Web Analytics Made Easy - Statcounter

فراخوان سومین جشنواره ملی فیلم کوتاه داستانی و مستند «طلوع پارس» با تاکید بر اهمیت میراث فرهنگی ناملموس منتشر شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سومین جشنواره ملی فیلم کوتاه داستانی و مستند «طلوع پارس»، این رویداد فرهنگی و هنری به دبیری حمیدرضا عوض‌دخت همزمان با هفته شیراز، اردیبهشت ۹۹ برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به شیوع کرونا ویروس، همه فرآیندها و مراحل این رویداد فرهنگی به‌صورت دیجیتال و در بستر سایت جشنواره انجام خواهد شد.

از جمله اهداف این جشنواره می‌توان به تقویت و حمایت از آثار و فیلم‌هایی با محوریت مردم شناسی و میراث فرهنگی ناملموس اشاره کرد.

سومین جشنواره ملی فیلم کوتاه داستانی و مستند «طلوع پارس» در پنج بخش میراث فرهنگی ناملموس (بخش ویژه)، آزاد، سبک زندگی، فیلمساز نوجوان و فیلمسازان شیرازی برگزار خواهد شد.

ثبت‌نام در سایت جشنواره از ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ آغاز شده و فیلمسازان تا ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ می‌توانند آثار خود را صرفا از طریق سایت جشنواره ارسال کنند.

علاقه‌مندان برای اطلاع از جزییات نحوه شرکت آثارشان در این رویداد می‌توانند به سایت جشنواره به نشانی www.toloofilm.com مراجعه و فرم تقاضای شرکت را تکمیل و فیلم‌های خود را ارسال کنند. 

سومین جشنواره ملی فیلم کوتاه داستانی و مستند «طلوع پارس»، اردیبهشت ۹۹ در شیراز برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جشنواره طلوع پارس کروناویروس سایت جشنواره طلوع پارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۵۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار سامانه و سایت مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی از ۱۷ اردیبهشت

محمد حمیدی مقدم، مدیر مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی گفت: هنرمندان می‌توانند طرح‌های خود را با راهبرد‌های جدید و موضوعات مختلفی که در سامانه مطرح کردیم ارسال کنند که با توجه به وعده وزیر فرهنگ که در جشنواره حقیقت مطرح کردند، در فضای تولید به لحاظ افزایش بودجه و تعداد تولید شاهد افزایش چشمگیر خواهیم بود.

حمیدی مقدم بیان‌کرد: بعد از جشنواره هفدهم حقیقت نقطه عطفی در میزان ارتباط مستند‌های جدید مرکز با مخاطبان به وجود آمد.

مدیر مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی اظهار داشت: ما شاهد یک رشد و افزایش نمایش فیلم‌های مستند در فضای پلتفرمی و هنرتجربه هستیم.

وی خاطرنشان کرد: این روز‌ها فیلم مستند بلندی در پلتفرم‌های مختلف در حال نمایش است و فضایی به وجود آمده است که مستند‌ها به صورت قاطعانه و با حق خودشان به عنوان بخشی از سبد فرهنگی مردم وارد پلتفرم‌ها می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر

دیگر خبرها

  • آغاز به کار سامانه و سایت مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی از ۱۷ اردیبهشت
  • برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان
  • روایتی از خلیج فارس با عکس‌هایی از مستند «دریای پارس»/ عکس
  • «دریای پارس» یادگاری برای ایران به بهانه روز خلیج فارس
  • برگزاری جشنواره استعدادیابی «ستاره‌های شهر» در قم
  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر
  • سومین جشنواره چند رسانه‌ای گردشگری کشور به میزبانی کرمان برگزار می‌شود
  • ‌کرمان‌ میزبان سومین جشنواره ملی چند رسانه‌ای میراث فرهنگی
  • جشنواره‌های گردشگری با رویکرد ملی و بین‌المللی تدوین شود
  • فیلم سینمایی فرهنگ رضوی ساخته می‌شود/ برگزاری نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان