Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/بوشهر رئیس اتاق اصناف مرکز استان بوشهر ضمن تقدیر از کسبه و بازاریان بوشهر که در هفته های اخیر واحدهای صنفی خود را تعطیل کرده بودند، گفت: از متصدیان عزیز واحدهای صنفی می خواهیم که مجددا واحدهای صنفی خود را تعطیل کرده و مانع ازدحام جمعیت در بازار شوند.

مصطفی گراشی با بیان اینکه بازاریان  با عدم بازگشایی واحدهای صنفی خود مانع حمله گسترده ویروس کرونا به هم استانی های خود شوند، ادامه داد: از سخنرانی دیروز رییس جمهور محترم در سطح جامعه این گونه برداشت شد که واحدهای صنفی باید بازگشایی کنند اما سخنان کارشناسی مدیران بهداشت استان حاکی از آن است که وضعیت کرونا می تواند در استان بوشهر جهش کرده و تعداد زیادی از هم استانی ها را درگیر این بیماری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: از همکاران عزیزم می خواهم که با ازخودگذشتگی باعث قطع زنجیره انتقال این بیماری شوند.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان بوشهر خطاب به مردم هم گفت: زمان خرید در طول سال بسیار زیاد است، اتاق اصناف مرکز استان با متصدیان مدیریت شهری در حال رایزنی برای برپایی بزرگترین جشنواره فروش و جشن های گسترده در بازار بعد از فروکش کردن کرونا است به همین دلیل از شما عزیزان می خواهم خرید خود را در زمان برپایی آن جشنواره انجام دهید.

به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف مرکز استان بوشهر، گراشی تاکید کرد: از آنجا که اماکن عمومی سرپوشیده از جمله مراکز نشر گسترده ویروس کرونا هستند همچنان از بازاریان عزیزی که در مجتمع های تجاری فعالیت می کنند درخواست دارم که فعالیت صنفی خود را به حالت تعطیل درآورند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: از متصدیان محترم واحدهای صنفی که مایحتاج ضروری مردم را تامین می کنند هم درخواست می کنیم که با رعایت کامل موازین بهداشتی اقدام به کار و کسب کنند.

این مسئول تصریح کرد: از اعضای اتحادیه های محترم طلا و جواهر و مشاورین املاک که بعد از اعلام بازگشایی بازار اعلام کردند همچنان واحدهای صنفی خود را بازگشایی نمی کنند تا ویروس کرونا در جامعه بیشتر منتشر نشود تشکر می کنم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس بازاریان اصناف استانی اقتصادی استان بوشهر ویروس کرونا تعطيلي اتاق اصناف مرکز استان واحدهای صنفی خود استان بوشهر صنفی خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۰۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴/۵ میلیارد ریال مواد غذایی احتکاری در کاشمر

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر امروز گفت: مواد غذایی احتکار شده و قاچاق به ارزش بیش از چهار و نیم میلیارد ریال از یک واحد صنفی در شهر کاشمر کشف شد.   سرهنگ حسن مشهدی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت در بازرسی از این واحد صنفی موادغذایی، کالای احتکار شده را کشف کردند.   وی گفت: کالاهای احتکارشده در این واحد صنفی برنج، قند بسته بندی، روغن و مواد شوینده بود و در این رابطه یک متهم به مراجع قضایی معرفی شد.   فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر اظهار کرد: مالکان واحدهای صنفی مکلفند فهرست کالاهای موجود در انبارهای خود را در سامانه جامع تجارت و سامانه جامع انبارهای اداره صمت شهرستان ثبت کنند.   مرکز شهرستان کاشمر در ۲۳۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • کشف ۴/۵ میلیارد ریال مواد غذایی احتکاری در کاشمر
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • تعطیلی واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • تلاش برای ایجاد، احیاء، انسجام‌بخشی و توانمندسازی واحدهای روابط عمومی بخش خصوصی
  • پلمب واحد‌های صنفی متخلف در کازرون