Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مجید فصیحی هرندی دوشنبه شب در نشست خبری اظهار داشت: از خیریه‌های گمنام، کوثر و دیگر خیریه‌ها که خط تولید خود را به تولید ماسک تغییر داده‌اند تشکر می‌کنم.

وی بیان کرد: کادر درمانی، خط مقدم مقابله با بیماری کرونا هستند باید قدردان این کادر باشیم، تمهیدات لازم در خصوص تهیه ماسک برای این قشر از ضروریات بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای تأمین رفسنجان خواستار همکاری مردم در قطع زنجیره شیوع بیماری کرونا در این شهرستان شد و گفت: اگر مردم از تجمعات در شهر خودداری کنند در قطع زنجیره بیماری کرونا کمک شایانی خواهند کرد.

فصیحی هرندی تصریح کرد: براساس ستاد استانی پیشگیری از کرونا تمامی اصناف استان به جز ۱۲ صنوفی که اعلام شده است تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند لج بازی و مقاومت در برابر این تصمیم یعنی کمک کردن به انتشار ویروس که خود و دیگران را به خطر می‌اندازد و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

فرماندار رفسنجان ادامه داد: مردم زیارت قبور، مراسمات پایانی سال و دید و بازدید عید نوروز را تعطیل کنند و همچنین هیچ برنامه چهارشنبه سوری برای حفظ سلامت افراد در شرایط بحرانی در رفسنجان برگزار نخواهد شد و با برگزار کنندگان چهارشنبه سوری برخورد قضائی می‌شود.

فرماندار رفسنجان در بخش دیگری از سخنان خود از اعمال محدودیت تردد در مهمانشهر خبر داد و گفت: به دلیل اینکه هیچ گزارشی مبتنی بر ویروس کرونا از مهمانشهر رفسنجان نداشتیم لذا تردد در اردوگاه مختص خود افراد مهمانشهر و با محدودیت‌های خاصی اعمال می‌شود.

فصیحی هرندی اضافه کرد: ورود و خروجی شهر کنترل و از ورود افراد غیر بومی به شهرستان جلوگیری می‌شود در صورت ورود افراد غیر بومی به شهر این افراد تحت پایش قرار می‌گیرند.

کد خبر 4880564

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری رفسنجان ویروس کرونا ویروس کرونا بوشهر شیوع کرونا ستاد مقابله با کرونا ایلام گرگان شهرکرد ماسک طبی احتکار قزوین شیراز استانداری سمنان زاهدان مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۵۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سگ گردانی در بوستان‌های کرج ممنوع شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام علیرضا سعیدی مطرح کرد: ورود برخی افراد با سگ به پارک‌ها به خصوص سگ‌های فانتزی و بزرگ که حتی مشاهده آنها برای برخی رعب آور است موجب آزار مردم می‌شود، بنابراین رسیدگی به این موضوع باید در دستور کار شهرداری قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه مردم خواستار برخورد با سگ‌گردانی در پارک‌ها و معابر عمومی هستند، اظهار کرد: سگ گردانی در خیابان‌ها و پارک‌ها یکی از رفتارهای غلط است که ضمن ایجاد نگرانی برای مردم در برخی مواقع موجب بروز حادثه نیز شده است.، بنابراین باید این امر در پارک‌ها ممنوع شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج سگ گردانی را نوعی ضد ارزش دانست و یادآور شد: علاوه بر ورود افراد به همراه سگ به پارک‌ها و عدم رعایت موارد مربوطه، حتی بوستان‌ها به محلی برای خرید و فروش سگ تبدیل شده‌اند.

کد خبر 6090971

دیگر خبرها

  • موتور پمپ‌های غیرمجاز روی رود قره آغاج قیر و کارزین جمع‌آوری شدند
  • سگ گردانی در بوستان‌های کرج ممنوع شود
  • احسان یاسین از فلسطین خواند
  • دستگیری ۲۲ نفر از اعضای یک شرکت هرمی در نوشهر
  • تکریم بیشتر ارباب رجوع و پیگیری برنامه‌های نظارتی بر محاکم در اولویت دیوان عالی کشور
  • لزوم تعیین تکلیف پرونده‌های محکومین به قصاص در کردستان
  • ضرورت تعیین تکلیف پرونده‌های محکومان به قصاص در کردستان
  • برخورد بدون اغماض دستگاه قضایی با تخلفات شهری
  • اجرای نمایش عروسکی«استخوان ماهی جادویی» برای کودکان رفسنجانی
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود