Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم فرمانده سپاه شاهرود در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، با اشاره به توزیع ۱۵۰۰ سبد کالا حمایتی بین خانوار‌های نیازمند شاهرود با عنوان عیدانه حاج قاسم گفت: این اقدام به همت قرارگاه شهید شاطری محلات اسلامی سپاه ناحیه شاهرود و مشارکت بسیج سازندگی و شورای محلات اسلامی به مناسبت ایام عید نوروز بصورت تجمیعی با حضور امام جمعه شاهرود از کانون جوانان بسیج انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: این بسته‌های حمایتی در قالب مواد غذایی و بهداشتی با همکاری شورای محلات اسلامی و حوزه‌های بسیج مساجد و محلات بین اقشار نیازمند شهرستان توزیع گردید.

فرمانده سپاه شاهرود تصریح کرد: این بسته‌ها در قالب برنج، مرغ، میوه، شیرینی و مواد بهداشتی و ضدعفونی تهیه شده است که در شب عید کمک حال نیازمندان جامعه با توجه به شیوع بیماری کرونا و مشکلات معیشتی این قشر باشد.

سرهنگ پاسدار محمد حسین تقی‌پور فرمانده سپاه ناحیه دامغان نیز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، با اشاره به فعالیت‌های گسترده سپاه، بسیج و نیرو‌های مردمی شهرستان دامغان در امر پیشگیری از شیوع بیش از پیش ویروس کرونا به ویژه ضدعفونی معابر، اماکن عمومی و دولتی، بازار‌ها و غیره، تولید و توزیع ماسک و مواد ضدعفونی، گفت: با توجه به درگیری جامعه و بخش‌های مختلف با شیوع این بیماری و در آستانه سال جدید توجه به نیاز‌های اولیه و اساسی اقشار نیازمند و کم‌برخوردار شهرستان و آسیب از ویروس کرونا، مورد توجه قرار گرفته است.

او با بیان اینکه توزیع بسته‌های معیشتی در آستانه ایام سال نو از سوی ناحیه مقاومت بسیج دامغان در دو مرحله به تعداد ۴۸۰ و ۲۴۰ عدد در بین اقشار نیازمند و کم‌برخوردار انجام شده است، افزود: ارزش هر یک از این بسته‌های حمایتی دو میلیون ریال است.

سرهنگ تقی‌پور تصریح کرد: ۷۲۰ بسته معیشتی توزیع شده تاکنون از سوی سپاه ناحیه دامغان در بین اقشار نیازمند شامل اقلامی همچون برنج، چای، روغن مایع، ماکارونی، گوشت قرمز ،مرغ و غیره بوده است.

انتهای پیام / ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه پاسداران نوروز 99 ویروس کرونا بسته معیشتی اقشار نیازمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۴۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین

عادل شهرزاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در حاشیه این بازدید گفت : تولیدکنندگان فعال در بخش بسته بندی محصولات کشاورزی ، باید برای به روز کردن نوع خدمات خود تلاش کنند.

شهرزاد افزود: بسته بندی میوه از موضوعات مورد توجه در کشور چین، و یکی از مشکلات ما در کشور ، بویژه در هرمزگان است که به شدت به آن روبرو هستیم.

وی گفت : واحدهای صنعتی فعال استان در زمینه تولید سبدهای بسته بندی، توانمندی ارائه این شکل و نوع از بسته بندی را در هرمزگان دارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان افزود: از شیوه حمل و نقل ویژه میوه و تره بار این محل بازدید شد و می توانیم این روش را به عنوان یک الگو در استان اجرا کنیم.

خلیل قاسمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان نیز در این بازدید گفت: واحدهای سبدسازی و یونولیت سازی استان که در بازدید امروز ما را همراهی کرده بودند از نحوه بسته بندی میوه و تره بار ایده گرفتند.

قاسمی افزود : هرمزگان بعنوان استان مرزی، می تواند با اصلاحاتی در امر بسته بندی ویژه میوه و تره بار، به نتایج مطلوبی در امر صادرات غیرنفتی استان دست یابد. 

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • «مدرسی» فرمانده سپاه دامغان شد
  • یادواره ۵۲ شهید کارگر دامغان برگزار شد
  • فرمانده جدید سپاه دامغان معرفی شد
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • مسکن مهر دامغان نیازمند ۲ مدرسه است
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • شور و هیجان وصف ناشدنی در مسابقات کشتی نونهالان استان سمنان