Web Analytics Made Easy - Statcounter

جعفر گنج خانلو از برگزاری مسابقه بزرگ نصر ویژه دانش آموزان و خانواده‌‌ها خبر داد و گفت: این مسابقه به صورت غیرحضوری و در فضای مجازی برگزار می شود.

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان گفت: به همت معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، مسابقه بزرگ نصر ویژه دانش آموزان و خانواده‌ها را در فضای مجازی به صورت غیرحضوری برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جعفر گنج خانلو ادامه داد: این مسابقه در رشته‌های تلاوت تقلیدی، اذان، خطبه خوانی، خوانش و نمایش قصه‌های معصومین، صحیح خوانی نماز، حفظ جز 30 قرآن کریم، بازی‌های قرآنی، مجری‌گری محافل قرآنی، مکبری نماز‌و دعا خوانی است ودانش آموزان برای شرکت در این مسابقات می‌توانند فایل‌های مورد نیاز خود را از سامانه serat.pt.medu.ir دریافت و در مسابقه شرکت کنند.

 

به گفته وی، مهلت شرکت در مسابقه و ارسال آثار 20 اسفند امسال تا 15 فروردین سال 99 است؛ همچنین مراسم قرعه کشی و اعلام نتایج در روز 21 فروردین 1399 مصادف با میلاد حضرت مهدی (عج) خواهد بود.

 

این مقام مسئول افزود: علاقمندان می‌توانند برای ارسال آثار نیز به شماره 09029187145  که در همه پیام رسان‌ها صفحه مجازی دارد، پیام داده و فایل ضبط شده را در این صفحه بارگذاری کنند.

 

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان افزود: ارتباط با دبیرخانه طرح مسابقه بزرگ نصر ویژه دانش آموزان و خانواده‌ها در فضای مجازی مستقردر اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با رایانامه naser1399@iran.ir امکان پذیر است.

پایان پیام/693

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسابقه نصر آموزش و پرورش استان زنجان ویژه دانش آموزان و خانواده فضای مجازی آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۳۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کلاسهای آموزش محیط زیست در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، رئیس اداره پارک ملی دریاچه ارومیه گفت: به مناسبت گرامیداشت روز جهانی زمین پاک با شعار امسال"مشارکت مردم ایران در برابر پلاستیک، نجات زمین" آموزشهای زیست محیطی برای دانش آموزان مدرسه  بهگامان شهرستان ارومیه برگزار شد.

مرتضی داودی گفت: در راستای فرهنگ سازی و اشاعه فرهنگ زیست محیطی در بین دانش آموزان با همکاری اداره آموزش و پرورش در هفته زمین پاک برنامه های زیست محیطی در مدارس برگزار می شود .

 وی افزود: مدیریت پسماند، تفکیک از مبدا ، بازیافت، خطرات پلاستیک و کیسه های پلاستیکی از جمله موضوعاتی است که در این کلاسهای آموزشی به برای دانش آموزان ارائه می شود.

دیگر خبرها

  • جشنواره نوآوری و فناوری دانش آموزی در تبریز برگزار می شود
  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • نظام آموزشی اردستان، معاونت آموزشی و پرورشی ندارد
  • برگزاری کلاسهای آموزش محیط زیست در ارومیه
  • جشنواره فناوری و نوآوری دانش‌آموزی رینوفست ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • ۵۰ حوزه امتحان نهایی در استان سمنان تجهیز شده است
  • نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزان درآمل برگزار شد
  • ۱۴۰هزار دانش آموز در امتحانات نهایی خوزستان شرکت می‌کنند
  • آغاز ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی دانش‌آموزان
  • برگزاری نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزی درآمل