Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش استان لرستان گفت: به‌منظور ارتقاء سطح کیفی اوقات فراغت به وجود آمده در ایام تعطیلات کرونایی مسابقه مجازی فرهنگی برای دانش آموزان و فرهنگیان استان لرستان طراحی شده است.

حجت‌الله مؤمنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، اظهار داشت: اداره کل آموزش‌وپرورش استان لرستان به‌منظور ارتقا ء سطح کیفی اوقات فراغت به وجود آمده  در ایام تعطیلات کرونایی مسابقه مجازی فرهنگی، هنری قرآنی، عترت و نماز را برای دانش آموزان و فرهنگیان استان لرستان طراحی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 وی بابیانة اینکه این مسابقات برای کلیه دانش آموزان و فرهنگیان در سراسر استان طراحی‌شده، افزود: دانش آموزان دختر و پسرمی توانند با توجه به علاقه‌مندی خود در رشته‌های مختلف به رقابت بپردازند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش استان لرستان بیان کرد: دانش آموزان و فرهنگیان می‌توانند در دو مسابقه‌ی مجازی بهار سلامتی ویژه فرهنگ و هنر و نوای امید ویژه قرآن عترت و نماز شرکت نماید و آثار خود را به دبیرخانه‌های این مسابقات ارسال نمایند.

مؤمنی با اشاره به اینکه در فراخوان مسابقه مجازی بهار سلامتی رشته‌های فرهنگی و هنری مختلفی وجود دارد، تصریح کرد: این رشته‌ها شامل تک‌خوانی – تک‌نوازی – شعر طنز – کاریکاتور – تهیه پوستر دیجیتالی کرونایی و در مسابقه نوای امید رشته‌هایی مانند قرائت تقلیدی – اذان – ترتیل قرآن – و مسابقه پیامکی ترجمه دعای هفتم صحیفه سجادیه طراحی‌شده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط به وجود آمده دانش آموزان و اولیا ء آنان زمان بیشتری را باهم سپری می‌کنند لذا تصمیم گرفته شد در کنار پیگیری فعالیت‌های آموزشی به‌منظور کشف استعدادهای دانش‌آموزی، پایین آوردن استرس ناشی از بیماری کرونا، بالا بردن سطح ارتباطی خانواده‌ها و فرزندان، این مسابقات طراحی شود.

 

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش استان لرستان گفت: آثار پس از دریافت داوری و از صاحبان آنان جهت راستی آزمایی و تشویق در زمان مناسب دعوت به عمل خواهد آمد.

مؤمنی در بخش پایانی صحبت‌ها خود اظهار داشت: مهلت ارسال آثار از 25 اسفند 98 آغاز و تا 31 فروردین ادامه خواهد داشت و نتایج مسابقات در نیمه دوم اردیبهشت اطلاع‌رسانی میَشود و به نحو شایسته از صاحبان 100 اثر تقدیر به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/85016

منبع: فارس

کلیدواژه: دانش آموزان استان لرستان آموزش فرهنگی آموزش وپرورش استان لرستان دانش آموزان و فرهنگیان مسابقه مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۴۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ملی سواد آبی در یزد ۳ ساله شد

به گزارش خبرگزاری مهر، جواد محجوبی با اشاره به برگزاری سومین دوره طرح سواد آبی در مدارس استان، اظهار کرد: طرح ملی دانش آموزی سواد آبی ویژه دانش‌آموزان پایه دهم و یازدهم دوره متوسطه در ۲۲۰ مدرسه سراسر استان برگزار شد.

وی ادامه داد: در این طرح مسابقات و نوآوری های مختلفی از جمله برگزاری مناظره‌های دانش‌آموزی بین ۲۷ هزار و ۴۰۰ دانش‌آموز دور دوم متوسطه برگزار شد و همچنین مسابقه "خبرنگار آب باشید" با توجه به فعالیت ۱۳ فصل اول کتاب انسان و محیط زیست در بین دانش آموزان پایه دهم و یازدهم برگزار شد.

رییس هیئت مدیره شرکت آب منطقه ای یزد، هدف از برگزاری طرح ملی سواد آبی را آموزش و فرهنگ‌سازی قشر آینده‌ساز و دانش آموزان در راستای استفاده صحیح از منابع آب و مدیریت مصرف آن دانست.

محجوبی بیان کرد: در طرح داناب برگزاری بازی‌های تیمی آنلاین و در طرح سواد آبی مسابقه مناظره دانش آموزی که از طرح‌های ابتکاری استان یزد هستند با موافقت شرکت مدیریت منابع آب در سال آینده به صورت ملی انجام خواهد شد.

وی افزود: همچنین در سال جاری کتاب انسان و محیط زیست از دروس مطرح در کنکور سراسری خواهد بود.

کد خبر 6097629

دیگر خبرها

  • ضرورت حفظ حرمت مراکز آموزشی، دانش‌آموزان و فرهنگیان
  • اژه‌ای: حرمت مراکز آموزشی، دانش‌آموزان، معلمان و فرهنگیان باید حفظ شود
  • حرمت مراکز آموزشی، دانش‌آموزان، معلمان و فرهنگیان، حتماً باید حفظ شود
  • اعزام ۱۲۱۰ زائر لرستانی به حج تمتع
  • ۱۲۱۰ زائر لرستانی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • طرح ملی سواد آبی در یزد ۳ ساله شد
  • طراحی سؤالات امتحانات نهایی فقط از کتب درسی است
  • قابل توجه دانش‌آموزان دهم، یازدهم و دوازدهم؛ سؤالاتی که در امتحان نهایی طرح می‌شود
  • تسهیل تأمین دارو و واکسن مورد نیاز دامداران و مرغداران لرستانی
  • چه نوع سؤالاتی در امتحان نهایی طرح می‌شود؟