Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-08@11:03:44 GMT

دریافتی گروه‌های ۳یارانه‌ای چقدر است؟

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۹۲۷۱۹

دریافتی گروه‌های ۳یارانه‌ای چقدر است؟

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، از ماه جاری به مدت چهار ماه قرار شده تا دولت در قالب بسته حمایتی جبران آسیب ناشی از کرونا، به حساب حدود سه میلیون نفر در بین خانوارهای یارانه بگیری که حداقل درآمد دارند، مبلغی بین ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان در ماه واریز کند.

بر این اساس پرداختی برای خانوار تک نفره ۲۰۰ هزار تومان، دو نفره ۳۰۰ هزار تومان، سه نفره ۴۰۰ هزار تومان، چهار نفره ۵۰۰ هزار و پنج نفره و بالاتر ۶۰۰ هزار تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کنار این بسته حماینی، از آبانماه و با اصلاح قیمت بنزین، ماهانه حدود ۱۹ میلیون خانوار از بین یارانه بگیران گزینش شده که به آنها نیز از محل درآمد ناشی از افزایش قیمت بنزین در دهم هر ماه مبلغی تحت عنوان کمک معیشتی پرداخت می‌شود.

کمک‌های معیشتی نیز به تناسب بعد افراد خانوار پرداخت‌ خواهد شد؛ به‌گونه‌ای که برای خانوارهای تک‌نفره ۵۵ هزار تومان، دو نفره ۱۰۳ هزار تومان، سه نفره ۱۳۸ هزار تومان، چهارنفره ۱۷۲ هزار تومان و پنج نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان واریز انجام می‌شود.

از سوی دیگر مبلغ ثابت ۴۵ هزار ۵۰۰ تومان به ازای هر یارانه بگیر در هر ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود که در مجموع حدود ۷۸ میلیون نفر هستند.

 در این شرایط بخشی از یارانه بگیران سه گروه دریافتی در ماه خواهند داشت که شامل بسته حمایتی کرونا، کمک معیشتی و یارانه نقدی خواهد بود.

محاسبات نشان می دهد که دریافتی ماهانه گروهی که سه یارانه را دریافت می‌کنند در ماه اینگونه است که برای خانوار تک نفره ۳۰۰ هزار و ۵۰۰ تومان، دو نفره ۳۹۴ هزار تومان، سه نفره ۶۷۴ هزار و ۵۰۰ تومان، چهار نفره ۸۵۴ هزار تومان و پنج نفره یک میلیون و ۳۲ هزار و ۵۰۰ تومان و برای خانوار به تعداد بالاتر نیز رقم یارانه نقدی به ازای هر نفر محاسبه می شود.

بسته حمایتی کرونا تا چهار ماه پرداخت می شود و خانوارهای مشمول در این مدت سه یارانه می‌گیرند. قرار بر این است که اولین بسته نیز ساعت ۲۴ روز سه شنبه همزمان با ۲۷ اسفند به حساب سرپرستان خانوار و همان حساب یارانه واریز شود.

همچنین کمک معیشتی دهم و یارانه نقدی نیز بیستم هر ماه به حساب یارانه واریز می شود.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بسته حمایتی کرونا کمک معیشتی کمک معیشتی یارانه معیشتی کمک هزینه معیشتی یارانه معیشتی واریز کمک معیشتی دولت ثبت نام کمک معیشتی سایت کمک معیشتی سامانه کمک معیشتی کد کمک معیشتی واریز کمک معیشتی بهمن کمک معیشتی دولت به مردم اعتراض به کمک معیشتی پیگیری کمک معیشتی ثبت نام کمک هزینه معیشتی ثبت نام معیشتی یارانه واریز یارانه معیشتی بهمن یارانه معیشتی اعتراض سامانه یارانه معیشتی سایت یارانه معیشتی یارانه حمایتی معیشتی یارانه معیشتی دولت یارانه معیشتی بهمن ماه کمک معیشتی بهمن ماه واریز کمک معیشتی اسفند واریز یارانه معیشتی اسفند برای خانوار هزار تومان ۵۰۰ تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۲۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت فیدلیتی در بازار امروز ۱۹ اردیبشهت ۱۴۰۳

قیمت مدل‌های مختلف فیدلیتی تغییر کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، قیمت فیدلیتی پرایم هفت نفره مدل ۱۴۰۳ در بازار با کاهش ۱۵ میلیون تومانی ۲ میلیارد و ۲۰ میلیون تومان شد.

فیدلیتی هفت نفره مدل ۱۴۰۲ نیز با افت ۱۵ میلیونی به ۱ میلیارد و ۹۷۰ میلیون تومان رسید.

همچنین قیمت فیدلیتی پنج نفره مدل ۱۴۰۳ در بازار با کاهش ۲۵ میلیونی ۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان شد.

مدل ۱۴۰۲ فیدلیتی پرایم ۵ نفره نیز ۱ میلیارد و ۸۴۰ میلیون تومان شد که کاهش ۲۵ میلیونی در یک هفته اخیر داشت.

فیدلیتی پرستیژ ۵ نفره مدل ۱۴۰۳ در بازار ۲ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان قیمت خورد که رشد ۹۰ میلیونی در یک هفته اخیر داشته است؛ و قیمت فیدلیتی پرستیژ ۷ نفره ۱۴۰۳ در بازار ۲ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان شد که در هفت روز اخیر رشد ۱۰۰ میلیونی داشته است.

همچنین قیمت فیدلیتی پرایم هفت نفره در کارخانه ۱ میلیارد و ۳۴۷ میلیون تومان بوده است. قیمت کارخانه فیدلیتی ۵ نفره نیز ۱ میلیارد و ۳۴۲ میلیون تومان بوده است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع فیدلیتی در بازار آزاد تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • قیمت فیدلیتی در بازار امروز ۱۹ اردیبشهت ۱۴۰۳
  • واریز مستمری ۲۹ هزار خانوار کمیته امداد البرز
  • سازمان لیگ با درآمد میلیاردی جرایم انضباطی چه می‌کند؟
  • طرح فجرانه کالابرگ تا جمعه تمدید شد
  • اختصاص ۱۷ هزار تن قیر رایگان به شهرداری‌های استان زنجان
  • مهلت دریافت کالابرگ طرح فجرانه نوبت سوم تا جمعه تمدید شد
  • نرخ جدید نان «آزادپز» در کردستان اعلام شد
  • یک آموزگار هدایای دریافتی روز معلم را به کودکان سرطانی اهدا کرد
  • فردا آخرین مهلت دریافت مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ است
  • ادعای عجیب مورایس درباره لیست تیم ملی فوتبال + جداول