Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد نادربیگی گفت: در پی تولید و توزیع مقادیر زیادی الکل‌های دست ساز غیرمجاز در سطح استان البرز و رواج این باور غلط در برخی از افراد جامعه که با خوردن الکل می‌توان در مقابل ویروس کرونا خود را مصون کرد متأسفانه منجر به فوت ۱۵ نفر و مصدومیت چند نفر از شهروندان شد.

وی گفت: در راستای تأمین امنیت روانی جامعه اقدامات ویژه ای از سوی کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان برای شناسایی عوامل توزیع و فروش این الکل‌های تقلبی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: با انجام تحقیقات گسترده پلیسی، در نهایت سه نفر از عوامل تولید و توزیع کنندگان الکل‌های دست ساز غیرمجاز در شهرهای کرج و ساوجبلاغ شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی طی چندین عملیات غافلگیرانه پلیسی دستگیر و از آنها ۵۸ بطری ۶۰۰ سی سی با مارک الکل طبی آماده توزیع، ۷۰ بطری خالی و چندین دستگاه بسته بندی الکل‌های تقلبی کشف شد.

سرهنگ نادربیگی افزود: متهمان دستگیر شده در بازجویی‌های تکمیلی اعتراف کردند که مواد اولیه ضد عفونی کننده را از شخصی در شهرستان اشتهارد خریداری کرده اند که نامبرده نیز بلافاصله دستگیر و از مخفیگاه وی ۴۰ لیتر مواد اولیه تهیه الکل غیرمجاز کشف شد.

وی گفت: الکل‌های کشف شده برای بررسی میزان و نوع مواد به کار گیری شده به اداره تشخیص هویت این پلیس ارسال و نتیجه تحقیقات متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان البرز الکل تشخیص هویت فوت مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۰۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ حفار غیرمجاز در منطقه تاریخی ارومیه دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، بهروز محبی در این زمینه افزود: پس از کسب گزارش هایی مبنی بر انجام حفاری غیرمجاز در منطقه تاریخی مغاطیلوی ارومیه، این موضوع به‌صورت نامحسوس و شبانه‌روزی توسط تیم‌های اطلاعاتی فرماندهی انتظامی پاسگاه بخش انزل و واحد اطلاعات یگان حفاظت میراث‌فرهنگی استان مورد رصد قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در یک عملیات منسجم و مشترک با فرماندهی انتظامی پاسگاه بخش انزل قوشچی ارومیه باند بزرگ و حرفه‌ای حفاران غیر مجاز حین برداشت آثار تاریخی و فرهنگی در منطقه تاریخی مغاطیلو معروف به «ماوارا» دستگیر شدند.

سرپرست یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی ادامه داد: در این عملیات علاوه بر دستگیری ۱۰ حفار غیرمجاز، سه دستگاه خودرو، آلات و ادوات تخریب گران آثار تاریخی از قبیل موتور برق، بتن‌کن، بیل و کلنگ کشف و ضبط شد.

سال گذشته نیز ۳۴ باند حفاری و قاچاق اموال تاریخی منهدم و اعضای آن دستگیر شده بودند

کد خبر 6092604

دیگر خبرها

  • پزشکان قلابی طب سنتی در رشت دستگیر شدند
  • تخریب ۱۲ ویلای غیرمجاز در چهارباغ البرز
  • بنوش و بمیر!
  • از پلمب کارگاه مواد شوینده تا سرقت از باغ ویلاهای مشهد
  • علائمی که نشان می‌دهد که مشروب تقلبی مصرف کرده‌اید
  • استاندار تهران: اتباع غیرمجاز دستگیر و از کشور خارج شوند
  • ۳۰ تُن مکمل و افزودنی‌های غیرمجاز دامی در پردیس کشف شد
  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • این علائم نشان می‌دهد که مشروب تقلبی مصرف کرده‌اید
  • ۱۰ حفار غیرمجاز در منطقه تاریخی ارومیه دستگیر شدند