Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی حق شناس با اشاره چهارشنبه آخر سال، اظهار کرد: از تمامی مردم استان خصوصاً جوانان می خواهم با در خانه ماندن مردم زحمات کادر درمانی استان را در چهارشنبه آخر سال کاهش دهند.

وی افزود: اگر چنانچه مردم در چهارشنبه آخر سال رعایت لازم را نداشته باشند و احیاناً نیاز به خدمات درمانی پیدا کنند، به بیمارستان ها مراجعه خواهند کرد، در حالی که مراکز درمانی استان به شدت درگیر بیماران مبتلا به کرونا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حق شناس گفت: کادر درمانی استان طی یک ماه گذشته در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا قرار دارند و امیدوارم مردم چهارشنبه آخر سال را در خانه های خود و در کنار خانواده سپری کنند تا بار مضاعفی را بر سیستم درمانی استان تحمیل نکنند.

وی بیان کرد: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا بسیاری از مراسم همچون گذشته نخواهد بود و بر این باوریم که مردم فهیم استان برای حفظ سلامتی خود، خانواده و دیگر هم وطنان دید و بازدید های مرسوم را نخواهند داشت و از سفر پرهیز خواهند کرد تا هر سریعتر زنجیره انتقال این ویروس منقطع و گذر از این بحران تسریع شود.

کد خبر 4880444

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری گلستان گرگان هادی حق شناس ویروس کرونا بوشهر ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا ایلام گرگان شهرکرد ماسک طبی احتکار قزوین شیراز استانداری سمنان زاهدان مشهد چهارشنبه آخر سال درمانی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۳۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه کمیته تخصصی اعزام و اسکان ستاد مرکزی راهیان نور با موضوع هماهنگی های ستادی و برنامه ریزی اجرایی اولیه اعزام و اسکان کاروان های راهیان نور غرب و شمالغرب سال ۱۴۰۳ و ارایه گزارش عملکرد قرارگاه های حاضر از فعالیت های ایام اوج راهیان نور با حضور سردار مجید سوری ریاست جانشین و دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج و سرهنگ پاسدار روح الله محمد حسین زاده دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور برگزار شد.

در ابتدای این نشست سردار سوری گفت: راهیان نور غرب و شمالغرب از ۱ مرداد آغاز و تا پایان شهریور نیز ادامه دارد. تعداد زائرین نسبت به سال گذشته از رشد دو برابری برخوردار است، به همین دلیل باید آمادگی کامل و پشتیبانی همه جانبه داشته باشیم.

سرهنگ محمد حسین زاده در ادامه این نشست گفت: حل مشکلات زیر ساختی یادمان های جنوب کشور یکی از اولویت های اصلی است که باید با پای کار آمدن دستگاه های اجرایی انجام شود.

کد خبر 6093303 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • آغاز اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد
  • افزایش استعفای دسته جمعی پرستاران / سلامت مردم در خطر است
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • زیرساخت‌های درمانی مرکز استان سمنان نیازمند توسعه
  • افزایش استعفای پرستاران سلامت مردم را نشانه گرفته است
  • زحمات کارگران در حوزه اقتصادی پشتوانه ایران در حوزه امنیتی و دفاعی خواهد بود
  • جایگزینی یک‌سوم آب مصرفی صنایع یزد با آب نامتعارف
  • ممنوعیت فروش لباس‌های نامتعارف در واحد‌های تجاری