Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانوان روستای آرنگوی بالای بخش سندرک شهرستان میناب دوشادوش مردان، احساس تکلیف کرده‌اند و با راه‌اندازی و تجهیز کارگاه خیاطی با رعایت همه موارد و دستورالعمل‌های بهداشتی به تولید ماسک، دستکش و لباس درمانی یک‌بار مصرف پرداخته‌اند تا که شاید گوشه‌ای از کمبوده‌ها را جبران کنند.

خبرگزاری فارس از سندرک - ابوذر احمدی: وقتی زنگ خطر شیوع ویروس «کرونا» در کشور به صدا در آمد و هشدارهای لازم به هم‌وطنان در این خصوص داده شد، بسیج عمومی برای پیشگیری و مبارزه با این ویروس به راه افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آنجائیکه که کشور در ابتدا آمادگی مقابله و رویارویی با این ویروس بیولوژیک‌نما را نداشت، خطرات جانی را برای پرستاران و پزشکان متعهد که در صفوف خط مقدم مبارزه هستند به‌همراه داشت چراکه از بیرون با تحریم‌هایی ظالمانه در خصوص واردات وسایل پیشگیری و درمانی مواجه بودیم و در داخل هم کمبودهای عمده‌ای به چشم می‌خورد و این کمبودها در اکثر بخش‌های دولتی علی‌الخصوص بیمارستان‌ها و مراکز درمانی بیشتر به چشم می‌خورد.

اینجا بود که دسته دسته جوانان برومند این سرزمین همان‌گونه که در سال‌های دفاع مقدس سنگرها را خالی نکردند و فوج فوج روانه میدان نبرد حق علیه باطل شدند امروز نیز در مقابله با این ویروس احساس تکلیف کردند و پا در میدان عمل گذاشتند و با روحیه و عزمی جهادی گوشه‌ای از کار را بر عهده گرفتند و این حرکات خودجوش و آتش به اختیار در شهر سندرک واقع در شرق هرمزگان نیز مشهود است.

در این مسیر جهادی، بانوان نیز جا نماندند و دوشادوش مردان، احساس تکلیف کرده‌اند و با راه‌اندازی و تجهیز کارگاه خیاطی با رعایت همه موارد و دستورالعمل‌های بهداشتی به تولید ماسک، دستکش و لباس درمانی یک‌بار مصرف پرداخته‌اند تا که شاید گوشه‌ای از کمبوده‌ها را جبران کنند.

این اقدام به همت خانم طیبه امینی یکی از کارآفرینان موفق منطقه با حمایت شورا، دهیار و جوانان بسیجی روستای «آرنگو بالا» از توابع بخش سندرک شهرستان میناب صورت پذیرفت.

طیبه امینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سندرک اظهار داشت: ابتدا لازم می‌دانم از تمامی کسانی که در برپایی این کارگاه سهمی داشته‌اند تقدیر و تشکر شود.

وی افزود: روزانه طی سه شیفت کاری دو هزار عدد ماسک، 200 عدد دستکش و 100 دست لباس یک‌بار مصرف مخصوص کادر درمانی شامل کلاه، پیراهن و شلوار در این کارگاه دوخته می‌شود.

این کارآفرین جهادی در ادامه گفت: این اقلام از دیروز به‌صورت رایگان در اختیار مرکز سلامت بخش، جوانان بسیجی جهت ضدعفونی سطح شهر و روستاهای اطراف و مردم عادی  قرار گرفت.

امینی در پایان اضافه کرد: تمامی این موارد با رعایت اصول بهداشتی صورت می‌گیرد و تا پایان ریشه‌کنی کامل این بیماری ادامه خواهد داشت.

عکس: مظفر خادمی

انتهای پیام/3264/ر

منبع: فارس

کلیدواژه: ویروس زنگ خطر آتش به اختیار بسیج هرمزگان سندرک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۴۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرآیند تولید شلنگ آب در یک کارگاه کوچک پاکستانی (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: روشی آسان و هوشمندانه برای اتصال دو شلنگ هم اندازه به یکدیگر (فیلم) نحوه اتصال راحت و سریع شلنگ به شیر آب (فیلم) چگونه دو شلنگ آب را به شکلی خلاقانه به یکدیگر وصل کنیم؟ (فیلم)

دیگر خبرها

  • دولت سیزدهم بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان متمرکز شده است
  • پلمب کارگاه غیرمجاز تولید فلافل غیربهداشتی در مهرشهر
  • تمرکز دولت بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان
  • رشد ۵۰ درصدی اجرای طرح طبقه بندی مشاغل برای عدالت مزدی
  • رشد ۵۰درصدی اجرای طرح طبقه بندی مشاغل برای عدالت مزدی
  • فرآیند تولید شلنگ آب در یک کارگاه کوچک پاکستانی (فیلم)
  • سفال کلپورگان هنری زیبا از بانوان سیستان وبلوچستان
  • دعوت از گروه‌های جهادی خراسان رضوی برای مشارکت بیشتر در طرح تحول روستایی
  • ارایه خدمات ۳۰ گروه جهادی به جامعه هدف در بوانات
  • ارائه خدمات توان بخشی در اردوی جهادی توان آوران در حاشیه شهر مشهد