Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، کارمند رتبه ۱۵ مهدی نعمایی با اشاره به اینکه پیشگیری از حوادث، هدف اصلی پلیس در چهارشنبه آخرسال است، گفت: این نیرو آمادگی کامل به منظور برقراری نظم و امنیت در این روز را دارد.

او، حفظ امنیت و آسایش شهروندان را دغدغه پلیس خدمتگزار برشمرد و افزود: هر ساله عده‌ای از افراد معلوم الحال به بهانه برگزاری مراسم سنتی و دیرینه چهارشنبه آخر سال با استفاده از مواد محترقه و آتش زا و غیر استاندارد ضمن ایجاد مزاحمت‌های مختلف برای مردم گا‌ها جان خود را نیز هزینه نادانی و جهالت خود می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه همیشه بر افروختن آتش در دست ما بوده، اما اطفای آن در اختیار مان نیست و امکان سرایت آن به منزل و اتومبیل وجود دارد، تصریح کرد: مواد منفجره حتی در جیب افراد بر اثر گرما یا اصطکاک ایجاد انفجار و اشتعال می‌کنند و آثار سوختگی و نقص عضو افراد در بسیاری موارد غیر قابل جبران است و گا‌ها سیمای دلنشین افراد را غیر قابل تحمل می‌کند.

رئیس اداره آموزش همگانی و مشارکت عمومی معاونت اجتماعی پلیس فارس اظهار داشت: تجربه تلخ حوادث سال‌های گذشته در مراسم چهارشنبه پایان سال، همواره موجب دغدغه و نگرانی خانواده‌ها در آستانه ایام نوروز است و برخورد قاطعانه با معدود افرادی که با رفتار‌های غیر قانونی، ناهنجار و پر خطر، ایجاد راه بندان، مزاحمت و پرتاب مواد محترقه و آتش زا نظم و امنیت عمومی شهر‌ها را مختل می‌کنند، مطالبه به حق مردم از متولیان برقراری نظم و امنیت است که پلیس با جدیت برابر قانون با آنان برخورد می‌کند.

نعمایی، مشارکت مردم با پلیس در برقراری نظم و امنیت را ستودنی دانست و افزود: مطالبه به حق مردم از پلیس، برقراری نظم و امنیت در جامعه است و نیروی انتظامی با تمام توان آماده خدمات رسانی و تامین آسایش و امنیت مردم است.

او با بیان اینکه والدین در پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخرسال نقش مهمی دارند و باید کودکان و نوجوانان خود را با خطر‌های آتش بازی آشنا کنند، عنوان داشت: مردم عزیز استان چنانچه اطلاعاتی در خصوص فروشندگان مواد محترقه غیرمجاز و خطرناک دارند، موضوع را سریعاً از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس فارس چهارشنبه سوری حوادث و انتظامی برقراری نظم و امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۲۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ نفر عوامل نزاع در پارک گوللر باغی ارومیه دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سامان غنی زاده در این خصوص اظهار کرد: در پی وقوع نزاع و درگیری افرادی در پارک گوللر باغی ارومیه که موجب ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان شده بود، موضوع به طور ویژه در دستور کار اطلاعاتی مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با اشراف اطلاعاتی، بررسی‌های همه جانبه و تحقیقات پلیس، این افراد که با یکدیگر درگیر شده بودند، شناسایی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی افزود: هفت متهم اصلی طی یک عملیات منسجم و مقتدرانه پلیس دستگیر و به مقر پلیس هدایت شدند.

سرهنگ غنی زاده ادامه داد: متهمان پس از تشکیل پرونده با صدور حکم قضائی روانه زندان شدند.

وی به هنجار شکنان هشدار داد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و در این راستا پلیس با افرادی که بخواهند امنیت و آرامش مردم را خدشه دار کنند به شدت برخورد خواهد کرد.

کد خبر 6090763

دیگر خبرها

  • در دیدار فرمانده تیپ ویژه تهران با رییس کل حراست وزارت ورزش مطرح شد؛ نصب دوربین های هوشمند پلیس در ورزشگاه ها
  • نصب دوربین‌های هوشمند پلیس در ورزشگاه‌ها برای تامین امنیت
  • برقراری و تامین امنیت ورزشگاه‌ها با استفاده از دوربین‌های هوشمند پلیس
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • کارگروه ویژه پیشگیری از طلاق در راور تشکیل شد
  • ۷ نفر عوامل نزاع در پارک گوللر باغی ارومیه دستگیر شدند
  • اجرای ناقص و ناتمام قوانین یکی از اشکال‌های قانون‌گذاری است
  • تاکید استاندار بر پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی دانش آموزی
  • سمن‌ها و گروه‌های مردمی بر حوزه دانش آموزان تمرکز کنند
  • تلاش راهداران خراسان جنوبی برای برقراری ارتباط ایمن ۳۵۰ روستا