از اعضای شورای اسلامی شهرها و روستاها می‌خواهیم که نسبت به نقش نظارتی خود به عنوان وظیفه اصلی اهتمام جدی داشته باشند و شوراهای شهر نباید تنها شورای شهرداری باشند، بلکه باید در تمام جنبه‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی فعال باشند.

کد خبر 749039

دیگر خبرها

  • شورای روستا یک نهاد مردم سالاری است
  • ۱۰۰نفر از منتخبان مجلس دوازدهم خواهان تشکیل فراکسیون اکثریت
  • حضور مردم در امر اقتصاد راهگشا است + فیلم
  • پیش‌نویس لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی با ۵۵ ماده تدوین شد/ اعلام آمادگی نمایندگان خانه ملت برای حمایت از نخبگان
  • شوراها رکن مردم سالاری و از برکات نظام اسلامی هستند
  • شرط موفقیت تیم ملی فوتسال در جام‌جهانی/ جلسه با تاج برای ماندن
  • قدردانی سردار رادان از مجلس
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس
  • راز عبور شورای شهر قشم از محدودیت منابع
  • شوراهای شهر تنها شورای شهرداری نباشند