Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-04@06:37:38 GMT

تعیین نحوه افزایش حقوق‌هادرسال99

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۹۰۷۷۷

یک عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۹۹ از اصلاحات این کمیسیون در لایحه بودجه برای رفع ایراد شورای نگهبان خبر داد و گفت که بر این اساس حداقل حقوق در سال آینده با احتساب تفاوت تطبیق به ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان خواهد رسید. ناطقان: محمد خدابخشی اظهار کرد: در پی ایرادات شورای نگهبان به مصوبات بودجه کمیسیون تلفیق بعدازظهر امروز تشکیل جلسه داد و آن چه نهایی شد این بود که تمام افرادی که زیر ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان حقوق می‌گیرند، افزایش ۱۵ درصدی در حقوق‌هایشان اعمال خواهد شد و بعد از آن مبلغی تحت عنوان تفاوت تطبیق به آنها اضافه می‌شود تا حقوق این افراد به ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین حداقل حقوق در سال آینده با احتساب تفاوت تطبیق ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان خواهد بود.

وی افزود: بر اساس این مصوبه کسانی که بین ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان تا شش میلیون تومان حقوق می‌گیرند، در سال آینده ۱۵ درصد افزایش حقوق خواهند داشت و ضریب افزایش دیگری هم برای آنها پیش‌بینی شده که اختیار آن با سازمان برنامه و بودجه خواهد بود.

این عضو کمیسیون تلفیق همچنین گفت که بر اساس این مصوبه حقوق‌های بالای شش میلیون تومان در سال آینده مشمول ۱۵ درصد افزایش خواهد شد.

خدابخشی همچنین یادآور شد: شورای نگهبان با استناد به سیاست‌های کلی به مصوبه قبلی مجلس درباره واردات خودروهای سواری و ماشین‌آلات راهسازی از خارج ایراد گرفته بود که کمیسیون تلفیق برای تامین نظر شورای نگهبان این بند را از بودجه حذف کرد.

وی در پایان گفت: پس از اصلاح مصوبات بودجه برای تامین نظر شورای نگهبان منتظر اعلام مجدد این شورا درباره مصوبات جدید تلفیق هستیم. منبع: ایسنا برچسب ها: افزایش حقوق ها ، سال99 ، تعیین افزایش حقوق

منبع: ناطقان

کلیدواژه: افزایش حقوق ها سال99 تعیین افزایش حقوق ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان کمیسیون تلفیق شورای نگهبان سال آینده افزایش حقوق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۰۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین ۳۵ شعبه دیوان عدالت اداری برای احقاق حق کارگران

حجت‌الاسلام " حکمت علی مظفری " روز پنجشنبه در جمع مدیران استان بوشهر اظهار کرد: تنها در یک شعبه از این حوزه ۱۵ قاضی برجسته مسائل و مشکلات حوزه کار و کارگری به‌صورت تخصصی دنبال می‌کنند.

وی افزود: باتوجه به اینکه حمایت از مردم از شرایط لاینفک استمرار حاکمیت نظام اسلامی است این حمایت مستلزم رضایتمندی مردم است که مسئولان باید در راستای آرمان امام راحل، شهدای گرانقدر، رهبر معظم انقلاب اسلامی توجه ویژه به تحقق مطالبات و درخواست‌های مردم کنند.

رییس دیوان عدالت اداری تصریح کرد: توجه به مردم و مردم‌داری با اخلاص و بی‌منت یک فرصت مهم برای خدمتگزاری مسئولان به مردم است و مدیران برای تحقق حقوق مردم از هیچ کوششی نباید فروگذاری کنند.

مظفری با اشاره به تخصیص ۲ اصل از قانون اساسی به مجموعه دیوان عدالت اداری یادآورشد: دیوان عدالت اداری بعنوان مولد انقلاب به شکایت مردم از دستگاه‌های اداری و اجرایی رسیدگی می‌کند.

وی گفت: پیشگیری از جرایم و تعامل با دستگاه‌های اداری و اجرایی از دیگر رسالت‌های دیوان عدالت اداری است.

مظفری ادامه داد: برای رسیدگی به حقوق کارگر ۲۱ کارگروه تخصصی در دیوان عدالت اداری تشکیل شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۰ درصدی اعتبار شهرداری گنبدکاووس
  • آینده سرخابی‌ها با تعیین نحوه مدیریت ترسیم می‌شود
  • مجلس حقوق کارگر را بر مبنای نرخ تورم تعیین کند
  • عدم تصویب جداول بودجه مانعی برای بحث پرداخت تسهیلات ایجاد نمی‌کند
  • دور دوم انتخابات بسیار تعیین‌کننده است/ لزوم اصلاح ساختار بودجه
  • تعیین ۳۵ شعبه دیوان عدالت اداری برای احقاق حق کارگران
  • اخبار سیاسی ۱۲ اردیبهشت؛دیدار معلمان با رهبر انقلاب/افزایش ۳۵درصدی حقوق حداقل‌بگیران بازنشستگان
  • بودجه امسال شورای شهر اراک ۶ هزار میلیارد تومان هدفگذاری شد
  • ابراز نگرانی کمیسر عالی‌ حقوق بشر سازمان ملل از نحوه برخورد با دانشجویان معترض
  • بازنگری در بودجه دانشگاه‌ها؛ طرح جمهوریخواهان برای فشار به دانشجویان ضدصهیونیستی